Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Multišvanda
Vjetrnik
#1 
Přidané 30.05.2010 17:39
Avatar člena


Příspěvků: 7206
Registrace: 09.10.07
Nejdříve pár obrázků...
Vjetrnik přiložený následující obrázek:


[243.47Kb]
 
Vjetrnik
#2 
Multišvanda
Přidané 30.05.2010 17:41
Avatar člena


Příspěvků: 7206
Registrace: 09.10.07
...
Vjetrnik přiložený následující obrázek:


[196.22Kb]
 
Vjetrnik
#3 
Multišvanda
Přidané 30.05.2010 17:43
Avatar člena


Příspěvků: 7206
Registrace: 09.10.07
...
Vjetrnik přiložený následující obrázek:


[220.76Kb]
 
Vjetrnik
#4 
Multišvanda
Přidané 30.05.2010 17:44
Avatar člena


Příspěvků: 7206
Registrace: 09.10.07
...
Vjetrnik přiložený následující obrázek:


[219.11Kb]
 
Vjetrnik
#5 
Multišvanda
Přidané 30.05.2010 17:44
Avatar člena


Příspěvků: 7206
Registrace: 09.10.07
...
Vjetrnik přiložený následující obrázek:


[221.68Kb]
 
Vjetrnik
#6 
Multišvanda
Přidané 30.05.2010 18:11
Avatar člena


Příspěvků: 7206
Registrace: 09.10.07
A nyní pár prvních dojmů:

Ve chvíli, kdy člověk přijde k motocyklu s klíčkem v ruce, zjistí, že jej zase může schovat. Sklopný klíček, podobný těm u aut, se používá pouze k otevření nádrže, vlastní motorka pozná majitele na dva metry. I zámek řízení je elektronický, takže ve chvíli slabé baterky má majtel smůlu, neb motorku ani nikam neodtlačí. Se zamčeným řízením to jde totiž zataraceně špatně. Takže se dostáváme k nastartování, které je klasicky na pravé straně řídítka. Ještě před tím je možno navolit z několika režimů nejen nastavení charakteristiky podvozku, ale zároveň s tím spojených palivových map. Jedna z možností se jmenuje ENDURO, ale tahle motorka je vším možným, jen NE endurem. A kdo to tvrdí, tak neví co mluví. Zároveň kdio tvrdí, že je BMW plné elektroniky, tak po této zkušenosti zjistí, že současný R1200 GS je jednoduchý, až téměř rustikální stroj Grin. Podle zatížení je možno ještě ke každému režimu upravit tlumiče dle množství bagáže či počtu členů posádky. Bagáží jsou ale myšleny plastové kufry, neboť motocykl nemá ani náznak malého nosiče.

Usedáme a vyrážíme. Po pár metrech pilot ocení poměrně příjemné sedlo narozdíl od spolujezdce, který je na tom přesně naopak. Tvar jej nutí sedět buď pilotovi na zádech, což znamená, že jej každou chvíli mlátí přilbou do přilby nebo naopak vzadu, jenže to po každém přidání má co dělat, aby neopustil stroj. Posed pilota je za širokými řídítky poměrně pohodlný. Bohužel skutečně jenom poměrně. Pravá noha na stupečce je patou vytočena ven, neboť se opíra o koncovku výfuku. To levá je na tom ještě o něco lépe. Ta se totiž opírá o páku centrálního stojanu, takže ve chvíli, kde v náklonu člověk přenese váhu na levou stupačku, zároveň si sešlápne centrální stojan. Uprostřed zatáčky není nic lepšího. Prodejce mi to ospravedlnil tím, že prý mám abnormálně velkou nohu, kterou moje 45-ka rozhodně je. Takže ten kdo má jako správný chlap velikost 38-41, tak pro něj je tento stroj. Grin

Jinak vlastní jízda není nezábavná, to rozhodně ne. Motor sice do 3000ot./min cukáním naznačuje, že tohle nejsou otáčky pro něj, ale poté táhne jako z praku a nad 7000ot/min nastává ta správná euforie. Druhá strana mince jsou jeho vibrace. Už na volnoběh se třese jako drahý pokojový psík, ale nad zmiňovaných 7000ot chce opustit jinak úžasně tuhý rám. V zatáčkách je stroj nádherně stabilní, při brždění se příliš nepotápí, přední vidlice je sportovně tuhá i v nejturističtějším modu, na druhou stranu je znát rozměr zadní pneu. Kupodivu malá kapotáž poměrně dobře chrání svou posádku, ani v rychlostech nad 200km/hod nebyl při jízdě nějaký dramatický problém se udržet řídítek.

Sečteno a podtrženo se jedná o elektronikou prošpikovaný stroj, kde se můžeme ptát, zda to vše má smysl. Rozhodně se nejedná o cestovní stroj z kategorie Adventure. Nová Multistrada je spíše cestovním hypermotárdem, která má za konkurenta SMT od KTM či nový Triuph Tiger.

Takže i nadéle GS zůstává tím jedinným opravdovým Gelande-Strasse...thumbs up
 
hicks
#7 
Multišvanda
Přidané 30.05.2010 18:16
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
A nyní pár prvních dojmů:

Ve chvíli, kdy člověk přijde k motocyklu s klíčkem v ruce, zjistí, že jej zase může schovat. Sklopný klíček, podobný těm u aut, se používá pouze k otevření nádrže, vlastní motorka pozná majitele na dva metry. I zámek řízení je elektronický, takže ve chvíli slabé baterky má majtel smůlu, neb motorku ani nikam neodtlačí.


jsou urcite pro odemceni treba baterky? resp. mackas neco?

ten cip muze byt pasivni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
morabo
#8 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 10:13
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Vjetrnik napsal(a):

Takže i nadéle GS zůstává tím jedinným opravdovým Gelande-Strasse...thumbs up

Jo, jo. To se dalo celkem čekat. Dokážu si ale představit, že tahle koncepce může někomu vyhovovat, dokonce v Itálii vidím poměrně dost potenciálních kupců. No, já ale mezi ně určitě patřit nebudu. Smile S BMW jsem se trefil přesně do kategorie, kterou jsem hledal, teď už se jen těším na své první opravdové GS!
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Baltazar
#9 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 10:26
Avatar člena


Příspěvků: 748
Registrace: 04.01.08
no mě ten předek příjde takovej skůtrovskejFrown
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
 
hicks
#10 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 10:29
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Baltazar napsal(a):
no mě ten předek příjde takovej skůtrovskejFrown


mne se predek desne libi! Smile

akorat jestli je moje 45-46 noha pro tuhle moto nepouzitelna (coz by me nenapadlo), tak mam smulu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Medik
#11 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 10:46
Avatar člena


Příspěvků: 4021
Registrace: 04.05.08
Ach jo, takže také zůstanu u BMW. Budu si to muset vyřídit s mamkou, bo mám 47 hnátu a jsem celkově přerostlej. Ale jinak bezva pár postřehů thumbs up Díky.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
xHackerM
#12 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 11:51
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
To se bude srát... Takový elektriky... Grin

Jinak předek bych typoval na kopii BMW a Suzuki V-Strom...

www.motorcycle-usa.com/photogallerys/Suzuki-V-Strom-1000.jpg
Upravil xHackerM dne 31.05.2010 21:34
 
PeDR
#13 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 21:25
Avatar člena


Příspěvků: 1543
Registrace: 11.08.07
To Medik: s matkou nic neřeš. Je to stejné jako u mně- nešetřili semenem a proto nám začli dělat BMW GS.
 
xHackerM
#14 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 21:33
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
2 Medik & PeDR: GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
 
Kubicek
#15 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 22:08
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Vypadá to jako papoušek, no nevím ty dvě násosky vepředu tomu moc nesluší.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
bystricke
#16 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 23:00
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
nevypadá to špatně,ale to je asi tak všechno,koza do města
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
 
www.begr.cz
raptor - neaktivni ucet
#17 
Multišvanda
Přidané 31.05.2010 23:56

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
mne sa ta motorka paci aj ked s endurom nema nic spolocne

akurat ze moj kamarat ogard ma stary model multistrady a z jeho nohou cislo 49 ma rovnake problemy sa tam vpratat

veta ze bmw GS1200 je pri nej jednoduchy az rustikalny stroj ma dostala do koliensecretsecretsecretGrinGrinGrinGrinGrinthumbs upthumbs up
 
brtnik
#18 
Multišvanda
Přidané 01.06.2010 00:22

Příspěvků: 1513
Registrace: 06.05.08
Libi se mi,na cestovani po evrope a blbnuti po odpolednech lepsi nez GS. Jen elektrika a italove nikdy neslo moc dohromady,toho bych se bal.
Az udela neco takovyho Honda,da dopredu aspon 19 kolo na dratech,tak GS vymenimShock ale mozna taky neGrin
 
raptor - neaktivni ucet
#19 
Multišvanda
Přidané 01.06.2010 07:45

Příspěvků: 1897
Registrace: 09.08.07
brtnik pockaj na noveho varana, 4V z VFR je famozny motor... otazka je ten zvysok ako urobia
 
Medik
#20 
Multišvanda
Přidané 01.06.2010 08:18
Avatar člena


Příspěvků: 4021
Registrace: 04.05.08
PeDR napsal(a):
To Medik: s matkou nic neřeš. Je to stejné jako u mně- nešetřili semenem a proto nám začli dělat BMW GS.

Necítím se nijak velkej, ale začínal jsem na velikosti L a dneska mám 2-3Xl a to jsem přibral pouhých 10kg.Hnátu jsem měl 11 a dneska se s bídou vejdu do 12 až 12,5 a noha sice roste celej život, ale ne takhle rychle - tj. od r.1989.
Ovšem je fakt, že já a Brambora byl nakonec takový kompromis, prvním favoritem byl Varan. Na všem ostatním vypadám jako vosa na bonbóně a nebo jako když sedím na minibikuGrin Brambora mě má šanci unést, když ještě dorostu a dozraju. A že to přijdeWink bo mě chutná
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 63
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.31 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI