Ahoj, zdravím ve spolek,
řeším dilema a potřeboval bych poradit od zkušených. Stojím před rozhodnutí zda si koupit R1200GS nebo R1200GS Adventure modelovej rok 2008. S největší pravděpodobností nebudu jezdit na dlouhé výpravy někam na dálný východ ani nebudu jezdit v těžkém terénu. Chci si prostě užít dobrý požitek z jízdy. Zajímal by mě nízor lidí, kterří mají s tímhle boxerem zkušenosti a jestli by "GSáci" přešli na ADV nebo jestli je ADV zbytečnost.
Díky za každý názor
Kadza je pro uplne nekoho jinyho.
Ja mam GS, GSA nechci, ikdyz jsem o nem uvazoval.
Vyuzil bych vetsi nadrz, ale jen kvuli pohodli.
Jsem clovek, kterej se bohuzel kvuli pracovnimu vytizeni nedostane na buh vi jaky expedice, proste sedim na motorce pokud mozno denne a 90% toho co najedu se odviji od vyjizdek na odpoledne, pripadne jeden den.
Dovolena na 4 dny v Rakousku je takovy to maximum, co zvladnu 1-2x do roka a na to GSA nepotrebuju.
Takze jsem sel do GS - vyuziju nizsi hmotnost, lepsi ovladatelnost.
Postav si ty motorky vedle sebe a podívej se která je hezčí.Je to jasný že.....ADV je nádherná. Když potřebuješ máš vždycky dostatek paliva,lepší ochrana před větrem, lepší podvozek no a jako - bych řekl že je vyšší,těžší. Alda píše něco o ovladatelnosti,ale ta je různá od jezdce. Podívej se třeba sem http://www.bmwadv...f-rakousko Já myslím že ADV je ovladatelný až až a když se s ním sžiješ,nebudeš mít problém.Je to prostě parádní impozantní motorka a každej se za tebou bude otáček když pojedeš...................Jestli Ti nevadí dát za ni o nějakej peníz víc než za GS,jdi do ADV !!! Jestli nekoupíš novou, ale chceš jetou kontaktuj Boba ( www.cestovniendur... ) doveze ti ji až domů před barák nebo se podívej na www.mobile.de a vyber si nějakou pěknou.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Swat: zadna neni hezci, kazdymu se muze libit neco jinyho, kazdymu muze vyhovovat neco jinyho.
Pro me je urcite hezci ADV, ale proste pro me to neni.
Ikdyz z toho pomalu ADV delam - zobak, deflektory, velky padaci ramy...
postupne jsem mel nejdriv 2x 650ccm a potom od r. 2001 1150, 1200,1200adv a tak mozna muj nahled vazi vice...
konkretne na 1200 kterou jsem v lete boural jsem mel 40.000 a nyni na adve mam 18.000
adv ma lepsi, pohodlenjsi perovani [jak by se psalo drive] diky vyssimu zdvihu [spravny termin?] pruziny. Je to dost citit, ze pres diry a hrboly pre4jizdi jako po kouzelnym koberci ve srovnani s 1200 a to je zajimave i u der, kde bys rekl, ze diky tezsimu predku bude naraz citit vice. To je o pohodlnosti. Ze toplatis tezsi ovladatelnosti?, nerekl bych ze rozdil je nejak vyznamny, rozhodne je mensi nez ten skok v poholdli.
Pokud vezmes na vedomi rozdil ceny [v lete 2007 1000Euro presne pri stejne vybave - abs, hefty apod.] tak pozor co za tu cenu 1000 Euro navic mas:
[ceny neznam presne, kde o hruby odhad a zaokrouhleno]
- pletena kola [cca 3.000E]
-pridavna svetla [600-800E]
-padaky [300-400E]
-hlinikove kryty valcu [250E]
-plexi adve [500E]
-33l nadrz [1.000E]
- silnejsi alternator
o perovani jsem jiz mluvil, ale nevim jak to ohodnotit financne....
ale kazdopadne za 1000E beres extra prislusenstvi mnohonasobne hodnoty, takze se vypati
velka nadrz je velka vec, kolegooooo
a krom toho.... je proste vic mastodont!!!!! a krasnejsi
Upravil Doc dne 24.01.2008 23:05
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
swate vsichni ho [adv] chtej, ale nekteri si namlouvaj ze ho nechtej [pac uz maj v garazi neco jinyho noooo] Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic