Teoreticky jsme tady Multistradu probrali a tak jsem se rozhodl vyzkoušet ji v praxi.Testovací den se konal v Děčíně 22.5.2010. První jízda 10.00hod palivová mapa v režimu sport/150PS/ směr Česká Kamenice.Posez bezvadný nižší jak na GS sedadlo pro mě příjemější.Měřím 182cm. Při manipulaci na místě je znát nižší váha. Rozjezd a přední kolo jde lehce do vzduchu. To samé ještě za dvě.První dvě zatáčky ve stoupání a ve výjezdu je těch 150PS super znát. Podvozek se nekroutí,nevlní ani při brzdění. Plexi je nižší ale hlava je v laminárním proudění
takže žádné turbulence a větrání integrálky plně funguje.Krásný zvuk originálních výfuku jen umocňuje zážitek. Pak jsem byl z kopce delší do pravotočivé ,následovolo přibrždění v náklonu předkem, tam mi scházela naše integrálka. Na nástup ostrých předků je potřeba si zvyknout. Že to má řetěz to pří krátké vyjížďce ani nezaznamenávám.Offroudek neumím takže nebyla snaha ho hodnotit a také nebyly vhodné pneu.Krátce závěrem.Jede to jako "zpraku" takže tě to nutí za to pořád tahat . Řekl bych krásný superbike s pohodlím cestovního endura. Na ostatní nastavení nedošlo protože lelkovat na Ducati když ji máš na 45min.mi připadá škoda.Jako doplněk jsem se svezl na Hypermotardu 1100 EVO. Tady jsem ocenil stabilní podvozek proti KTM 690SM kterou jsem rok jezdil .To je ale úplně jiná kategorie motorek.Ceny rozebírat nechci, to je jen úhel pohledu.Pro mě je to momentálně dost.http://email.sezn...oto%5f2010