JaKo: podle všeho co jsem si všiml na tem rámu, jak jsi ho nechal zavařit tak nebyl odbroušený ten předchozí že?...takže pokud jsi ho neodbrušoval tak sundej padák, vem flexu, a odbruš celej svar-protože vzájemné převařování prasklých svarů není sváření, ale lepení.....takže to pořádně vybruš a nech to pořádně provařit tak jak to má být...a ten předehřev to není žádná prdel, jakmile to přepískneš s teplotou (kterou musíš měřit) tak by se ti mohlo stát, že toho vyžíháš ještě víc a možeš to zahodit....takže ti doporučuju to odbrousit a pořádně provařit, je to v blbém místě, ale půjde to, bude to hodinářská práca, hlavně na to nesahej elektriským obloukem, nech to udělat TIGem...označení přídavného materiálu (neboli svářecí drát) ti ale neřeknu..opravdu na předehřev a žíhání po sváření nedělej, není to sranda..hodně zdarů
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
jeeeezis marjaaaa ono to vareni je asi fatk veda... co je to TIG a proc na to nema sahat elektrickym obloukem?
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
ChipGS napsal:
jeeeezis marjaaaa ono to vareni je asi fatk veda... co je to TIG a proc na to nema sahat elektrickym obloukem?
věda to není, ale jen aby to mělo ty požadované vlastnosti tak musíš dodržet pár zásad, bez kterých se neobejdeš.....el. oblouk je dobrá metoda, ale nedoporučuju pro takovoudle hodinařinu (samozřejmě, že jsou svařeči kteří ti s tím zavaří všecko, ale ale ale....)...inak TIG alias WIG (Wolfram Inert Gas) to znamená sváření s netavitelnou (wolframovou) střední elektrodou v ochranné atmosféře (ochr atmosféra je většinou Argon nebo jeho směs myslím že Ar+CO2) záleží co se s tím sváří, samozřejmě čistej Argon je lepší ... když se to umí tak je brnkačka, když se to neumí tak to praská
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Půjdou mi přidělat-uchytit padáky určené pro R1150GS viz.:http://eshop.motoservis-travnicek.cz/fehling-bmw-r1150-gs-p-2695.html?cPath=247_248&zenid=6d4fa15d9cb4e2f4ec7a71e3acc4a9ba na mou 11ctkuGS????? Jeví se mi účinější a moto s nima vypadá lépe než které Moto-Trávníček prodává na R1100GS.viz.: http://eshop.motoservis-travnicek.cz/fehling-bmw-r-1100-gs-p-7552.html?cPath=247_248 Za odpověd předem díky.
No, 11ka má jinak vyřešenou stupadku a uchycení podsedlovky a jiný kryt pod motor, taky výfuky vedou trochu jinak, takže těžko říct.
Zkus ale ještě přehodnotit, jaké padáky chceš, Fehling nemá trubku pod válcem, ale nad ním, což bez dodatečného krytu válce (ten umělohmotnej je na prd) válec neochrání. Já mám tyto (i když ve verzi pro 1150) a maximální spokojenost, vyzkoušeno asi 20x na Ukrajině. Dodotech je dělá v nerezu, což je velká výhoda při malých pádech, neodřou se tak snadno jako ty, co jsou jen natřené. http://dodotech.i...ize/17.jpgStepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
No tak jsem taky začal přemýšlet o padácích na 1150- měl jsem v merku Wunderlich, ale potom co jsem viděl tyhle fotky, tak zase nevim co pořídit. http://www.tipmot...50-gs.html
Fakt je, že to Báwo dostalo asi zlou ránu.
MALI napsal:
No tak jsem taky začal přemýšlet o padácích na 1150- měl jsem v merku Wunderlich, ale potom co jsem viděl tyhle fotky, tak zase nevim co pořídit. http://www.tipmot...50-gs.html
Fakt je, že to Báwo dostalo asi zlou ránu.
Zdar,
mám ty stejný z fotky. Po předchůdci je jedna strana docela obroušená, zakže motorka jela po asfalutu přitom jiné poškození není patrné.
Mě to upadlo na asfalt v "nulové" rychlosti a na padáku se jen narušil lak a v lese to padá do měkkýho
Ta fotka je tutově po tom, co motorka vleže nabrala nějakej obrubník anebo udělala kotrmelec někde ve skalnatým terénu.
Na taskový rány ti asi žánej padák moc nepomůže.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
....jen k těm padákům, musím se jich zastat, taky je mám.
Takovou ránu co dostala motorka v odkazu absorbovali pádáky nejlépe jak mohly a to z toho důvodu, že kdyby byly pevnější, tak to neodnese jen víko ventilů, ale blok motoru ke kterému jsou padáky ve většině případů upevněny a to je větší škoda, to snad uznáte.
Upravil bmwivo dne 13.12.2008 22:46
Ahoj zkušení, konečně jsem si pořídil R 1100 GS, ale pořád bojuji s její váhou. Nedávno, mi při slézání z ní trochu upadla na zem (naštěstí zlehka a bez následků) a tak jsem se rozhodl koupit padáky (tuším, že to je teprve začátek pádů). Celkem mě finančně vycuclo její pořízení a servis, takže si nemůžu dovolit padáky dražší jak cca 3.500Kč. Za ty peníze jsem našel pouze SW-Motech a tak se Vás chci zeptat, zda existuje ještě levnější varianta padáků, nebo jestli ty SW-Motech budou dostačující.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Můj názor z vlastní zkušenosti je ten, že bych padáky nedával žádný, pouze ty duralový (bo co je to za matroš) kryty válců od TT. Padáky mi napáchali víc škody než užitku a to i na druhé staně motorky, která vůbec na zemi nebyla.
To ticho léčí...
Kryty hlav od TT můžu opravdu vřele doporučit motorka se mi po nich klouzala cca 20 m z 60 km/h odřený pouze kryz hlav. Je to dobře udělaný ze moto na silnici jede opravdu jen po tom krytu, vše naprosto bez poškození jen cca jeden mm obroušenej z krytu. Být tam ty plastový originály tak mam díru ve víku hlavy. Pořídit kryty hlav od TT a čekat až se nějaký padáky objeví na inzerátech, taky jsem to tak idělal a nakonec koupil ještě padaky od fehlingu za polovinu. Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Jen si je kup od SW-Motech mam je taky a spokojenost uz jsou poskrabane a pady plne nalozene masiny na asfalt vydrzely tak jen doporucuju.Zdar a mnoho kilometru s GS.
Díky za info, objednávám SW-Motech. Ty kryty hlav od TT asi taky dobrý, ale ta cena. Musím je tam dát ještě před Hrochiádou, páč tuším, že nějaké to lehnutí bude.
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
ty origo 1150 padáky stále existujou(viz foto o stránku dříve)... neprodává někdo 1100 padáky a neshání 1150 ;-)
Upravil Hrabe_X dne 11.09.2009 14:49
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /