Ahoj všem, jsem čerstvým majitelem R 1100 GS a asi jako každý bych chtěl postupně odstraňovat jeho drobné mušky :-) I když mám na válcích kryty od TT, pravděpodobně z dřívějška jsou na válcích odřeniny od pádu. Nechce se mi kvůli tomu kupovat nová víka a rád bych se pokusil o opravu. Chci se ale předem zeptat, jestli jste to již někdo dělal (zloušel jsem hledat snad v celém fóru, ale asi neznám to správné zaklínadlo nebo to tu nikde není...) a pokud ano, jaké použít materiály - kity a laky, aby to vydrželo teplotně? Nemám tušení, jaká je na válcích teplota a jestli je třeba něco specialního. Předem díky za rady, Michal.
Pokud nic neteče, tak to nech a jezdi Pokud tam jsou nějaké ty odřeniny, třeba by to šlo rozleštit. Alespoň něco. Připíchni sem fotku jak to vypadá.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Nech to bejt a jezdi, je jenom otázka času, kdy i Ty přidáš svoji rejhu na víko.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Pizzy napsal(a):
Nech to bejt a jezdi, je jenom otázka času, kdy i Ty přidáš svoji rejhu na víko.
Díky, to zní povzbudivě
Je to moje první motorka tohodle stylu (kvůli svojí výšce jsem si myslel, že je pro mě endurko nereálný) a vždycky jsem měl mašiny vypulírovaný Tak se budu muset přenaučit myslet prakticky
Neřeš to je to enduro, ze svojí zkušenosti. Koupil jsem kryty hlav od TT, bazar jeden podřenej, pěkně přebrousil, nastříkal, namontoval na moto a za dva dny jsem s tím fláknul na druhou stranu než jsem daval do kupy (deset m po asfaltu) . Už jsem na to nešáhl. Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Nechci tě straši, ale jestli nejsi z těch vyšších, tak bych to tuplem neřešil. Takovejch pádů na místě při manipulaci, otáčení atd. ještě bude... .
jardajerman@seznam.cz
Tak jinej názor Já mám najeto 25 tis km a ještě jsem s tím, krom jednou na místě, kdy jsem nedošlápl neflákl (a taky jsem hned koupil víko nový, ačkoliv bylo jen fakt jemně škráblý )
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
No taky jinej názor najeto 26tkm a za dva roky jsem ležel cca 7x,
5x na hlíně, 1x na pumpě mi ujela nožka a zaklap jsem si bočák, 1x doma u baráku kdy jsem si zaklap bočák a pak nevím proč jsem si chtěl popotáhnou kalhoty a zapoměl jsem že už tam ten stojan není. Ani v jedno případě to víko neodneslo ani ťupkou. Oprav to padáky a kryty hlav to vyřeší.
Pravda rychlosti byly minimální a na měkkém. Na tvrdém to bylo vždy ze stoje a vlastní blbostí.
Tom_P > počkej jednou to přijde zpravidla na místě vedle plného zájezdového autobusu
Upravil vlada-adv dne 19.04.2010 20:28
Tom_P > počkej jednou to přijde zpravidla na místě vedle plného zájezdového autobusu
Letos ne, letos jsem se v Praze na Budějovický vyflákal na kole cca v 17:00, takže mám vybráno
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
vlada-gsa napsal(a):
mimochodem ted jsem si všim že padáky absentují, dej je tam, pořeší opravdu hodně
Já měl padáky i kryty hlav a stejně to odneslo víko - inu stál jsem na "vršku" vyjetejch kolejí od traktora a v podstatě jsem nesekl s mašinou o 90° ale o cca 135°
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Všem díky, takhle jednoduchý řešení jsem nečekal Padáky určitě budou, celý večer sedím u netu a hledám všude možně různý doplňky, hračičky atd... Ani jsem netušil, jak je jednoduchý zdvojnásobit cenu strýho GSa
majk1 napsal(a):
Všem díky, takhle jednoduchý řešení jsem nečekal Padáky určitě budou, celý večer sedím u netu a hledám všude možně různý doplňky, hračičky atd... Ani jsem netušil, jak je jednoduchý zdvojnásobit cenu strýho GSa
no tak o tom mi povídej, je ale fakt ze se mi vše podařilo koupit z druhý ruky za polovinu. Hledání zdar at dobre nakoupis.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS