Nevíte někdo,co by mohlo způsobovat cukání za jízdy.Nejvíc je to znát při udržování stálé rychlosti.Při pohledu na otáčkoměr ručička klesá o500ot.a pak vyletne o 1000 nahoru.Dělá to dost nepravidelně.Zlobí to třeba 10km a pak ujedu 50 a nic.A nejvíc to dělá když je horko.Zkusim vyměnit svíčky,pak cívky.A pak jsem v koncích :-(
špatně seřízený motor, svíčky, cívky nebo koncovky s kabely (podle motoru 1 svíčka nebo twin spark), snímač škrtící klapky, lambda, palivový filtr
Upravil Tonda dne 12.07.2010 13:06
Zkusim ty svíčky a pak pujdu dál,stejně už jsou tam nějakou dobu.První cukání jsem pozoroval v Iránu ale myslel jsem že je to benzinem.Pak to přestalo na nějakej čas.Ten hallov snimac je co?
halov snímač by mal tuším podla otrasov po výbuchu paliva vo valci nastavovať predstih alebo zloženie zmesi, sa mi zdá
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
tak som sa zas snažil byt iniciatívny a nevyšlo ale zase stávajú sa aj horsie veci sorráč
potrebuješ servis? zavolaj mi, napíš, pošli holuba :-) diagnostika aut a moto bmw
Kamaradovi to delali ty spodni svicky.A taky mel totalne zanesenej palivovej filtr.Po 6000km.(na balkane)Je fakt,ze mu to parkrat spadlo,tak se taky mohl oklepat bordel z nadrze a dostat se do filtru.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal(a):
Kamaradovi to delali ty spodni svicky.A taky mel totalne zanesenej palivovej filtr.Po 6000km.(na balkane)Je fakt,ze mu to parkrat spadlo,tak se taky mohl oklepat bordel z nadrze a dostat se do filtru.
Ty svíčky zkusím zitra, už kamarád jednou řešil že mu to někdy startovalo špatně a dšlali to spodní svíčky Bosch,stačilo je vyměnit za NGK.
tak svíčky to nejsou,dostal jsem tip,kamarádovi na 1100 to dělal snímač polohy škrtící klapky.Měla by to být ta černá krabička po leve straně.Uvidime co poradi v servisu.Dam vedet.