Ahoj kluci, právě jsem se vrátil od lékaře... Ze sobotní vyjížďky jsem si odnesl zapařená třísla a fakt je to nepříjemné... Celou sobotu jsem byl v kalhotech, ačkoliv bylo skutečně teplíčko a lehký off teplotu ještě zvýšil... Takže přes víkend budu ležet doma s roztaženýma tlapama jak prostitutka...
Chci se s vámi poradit, jestli jsou nějaké lehčí kalhoty na motorku, které by pouštěly vlhkost ven a přitom nějak extra neprofoukly, abych nechytl třeba něco s močákem apod.
Lehký motokrosový ale musíš pod ně dát ještě kolení chrániče.Na močák nic nechytneš -máš před sebou přece falešnou nádrž.Jo a bavlněný trenky
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Na dlouhy cesty je k nezaplaceni kvalitni spodni a funkcni pradlo. Prdel si zaparis jak v lete tak v zime, kdy to s oblecenim prezenes. Kamos mi v jednom frcu s outdorem kde pracuje, vnutil spodní pradlo Mizuno a je to k nezaplaceni. Stalo nekrestansky prachy, tak jsem si koupil jen jedno, ale fakt to funguje. K tomu musi amo dejchat i vrchni vrstva. U letnich nebo crossovych kalhot by to asi nemel byt probelm. ... a navic my starsi, co uz mame hemouse ..
Upravil spea - ToM dne 07.05.2010 11:43
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Ještě doporučuju nepodceňovat jízdu ve stupačkách to pak krásně luftuje.Aneb ve vesnici musím jet stejně 50 kmh to můžu i ve stupačkách a ještě stím udělám parádu a vyvětrám prdel.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Praxe mne naucila,ze hadry budto dejchaj ale promoknou,nebo se v nich paříš a nezmoknes. Ani goretex neni vsemocny, idelani jsou asi vyndavaci vlozky a podle potreby pridat,nebo vyndat. Ale dobry spodni pradlo udela taky dost.
Aktualne 1250 GSA HP
Právě... V současné době mám jedny kalhoty... V dešti luxus, možnost teplé vložky, ale v létě to nedýchá, jak bych potřeboval... Vidim to na dvoje kalhoty a vozit druhé v topcasu...
Stalo se mi to poprvé po 7 letech, co jezdím na motorkách... Asi už v tom hraje roli přibývající věk a souhra náhod...
Upravil xHackerM dne 07.05.2010 12:49