Začíná sezona a mě začne zlobit moje GS1100R!!! Popíšu jak to půjde můj problém a budu vdečný za každou vaší radu. Po zimní pauze jsem přezul gumy a těšil se na jízdu. Po zimě jsem nastartoval bez potíží i jízda v pohodě. Ale asi před týdnem začali problémy při startu jsem musel do zahřátí pomáhat sytiči plynem,jak se zahřála už bylo vše v poho.Před třemi dny jsem dolil asi 3dl oleje do motoru,nastartoval a konečná. Motorka od té chvile netáhne, jak by jí něco dusilo,můžu jet maximálně na dvojku,trojka ,na tu to nejede vůbec. Začelo se ozývat podivné střílení,ale né to duté do výfuku které známe asi všichni ale takové ostré střílení dole do té plechovky co je ještě před výfukem. To se ozývá už chvíli po nastartování ještěpřed jízdou,teda jízda na jedničku max. dvojku. Vzduch. filtr vyměněný. Nevím si rady,prosím poradte, zatím díky.
No tak tohle něco takovýho mi moje 11ctka děla když mám vypadlé bowdeny z uložení na vstřikovači! Zkontroluj si to!
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Tak jsem,nebo lépe řečeno, už je snad po problému.Včera jsem se domluvil s bráchou, že motorku zavezu k němu do garáže,to je asi 5km od mého domu. Cesta byla hrozná, pořád jen na jedničku nebo dvojku. Ale co se nestalo, asi kilometr před bratrovou garáží v GSu třikrá cuklo a najednou se rozjela a dělala jako by se nic nestalo. Tak nevím, někdo mi říká že mohl být zaoxidovaný nějaký kontakt a jiný zase že ucpaný nějaký kanálek v motoru. No nevím, rozhodně mám radost,že to zase jede a děkuji všem za pomoc.!!!