Mam BMW 650 dakar ktory som kupil uplne noví a po 2 rokoch a 3 mesiacoch mám najeto 10000 km.Konečne.Ked budem mat tolko najetich kilometru ako toli tak budem v duchodku
To jsem zvědavej kam pojedeš na servis...........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
V Servise som už bol.Volal som do Wiedne tam si pitali za servis cca 420 eur.to je dost.Bratislava-Petržalka cca 250 eur.Brno cca 8000 Kč.V Bratislave kde som kupil motorku tak tam zrušili predaj moto a aj servis.Mechanik ktory tam pracoval tak ma svuj servis a ten mi to spravil za 73 eur.Na počkanie mi to spravil a aj poradil.Spokojnosť s pracu velmi spokojni.V Servise mal same 1200 a 800.Jedina nevihoda že to nemam na papieri.Chcel so motorku volakedy predat ale už nechcem
Asi by chtelo napsat,co ti vsechno za 73 eur udelal.Tipoval bych olej+filtr,mozna brzdovku a trochu podotahoval srouby.I tak dobra cena.
Ale prece jen myslim,ze v tech ofic.servisech je v cene zapocitane i neco dalsiho.Nevim jestli ti delal ventily?Samozrejme je mozne,ze ve velkem servisu ti automaticky menej desticky,vzduchovej filtr atd.Ale taky ti treba nektere veci jen nauctujou a neudelaj.Neco zas menej zbytecne,protoze by to dalsich 10000km jeste vydrzelo.Ja bych to resil jako ty,velkym servisum neverim.Ale myslim si,ze ty castky se nedaj takhle jednoduse porovnat.
Upravil vevis dne 25.05.2010 14:33
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
zahorak napsal(a):
V Servise som už bol.Volal som do Wiedne tam si pitali za servis cca 420 eur.to je dost.Bratislava-Petržalka cca 250 eur.Brno cca 8000 Kč.V Bratislave kde som kupil motorku tak tam zrušili predaj moto a aj servis.Mechanik ktory tam pracoval tak ma svuj servis a ten mi to spravil za 73 eur.Na počkanie mi to spravil a aj poradil.Spokojnosť s pracu velmi spokojni.V Servise mal same 1200 a 800.Jedina nevihoda že to nemam na papieri.Chcel so motorku volakedy predat ale už nechcem
to jsou nejaky desny palby.. by mne zajimalo, co by tam na 10k delali... i pokud vezmu vymenu brzdovky a spol.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no koukam jak vejr. já udělal 10000 za sezonu a to sem si říkal jaká sem srágora. po koupi motorky sem dal servis za 4500kč (veškeré náplně tzn. vidle motor brzdy atd...)ventily ... prostě všecko co se dalo kromě brzd. destiček bo ty byly dobrý (měnil sem je dneska) a řetězovky.
Tančící Havran
Menil mi olej + filter brzdovu kapalinu skontroloval retaz + rozetu umil a premazal retaz.Poradil kedy mam co menit a naco si mam dat pozor.Vlastni BMW 1150 Adventure,tak vie čo robý.
zahorak napsal(a):
Menil mi olej + filter brzdovu kapalinu skontroloval retaz + rozetu umil a premazal retaz.Poradil kedy mam co menit a naco si mam dat pozor.Vlastni BMW 1150 Adventure,tak vie čo robý.
Tak to na tobe urcite neprodelal. Ono se to tezko posuzuje,protoze se tam necha nalejt olej za 100kc/l,ale taky za 400kc/l.A oba vyhovujou.Ani nevim,kolik se do rotaxu vejde oleje.Tipuju asi 3 litry.
Upravil vevis dne 25.05.2010 20:38
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis, nechcem ti kecať do tvojho presvedčenia o výhodach origo servisu ale ...posledný majiteľ urobil servis v deň predaja, cena 12 000,- Sk ( olej, filtre, kontrola brzd + nejaké drobnosti ) to isté ma stojí cca 2000,- Sk a viem , že to mám urobené na 100 % čo u autorizovaného servisu zaručiť nemôžem ( viď príspevok Renocar Brno ) + osobný rozhovor s jedným mechanikom. Takže ak si chlaík pripočíta za prácu 1500 Czk to sa ti zdá veľa, ale 10 000 Sk u autorizovaného je ok ? A to nehovorím o tom, že záhorák bol s prácou aj prístupom spokojný Glock-plastik fantastik :-)
Olej mi tam dal od Motulu.Olej 10 eur litr.Vešlo mi tam 2,6 litra.Bol som u toho ako všetko robyl na počkanie.Spokojnost na dovšetko.Neviem si predstavit keby bola moto zaruka 5 rokov.Mam doma auto nove Kia ceed a zaruku mam 7 rokov a musim chodit pravidelne raz za rok do servisu alebo 15000 km lebo by mi padla zaruka.Musim živit servis 7 roku.Keby som išiel dat auto do neautorizovaneho servisu tak určite by si pital menej eur ako ten autorizovani servis.Dnešnej dobe je všetko o peniazoch a kvalite
Upravil zahorak dne 26.05.2010 07:56
Tak to už nechápu tuplem, proč bys chodil kvůli záruce do znač. servisu, neblázni. Pokud si myslíš, že ti bude někdo měnit po 3 letech něco na autě zdarma, tak jsi naivní. Buď to budou spotřební díly, nebo to bude věc nesprávného užívání - přečti si podmínky záruky. To jsou takový keci doširoka a dostracena že bez právníka + znalce si stejně neprdneš.
Ale o tom to je - lidi neuměj počítat. Sečti si náklady na aut. servis odečti reálné náklady na servis a dojdeš ke sponzorské ceně značce.
Prostě obchodní/marketingovej trik.
Dakar 650, HusaberG
glock7 napsal(a):
Vevis, nechcem ti kecať do tvojho presvedčenia o výhodach origo servisu ale ...posledný majiteľ urobil servis v deň predaja, cena 12 000,- Sk ( olej, filtre, kontrola brzd + nejaké drobnosti ) to isté ma stojí cca 2000,- Sk a viem , že to mám urobené na 100 % čo u autorizovaného servisu zaručiť nemôžem ( viď príspevok Renocar Brno ) + osobný rozhovor s jedným mechanikom. Takže ak si chlaík pripočíta za prácu 1500 Czk to sa ti zdá veľa, ale 10 000 Sk u autorizovaného je ok ? A to nehovorím o tom, že záhorák bol s prácou aj prístupom spokojný
To jsi me spatne pochopil.Me by do autorizovaneho servisu nikdo nedostal.Ty ceny bych neplatil a ani jim moc neverim.Sam si toho na motorce moc neudelam,ale vymenu oleje a umyti retezu(ten nemam)to zvladnu.Takze ve srovnani se znackovym servisem super,ale na druhou stranu mi neoficielni servis bez razitka s taxou min 500kc/h prijde max.primerenej,ale ne vyhodnej.Nevim jak dlouho trva vymena oleje na 650,ale snad to nebude radove vic nez na boxeru.Tim ten servis vubec nehanim,vse je otazka nabidky a poptavky.Treba u auta ti olej v nekterych servisech vymenej zadarmo,za to ,ze ho od nich koupis.Je fakt,ze se ho tam vejde vic a u motorky se to asi nevyplati.Presto mi za samotnou vymenu oleje prijde primerena taxa tak 200kc.Ale asi jsem naivni.Pokud tam teda Zahorak nema nejaky slozity padaky a susplech,ktery se spatne sundavaj.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
zahorak napsal(a):
Olej mi tam dal od Motulu.Olej 10 eur litr.Vešlo mi tam 2,6 litra.Bol som u toho ako všetko robyl na počkanie.Spokojnost na dovšetko.Neviem si predstavit keby bola moto zaruka 5 rokov.Mam doma auto nove Kia ceed a zaruku mam 7 rokov a musim chodit pravidelne raz za rok do servisu alebo 15000 km lebo by mi padla zaruka.Musim živit servis 7 roku.Keby som išiel dat auto do neautorizovaneho servisu tak určite by si pital menej eur ako ten autorizovani servis.Dnešnej dobe je všetko o peniazoch a kvalite
Tohle dilema resil kdysi kamarad u nove Toyoty.Risknul to a do ofic.servisu nejel ani jednou.Tenkrat se na servis jezdilo s autama tusim kazdejch 10000km.Nic se mu neposralo a rikal,ze usetril priblizne na novej motor.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!