Mám originál padáky, bohužel při pádu v terénu moc neochraňijí kryty ventilových vík. Asi budu muset ještě pořídit TT ochranu vent. vík .
Nemáš Cycli ty samé padáky?
Jo, mám je. Jsou perfektní v jednom směru a to v tom, že trubka o průměru 28 mm je pod ventilovím víkem a ne nad, jako třeba u orig. Vždycky mě mortorka spadne na ni a ne na ventilové víko. To je obrovský +++++. Ovšem má i nevýhody a to v tom, že při velikým propružení tuká do telelevru a na pravý straně se otlačuje o nádrž. Vyfotim a připichnu to sem.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mám TT chrániče válců (nedovedu si už představit, že bych jezdila bez nich, ochrana ventilových vík proti šutrům snad nemůže být vymyšlena lépe) a klasické trubkové padáky od SW Motech. Po mé bouračce byly zdeformované, ale nikde se nevytrhly a svůj účel splnily (pouze mi na jednom místě trochu promáčkly svod, ale vzhledem k tomu, jaká to byla rána....). Teď je mám srovnané tak nějak do tvaru, aby se s nimi dalo jezdit a chrání dál Jediná nevýhoda je spodní uchycení - origo je spojení obou stran pásovinou a uchycení pod šusplechem dvou dlouhých šroubech :-(, což má za výsledek vytvoření luxusní radlice tak akorát na zaseknutí se na nějakém šutru. Vyhodila jsem šrouby k šusplechu a mám padáky chycené jen k sobě samodomo vytvořenou pásovinou, která vede těsně pod šusplechem. Není to žádná hitparáda, ale lepší než drátem do oka...
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Jinak je to kopie nějakých rámů na který si ted nevzpomenu a ty mají trubku o průměru 22 mm, tak třeba ten problém není. Jen je na netu nemůžu najít , ale určitě jsem na ně někdy koukal. Jdu najít aspoň foťák a vyblejsknout je.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tady je vidět na telelevru "oťukání" a nádrže se jen občas dotkne. Ale bejt by to nemuselo. Jelikož jsem koupil to BMW s odlupující se barvou z ramane, tak mě to tak neva, ale až se jednou dokopu a dám ho stříknout, tak to nějak budu muset řešit. Každopádně i kdybych dával jiný rámy, tak podmínka moje bude - trubka pod ventilovým víkem. Ják Honza, tak ten jeho kámoš co boural teď v RO nemají trubku dole a oba mají ventilové víko prasklé a nové stojí orig. 3700 kč (ne magnesium).
Cycli přiložený následující obrázek:
[33.31Kb]
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tady je uchycení rámu vzadu a to by mohlo bejt taky trochu jinak. Ta matka ne, že by tam vyloženě vadila, ale nemusela by tam být. Když jsem ve stupačkách, tak ji cejtim přes botu.
Ve směs jsem spokojen. + převažuje -. Ovšem kdybych to rameno neměl oloupaný, tak bych asi rád nebyl.
Cycli přiložený následující obrázek:
[34.87Kb]
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mám od Wunderlich a dobré.Cena 6.500.Určitě bych v této oblasti nelaboroval a koupil prověřeného výrobce(TT,Wu,Hepco-Becker,Grave,orig.BMW,DoDo tech).U ostatních bych se bál případné deformace něčeho jiného než padáku.
Žijeme jen jednou!
Honza má (měl) Wunderlich a maj dobrý deformační zóny. Jen ty víčka neochráněj
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
A oni neměli . Honza si je chystá pořídit. Ted už jo.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Nicméně ty originál BMW plast kryty mi připadají možné lepší na takové to domácí padání. Motka mi spadla na místě(probořil se mi boční stojan do trávy) a ten TT kryt se promáčkl a zarazil se o dosedací gumičku o válec. Pak jsem ho musel rovnat.Když mi zbuchla motka ještě s těmi plastovými, tak jen škrábanec a nic.
Žijeme jen jednou!
A pro ty, kteří raději než doma na anglický trávník padají venku do šutrů, jsou zase bez debaty lepší TT chrániče
Už kolikrát jsem válcem brousila břeh, když jsem zapadla do koleje. Kolikrát jsem válcem přistála v nehezkých šutrech. Kolikrát jsem s tím sekla při otáčení se na šotolině. Všechno pobraly TT chrániče . Škoda, že TT nedělá takový pancíř na celé GS včetně jezdce Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
No u těch krytů jsem to nepsal z hlediska kvality, či nekvality daného výrobku, ale spíš z pohledu mého překvapení, že už i při té malé ráně se TT kryt zdeformoval. Žijeme jen jednou!
Jé kluci to je bezva co od Vás mám informací. No já už jsem rozhodlej pro padáky od RD moto - volal jsem tam a budou dělat nové a tak až se vrátím z dovolené tak se tam stavím (momentálně žádné skladem namejí)
ja premyslel prave nad tema od SW Motech - na www.hzmoto.cz je maj za necelych 3300. no zatim ty penize vrazim do servisu a do benzinu, ale az zase prijdou na porad dne, tak se sem zase podivam. takze piste piste, taky me to zajima
Koukal jsem na to hzmoto.cz a padáky jsou psané na GS 1100.... Takže já netuším jestli na 1150 půjdou. Jinak ty od rdmoto.cz mají být prý také již levnější (protože normálka cena je za nerez - a to já nechci)