a máš tam i velikosti gufer. Ta pak seženeš všude v obchodech. Kdyby ne, napiš, které nemáš a já ti ho koupím v Plzni a pošlu. Ovšem nejsou to žádné atypy. Já to měnil loni v létě a není to až taková práce. Doporučuju vyměnit veškerý střeva toho kola - není to až tak drahé a aspoň pak víš, že to máš všechno dělané najednou. Hodně zdaru!
v zadním kole je 2x radialní kuličkové ložisko 30x40x7
2x radialní kuličkové ložisko 17x40x12
2x gufero 30x40x7
v předním kole 2x radialní kuličkové ložisko 17x40x12
1x gufero as 25x40x7
Nechci zakládat nové vlákno, snad to bude rychlý a tohle má takovej pěknej univerzální název.
Posledních pár dní se mi stává, že když se rozjedu s Dakarem, tak slyším asi ze zadního kola jak tam něco dře, sem tam pískne. Mám podezření na ložiska. Bohužel se to projevuje jen při jízdě ze začátku, pak se to "usadí". Ale zhoršuje se to. S ložisky v kole jsem ještě problém neměl, tak netuším jak se to chová. Když mám motorku na stojanu a točím kolem, tak není nic slyšet a žádnou anomálii nepozoruji .
Ahoj mam takovou perličku jestli mi někdo poradíte na zadním kole f 650 gs jsem dělal na jaře preventivně (zbytečně aktivně) ložiska nicméně po 150km mi dalo ložisko v kole ne v rozetě sbohem přisuzoval jsem zo tomu že jsem ho tam nabouchal kladivem tak jsem litoval skrz závitovou tyč jenže ejhle po 1800 km znova to samé ložisko se vysypalo. Nejsem teď u moto ale přemýšlel jsem že nevím 100% jaké gufero tam mám mohlo by to být tím třeba že bych koupil nízké gufero a mezikus co je od kotouče by se moc opřel o ložisko přibržďoval ho a tím se vysypalo?
Díky za odpovědi