Jezdil jsem jiný typ, ale určitě si kup kryty hlav od TT nebo padáky, protože s těmahle gumama jsi v každé zatáčce škrtneš (v pozitivním slova smyslu).
Pirelli jsou super gumy, ale za přilnavost platíš kratší životností pneu (jsou měkké).
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
asi je to mimo, ale ja mozu met o tisicovku min sadu Conti trail attack - byla docela dobra. Rekl bych, ze s tou pirellkou bude met podobne urceni, spis na silnice.
ja conti moc nemusím beruod nich snad jen TKC s pirelkou nemám na enduru zkušenosti ani ja ani nikdo v okolí tak budu rád za každé zkuenosti pač lidi se ptají .
Pirelka na silnicích je opravdu lepidlo na tom si zajezdíš .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
měl jsem postupně za sebou
Pirelli Scorpion Trail
Metzeler Tourance EXP
zkusil jsem na kamarádově ADV i Conti Trail attack
řekl bych, že když si je vyzkoušíte v ten samý den během hodiny na stejné cestě, nepoznáte absolutně žádný rozdíl
mě se víc líbily EXP, ale kdybycs mi zavázal oči, lehce bych se v hádání spletl, rozdíly pro nás běžné smrtelníky mezi těmito třemi sety jsou neznatelné
pokud však jsou Conti o 20% levnější, není co řešit
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic