Dobry den,
pani prosim vas o radu, mam 1150GS a problem s vibrovanim riaditok. Predpokladam, ze pojde o nejaky prenos sil z motorky. Cital som v diskusii, ze by mohlo ist o zle vyvazene kolesa, ale v tom to asi nebude. Pneu su zanovne a vymena bola realizovana v autorizovanom servise (???). Som si vedomi istych vibracii, lenze tie z mojej motorky su dost neprijemne, uz po par kilometroch mam mravcenie v rukach, v spatnych zrkadlach mam vsetko roztrasene, takze sa mi tazko odhaduje vzdialenost iducich vozidiel za mnou. Motorku si podla moznosti servisujem sam, ale nie som ziadny prebornik, preto mi kazda rada pomoze. V pripade doplnujucih info rad dopisem, ak budem mat predstavu na co sa pytate. Vopred dakujem za vasu ochotu.
Peto T.
Napadly mě 3 rychlé možnosti:
- nejede to na jeden a půl válce (špatné synchro)?
- nepodtáčíš to?
- máš závažíčka na koncích řídítek?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Pani, dakujem za rychlu reakciu.
Skusim asi synchro, i ked motor ma kultivovany beh, nemam pocit, ze by to islo na jeden a pol valca. Urcite to nepodtacam, tie vibracie su aj vo vyssich rychlostiach. No a tie zavazia tam dufam su ;-) Ak nepomoze ta synchronizacia, skusim dat prevazit kolo.
Dakujem
Peto T.
titka napsal(a):
Stale je to rovnake. Nemam pocit, ze by sa nejako menila intenzita, alebo to dokonca prestalo...
dakujem
OBJEVILO SE TI TO PO PREZUTI?
....
mne bylo receno, ze proste bezne nazujes gumu, co trochu trese s motorkou. Mam tuhle zkusenost s jednom skoronovym prednim Battlewingem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dobra otazka, ale neviem ti odpovedat. Pravda je, ze ma to otravuje uz dost dlho, ale napriek tomu som si jazdu uzival a snazil sa to ignorovat. Tuto sobotu ma napadlo zacat to riesit. Preto som sa dnes opytal vas na tomto fore. Inak, zatial dakujem vsetkym za odovede. V prvom rade zacnem riesit to predne kolo a potom uvidim co dal...
titka napsal(a):
Dobra otazka, ale neviem ti odpovedat. Pravda je, ze ma to otravuje uz dost dlho, ale napriek tomu som si jazdu uzival a snazil sa to ignorovat. Tuto sobotu ma napadlo zacat to riesit. Preto som sa dnes opytal vas na tomto fore. Inak, zatial dakujem vsetkym za odovede. V prvom rade zacnem riesit to predne kolo a potom uvidim co dal...
jj...
po vymene za predni Tourancku mi to samozrejme ZCELA zmizelo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
titka: nenapsal jsi jednu podstatnou věc. Řešíš to u motorky kterou máš nově a už se to tak chovalo (což by mohlo být i normální chování BMW ), nebo Ti to začalo dělat? A dále, má to vliv na otáčky motoru, nebo rychlost jízdy. A má-li na to vliv rychlost, tak jakou a kdy?
Maiali nel Fango!
Ako som pisal vyssie, otravuje ma to uz dost dlho a neviem odpovedat ci to robilo uz skor, snazil som sa to ignorovat. Motorku mam tretiu sezonu. Ohladne tej rychlosti mam pocit, ze to robi skor vo vyssej rychlosti. Nezda sa mi toto spravanie motorky spravne, tak sa snazim zistit o tom nejake info. Pokial mas rovnake skusenosti, ze nevidis poriadne nic v spatnych zrkadlach kvoli vibraciam a mas po par km mravcenie v rukach, budem to povazovat za normalne spravanie motorky. V opacnom pripade by som to rad vyriesil, aby som si jazdu mohol uzivat naplno bez vedlajsich vplyvov. Dik
titka napsal(a):
Ako som pisal vyssie, otravuje ma to uz dost dlho a neviem odpovedat ci to robilo uz skor, snazil som sa to ignorovat. Motorku mam tretiu sezonu. Ohladne tej rychlosti mam pocit, ze to robi skor vo vyssej rychlosti. Nezda sa mi toto spravanie motorky spravne, tak sa snazim zistit o tom nejake info. Pokial mas rovnake skusenosti, ze nevidis poriadne nic v spatnych zrkadlach kvoli vibraciam a mas po par km mravcenie v rukach, budem to povazovat za normalne spravanie motorky. V opacnom pripade by som to rad vyriesil, aby som si jazdu mohol uzivat naplno bez vedlajsich vplyvov. Dik
Pokud ti to dělá, i když vymáčkneš za jízdy spojku, tak to motorem nebude, ale nejspíš bych tipoval taky to přední kolo. Nebo možná i tlumič.
Pokud to dělá spíš ve vyšší rychlosti, to by tomu kolu odpovídalo.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black