Je normální, abych po 300km jízdě při tankování skoro nemohl otevřít nádrž, jaký je v ní podtlak? Dokonce jsem si všiml,, že se mi na nádrži udělala boule dovnitř, která se po otevření víka a nasátí vzduchu zase vrátila zpátky (asi jako když vysáváte z PETky vzduch).
Upravil robert_zl dne 06.07.2010 11:37
do nádrže idú dve hadice na odvetranie, jedna ide do dierky na hrdle, a druhaje niekde vo vnutri už si nepametam presne kde, a to by mal byt tvoj problém. máš to asi upchaté - rozober bočný dekel na čerpadlo a tam by niekde mala ústiť.
táto hadica by mala prepúštať palivo alebo výpary ked maš moc natankované alebo ked sú velké výkyvy teplot - praží ti na nádrž slnko
tolko moj skromný názor
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
mi chcete povedat ze uzaver nadrze je natolko hermeticky uzavrety ze nepusti ziaden vzduch a ze palivove cerpadlo dokaze vytvorit taky podtlak ktory zdeformuje plechovu stenu nadrze
No vážně, kdybych to neviděl, taky tomu neuvěřím. Přijeli jsme z vyjížďky a přítelkyně říká, že jsem asi kolenem promáčkl nádrž. Říkám, že to není možné... chvíli jsme na tu prohlubeň hleděli a pak jsem zkusil otevřít nádrž. Šlo to těžko, zasyčelo to a nádrž se zase vyrovnala
raptor napsal(a):
mi chcete povedat ze uzaver nadrze je natolko hermeticky uzavrety ze nepusti ziaden vzduch a ze palivove cerpadlo dokaze vytvorit taky podtlak ktory zdeformuje plechovu stenu nadrze
logicky- ked čerpadlo vytvorí iba malinký podtlak a hadica je pricviknutá tak si myslím že to probém neni pretože víčko sa začne správať opačne ako je navrhnuté teda na pretlak (pružina vo vnútri) a prisaje sa na prírubu nádrže a nádrž utesní a čo sa týka tých plechov na tých velkoplošných plechoch problém s deformáciou nevidím, a na druhej strane ked sa nebojíš (alebo neveríš) tak to vyskúšaj upchaj prepadové hadice a spusti čerpadlo nádrže niekde na stole a uvidíš
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
Tak máte pravdu, z nádrže vedou 2 hadičky, jedna do víčka, tu normálně profouknu a druhá, kterou neprofouknu A dál to rozebírat sám nebudu, bude mi muset někdo pomoct.... Dám vědět, jak to dopadlo.
...chlapi, to čerpadlo pokad nasává tekutinu (benzín tzn. je zavodněné) nevytváří podtlak - nepotřebuje vytvářet, protože benzín berte jako jakýsi meziprostor mezi sácím hrdlem a volným (vzduchovým) objemem nádrže, benzín si udržuje svůj tlak...jediné co je v podtlaku je vzduch ve volném prostoru nádrže, kterému brání hadice k vyrovnání tlaku s okolím - proto nejde/jde s obtížemi otevřít uzávěr...NEVĚŘÍTE???? VĚŘTE!!!!
P.S. snad jsem to dost dobře laicky popsal,abych byl pochopen
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Nojo, rozumím tomu, jak ten podtlak asi vznikl, ale stejně to nechápu.... v klidu, s vypnutým vším, ta druhá hadice má jít profouknout nebo ne?
Podle mě asi ano, aby se právě vyrovnal tlak, který vytváří mizející benzín při jízdě....
Upravil robert_zl dne 05.07.2010 11:44
Tohleto je pěkné, i když neumím ani slovo německy, aspoň ty obrázky pomůžou.... chápu, že se tlak nějak musí vyrovnávat, znamená to teda podle mně, ža ta hadička musí být průchozí a jak ubývá palivo, přisává zvenku vzduch, aby se vyrovnaly tlaky.
Robert_ZL napsal(a):
Tohleto je pěkné, i když neumím ani slovo německy, aspoň ty obrázky pomůžou.... chápu, že se tlak nějak musí vyrovnávat, znamená to teda podle mně, ža ta hadička musí být průchozí a jak ubývá palivo, přisává zvenku vzduch, aby se vyrovnaly tlaky.
*pissed*http://translate....=wT#de|cs|zadej si jen adresu stranky kterou chces prelozit
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Tak opraveno. Byla to opravdu ucpaná hadička odfuku z nádrže, respektive ta kovová část, na které hadička drží. Ucpala se rzí, zřejmě vlhkostí z nádrže, jak motorka dlouho stála.
Musela se shodit nádrž, vymontovat ta "růžice", co je na ní čerpadlo a plovák a vyčistit ty kovové průduchy. Na obrázku ja vidět rez, která se vydrolila ven.
Chtěl bych poděkovat HonzoviGS, někde tady na webu psal, že se na něho máme obrátit, tak jsem to zkusil a naprostá spokojenost. Opravu mi udělal doslova na počkání a ještě za ni skoro nic nechtěl.
Můžu jenom doporučit, pokud jste někde z okolí.
A díky všem, kteří mě navedli, co mám vlastně hledat.
robert_zl přiložený následující obrázek:
Tak jsem si to přečetl a musím se vyjádřit. Předpokládám, že jde o mojí bejvalku (teda motorku). Normálně bych čekal, že mi nový majitel zavolá a bude na mně hulákat do telefonu, jakou že mr.ku jsem mu to prodal. To se však nestalo a řeší to normálně konzultací na fóru. O problému jsem fakt nevěděl a tímto se novému majiteli omlouvám. Motorka stála dlouho v garáži a nejezdil jsem na ní. Voda v benzínu asi udělala svoje... Roberte máš u mě flašku jako tekutou omluvenku!
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Jo Tome, jde o tvoji bejvalku. To je v pohodě, tohle se předpokládat nedalo a navíc to není nic vážného. Ale pro tu flašku se někdy stavím a vypijem ji spolu