Spotřeba tam někde není uvedena? Jde mi o přibližný dojezd na 16 litrovou nádrž. I když asi ta spotřeba bude podobná F 800 S (Spotřeba na 100 km při konst. 90 km/h 3,4 l a Spotřeba na 100 km při konst. 120 km/h 4,4 l).
Ahoj,
někde jsem četl, že spotřeba bude obdobná 1200 GS - 5 až 6 l, moc se mi to nezdá, nicméně 16 l nádrž je dle mého průser. Trochu jsem o téhle motorce uvažoval, ale 16 L nádrž, nedostatečná ochrana proti větru, mně nesedí. Ani nevím, kde bude vyráběn motor a zkušenosti s ní nejsou taky žádné. Váha je příznivá, drobeček to taky však není, cena je fajn. Však vypadá to, že asi půjdu stejně do 1200 ADV.
Tomáš
Také mne trošku zklamala ta malá nádrž, ale snad to nebude zase tak vadit, počítám, že kombinovaná spotřeba by mohla být pod 5l tak jako u S-ka, takže ten dojezd nebude zase tak malý - kolem 300km, což celkem ujde...
Ale přiznávám, že bych si tam raději také přál alespoň 22l...
KTM 1190 Adventure R
Pro ty co, se náhodou zeptají v Autecu, jaký že patří na F800 řetěž, kolik má článků, pak jim rozhodně nevěřte, že se jedná o řetěz 520 se 112 články. Ten tam opravdu nepatří. Správná odpověď je 525, 116 článků.
No a k přečipování jednotky na nižší oktany (z 95 na 91) - je možné provést na požádání, ale věze, že čipovací jednotka tohle zvládne pouze 12x. Takže měnit tam a zpátky, kdy se nám zachce není dobrý nápad. IMHO je to super marketingový trik od BMW, že je jednotka udělaná tak, že každá změna jí sebere jeden život, kterých má 12. Lépe bych to nevymyslel Po vyčerpání 12 životů nezbývá než koupit novou
Jestli jo tak dobrej a jestli ne ta at jdou nasi západoněmečtí soudruzi do pr**** !!
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
jarax napsal:
No a k přečipování jednotky na nižší oktany (z 95 na 91) - je možné provést na požádání, ale věze, že čipovací jednotka tohle zvládne pouze 12x. Takže měnit tam a zpátky, kdy se nám zachce není dobrý nápad. IMHO je to super marketingový trik od BMW, že je jednotka udělaná tak, že každá změna jí sebere jeden život, kterých má 12. Lépe bych to nevymyslel Po vyčerpání 12 životů nezbývá než koupit novou
Prodam F800GS, znacka: Hajzli. Nebo ne, ale jsem nasrany. Doufam, ze je to vtip.
To jsem fakt nečekal... Nicméně i tak je to pořád dost špatný, křivka se sice nastaví na RON91 ale s kompresí 12:1 to na benzín ředěný naftou pojede dost blbě. S tou kompresí nic neuděláte...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
vtip to není, to je ofiko vyjádření autecu. Ale zase na druhou stranu, vzhledem k tomu, že mně minimálně 14 dní lakovali s velikostí řetězu, dokud sem si nevšim že 520 je pro obsahy do 500 ccm a následně si řetěz změřil, je možné, že i v tomto případě lakujou...
randolf: na druhou stranu, jiné motorky přečipovat nejdou vůbec, takže 12x je vlastně 12x lepší ))
Motorku dost "používám" a "testuju" co de a některé konstrukční věci mne přípemně překvapují. Například řidítka uložená v silentblocích. Nebo blinkry. Někdo se mi smál, že při prvním pádu půjdou do kopru. Opak je pravdou. Sice jsou přidělané napevno, ale se speciální gumovou podložkou, která se při nárazu "odjistí" a blinkr se sklopí a nic se mu ani úchytu na kapotáži nestane...
Sem s motorkou spokojen čím dál více.
Ostrý nástup plynu v malých rychlostech jsem vyřešil Vario páčkama od Wunderlich, které jsou přesné jak hodinky a dovolují mi viset na spojce v pomalých úsecích na dvou prstech po libovolně dlouhou dobu, takže doporučuji...
to Jarax: jezdím hodně v písku, klasický krosový olej na řetěz byl moc lepivý, po dlouhém laborování jsem začal používat olej na řetěz na horská kola dělaný do mokra....řetěz je na dotek mastný, ale nelepí...ten co používám při aplikaci udělá takovou pěnu, která během desetiminut navzlíná do řetězu
Vjetrnik napsal:
to Jarax: jezdím hodně v písku, klasický krosový olej na řetěz byl moc lepivý, po dlouhém laborování jsem začal používat olej na řetěz na horská kola dělaný do mokra....řetěz je na dotek mastný, ale nelepí...ten co používám při aplikaci udělá takovou pěnu, která během desetiminut navzlíná do řetězu
Vykuchal jsem katalyzátor u F800, takže rachot jako kráva, a krouťák je tak o 300 otáček posunutý dolu. Radost zavrkat Taky bych řekl, že mi to hodilo nějakou decentní výkonovou díru kolem 4000, ale možná se mi to jen zdá. Jisté je, že už umim bublat na volnoběh, což před tím nešlo. Na GS 1150 to ale v nízkejch otáčkách nemá a mít nebude.
Po této úpravě jí budu muset říkat "bestie". Má přesně tyhle vlastnosti a navíc kouše (omlouvám se tímto id "bestie", není to osobní, prostě se to k té motorce hodí stejně jako "hroch" k 1150)