V pátek mě nechala Dakarka na půli cesty z práce, když jí došel benzín. Stále jsem čekal na rozsvícení kontrolky a říkal si, jak krásně malinko mi papá. Neměl jsem plnou nádrž, když jsem odpojoval baterku, takže jsem ani nemohl odvodit, kolik už jsem ujel.
Otázka zní. Odkud začít hledat závadu? Než začnu rozebírat všechno možné...
Po zapnutí zapalovania musi kontrolka rezervy svietit , ak je dostatok paliva, po nastartovni kontrolka zhasne. Ak si vsimnete, ze uz pri zapnuti zapalovania kontrolka nesvieti, tak je asi poskodena a treba sa orientovat podla denneho pocitadla (kazdy uz vie kedy a po kolko KM ma ist tankovat) a motorka Vas nikde nenecha aspon pre nedostatok paliva nie.
JuriK napsal(a):
Po zapnutí zapalovania musi kontrolka rezervy svietit , ak je dostatok paliva, po nastartovni kontrolka zhasne. Ak si vsimnete, ze uz pri zapnuti zapalovania kontrolka nesvieti, tak je asi poskodena a treba sa orientovat podla denneho pocitadla (kazdy uz vie kedy a po kolko KM ma ist tankovat) a motorka Vas nikde nenecha aspon pre nedostatok paliva nie.
No to se mi nějak nezdá. Kontrolka mi funguje normálně a při otočení klíčkem se nikdy nerozsvítila.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Odskusane, po zapnuti zapalovania zapne (check) vsetky kontrolky okrem smerovky a dialkoveho. Po 2 sekundach zhasne kontrolka rezervy, ked je dost benzinu a po nastartovani zhasne vsetko. U novych motoriek je kontrola vsetkeho na pristojovke samozrejmostou, tak som rad, ze BMW to urobilo aspon od roku vyroby 2004 a vyssie
2 xhackerm: o licovani plastov mi ani nehovor, tiez tam mam medzery . O vibraciach pristrojovky a roznych zvukov okolo som uz . Neni to tak hrozne, ale pri BMW by som cakal nieco lepsie. Celkovo ten predok (svetlo, pristrojovka, stit) a ich uchytenie je zle spravene.
2 JuriK: Nejvíce mě dostávají ty plastový červíky, který to drží pohromadě... Nevím, proč to nenavrhli tak, aby šly vytáhnout budíky ven zepředu a nemusel se rozebírat celý předek. U standardního plexi budiž, ale já mám např. Wunderlicha a zbytečně ten jejich systém obtěžuje život.
přístrojovka mi taky nelícuje je pravda že ty plasty mě taky neberou ale co mě se..re nejvíc je fakt že když jedu s někym za zády tak mi dálkáše svítěj kamsi do ři..ti. zlatý světlo na řidítkách svítilo to tam kam si zatočil, todle to je na prt. nevíte jestli se to dá nějak poštelovat, trošku to sklopit?
Tančící Havran
ta kaplička mi taky nelícuje, už jsem to řešil šroubkama navíc. To světlo se dá štelovat pod přístrojovkou, když si vyhrneš rukáv aby ses tam dostal je plastové kolečko. A když jedeš ve dvou, musíš přitrvrdit zadní pružinu aby se moto nezaklonilo a nesvítilo do luftu
BMW F 650 GS Dakar mě prostě baví
Tak uz nas gs nechala prvy krat na ceste asi tiez kvoli ziarovke rezervy . Neporadi niekto ako sa knej dostanem ? urcite na to pridem aj sam ale mozno mi to usetri cas
2 freebiker: Není to tak dlouho, co jsem ji menil a taky me nechala motorka na puli cesty... Musis sundat oplastovani budiku, aby ses dostal na jejich zadni stranu... Pak uz jen prehodit... Nemusis kupovat ani zarovku s patici, tu muzes pouzit puvodni... Z hlavy ted nevim oznaceni, ale v manualu ji najdes...
Freebiker ja ked si natankujem palivo tak si vždy vinulujem tachometer a ked sa mi nerosviti pri 350 km tak už idem radšej na benzinku.Tak si aspon zmeram vždy spotrebu
zahorak: no budem to tak musiet robit , ja som to neriesil prislo mi malopravdepodobne ze by sa vypalila zrovna tato ziarovka ked navyse este ani casto nesvieti. no a stalo sa teda aspon dufam ze to bude ziarovka.
kdy začne svítit hladový oko se dá nastavit v nádrži. Mě se rozsvicí ve 330 cca a 400 dám v pohodě
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com