Ahoj chci se zeptat, jaké jsou zkušenosti s automatickým olejovačem Skottoiler, zda je jednoduchá montáž a hlavně zda dobře funguje na F650GS a zda koupit i rozbočovač. Co jsem ho viděl na Africe, tak mi to připadalo jako užitečná fungující věc
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
MadMike83 napsal(a):
Ahoj chci se zeptat, jaké jsou zkušenosti s automatickým olejovačem Skottoiler, zda je jednoduchá montáž a hlavně zda dobře funguje na F650GS a zda koupit i rozbočovač. Co jsem ho viděl na Africe, tak mi to připadalo jako užitečná fungující věc
pozor jsou 2 typy -- jeden funguje na podtlak ze sani (ten levny), druhej je elektronickej vcetne (asi) gyroskopu atd. a davkuje to presneji.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MadMike83 napsal(a):
Ahoj chci se zeptat, jaké jsou zkušenosti s automatickým olejovačem Skottoiler, zda je jednoduchá montáž a hlavně zda dobře funguje na F650GS a zda koupit i rozbočovač. Co jsem ho viděl na Africe, tak mi to připadalo jako užitečná fungující věc
Mel jsme na Varaderu, funguje to spolehlive, dvoji tryska je sikovna ... chvili sem maturoval kam to skovat aby k tomu byl snadny pristup, ale pak dobry ... nestelujes na par pokusu a jezdis ... a nemusis se s retezem srat ...
takze nejdriv poridis Scottoiler, pak stejne motorku s kardanem ...
Já koukal na univerzální sadu za 3200 Kč a rozbočovač 800 Kč. Offroad sada či cestovní sada s další nádržkou mi přijde zbytečná, jiné typy jsem nekoukal.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
kadejake rezervoary na olej su podla mna tiez kravina, staci aby si nebol lenivy kontrolovat hladinu a pripadne dolievat ten olej
dvojity injektor je dobra a prakticka vec, o ktorej som si tiez myslel ze to je kravina kym som nevidel "schyzofrenicku" retaz na litrovom strome z jednej strany uplne prikladne namazanu a z druhej strany prikladne hrdzavu
p.s. majitel toho litroveho stroma dnes jazdi GSA1200
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 14.07.2010 13:08
Scottoiler mám na F 650 GS už cca 2,5 roku, jen jednoduchý dávkovač na rozetu, a zatím jsem nezaznamenal "rezavou" vnitřní stranu řetězu.
mám samo podtlakový systém, funguje naprosto spolehlivě, jen se nesmí nechat zavzdušnit.(viz Raptor) Montáž jsem zvládl podle "obrázkového" návodu bez problémů.
Jo a zdá se, že má pozitivní vliv na životnost řetězu. Zatím cca 15.000 km a nejeví známky opotřebení.
archibald - po pravde ..ten litrovy strom bola jedina motorka kde som videl "schyzofrenicku retaz"... XY dalsich motoriek s rovnakym systemom privodu oleja na rozetu malo obe strany retaze rovnomerne namazane
raptor: Prosím tě jak to máte s posláním do Čech? Mám doma nějaký volný eura a koukal jsem, podle fotky tam je mazání do vyšších teplot, zda máš i to do normálních.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
madmike mozes si vybrat aky olej tam chces (letny - cerveny, zimny - modry), poslanie do ciech pre clenov BMWGS.CZ mam za 2 eura ale peniaze treba uhradit vopred koli tomu aby sa nepredrazovalo postovne koli dobierke do ineho statu
ak jazdis najma v lete oplati sa pouzivat ten cerveny pretoze zimny je vraj redsi a prilis skoro opusta retaz
takitak ja ho predavam za 115 euro to je odhadom 2950 CZK dohodni sa z madmajkom a postovne vas vyjde napolovicu 1 euro
Tak já měl ten podtlakový systém a teď už 5 tis. km jezdím s eSystemem. Oba mají něco do sebe. Na tom jednoduším je právě blbý, že v hice to teče moc a třeba po ránu v chladnu dost málo. Musí se to prostě hlídat. Na elektronickém jen nastavíš kolik má mazat a hotovo. Případně si za jízdy (třeba v dešti) přidáš apod. Na jedno naplnění při jízdě na silnici a mazání skoro až dost najedu cca 2500km.
Koukám, že takitak je z druhé strany republiky, tak to moc asi dohromady nemá moc cenu, ještě teda zjistím jak to je s platbou na SVK, mě leží euro doma a nevím kolik si zato pošta či banka účtuje. Asi bych bral jinak V system, dual injector a olej jeden červenej a jeden modrej pokud se dá přikoupit. Ale bude to záležet, kolik vyjde ten transfer na SVK. Já mizím na grilovačku, tak se zatim mějte
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Tomkh napsal(a):
Tak já měl ten podtlakový systém a teď už 5 tis. km jezdím s eSystemem. Oba mají něco do sebe. Na tom jednoduším je právě blbý, že v hice to teče moc a třeba po ránu v chladnu dost málo. Musí se to prostě hlídat. Na elektronickém jen nastavíš kolik má mazat a hotovo. Případně si za jízdy (třeba v dešti) přidáš apod. Na jedno naplnění při jízdě na silnici a mazání skoro až dost najedu cca 2500km.
super ze tu nekdo otestoval oboji.. u mne tedy jasne vitezi ten esystem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ahoj,ja mam taky ten scottoiler a jsem velmy spokojeny. na sadu jsem nakel kolem 41tkm. pak jsem musel sadu nechat vymenyt ale ne protoze byla na konci ale proto ze na ni byla svolavacka.tolik doposud zadna nevydrzela.retez a rozety vypadaly slusne a myslim si ze by tech 60tkm mohla dat(ta puvodni co jsem mel).
takze to urcite k necemu je...
Joke
Jeste se chci zeptat E-system za tu cenu je komplet sada a nebo je to jako přídavný modul k V-systemu? A pokud elektronika selze, tak to asi uz potom nemaka co? Grilovani bylo narocne, tak musim na odpocinek
Upravil madmike83 dne 15.07.2010 07:27
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
MadMike83 napsal(a):
Koukám, že takitak je z druhé strany republiky, tak to moc asi dohromady nemá moc cenu, ještě teda zjistím jak to je s platbou na SVK, mě leží euro doma a nevím kolik si zato pošta či banka účtuje. Asi bych bral jinak V system, dual injector a olej jeden červenej a jeden modrej pokud se dá přikoupit. Ale bude to záležet, kolik vyjde ten transfer na SVK. Já mizím na grilovačku, tak se zatim mějte
120 km není zas tak daleko ;-) Akorát já mám pouze 12€ a pak už jenom samý libry, takže ta Anglie pro mě vychází líp. Nebo to můžem dát dohromady a já ti to zaplatím v Kč. Ideálně bych to viděl na středovým kurzu - ty dostaneš víc než v bance a já zaplatím míň než tamtéž...
Bral bych V system.
F650GS (2005)
eura mozete poslat na slovensko v obalke ako "cenne psani"
bezne tak obchodujem s ostatnymi clenmi bmwgs.cz
madmike - Esystem je samostatna verzia, ziadna nadstavba na Vsystem
olej sa samozrejme da prikupit, v originalnom baleni je baleny cerveny
modry stoji
0.5 litra - 7.9 €
0.25 litra - 6.9 €
0.125 litra - 4.9 €
p.s. bez ohladu na to kde to kupit, nezabudnite si prepnut system z plniaceho rezimu do jazdneho... ja blbec som sa tak skoro vytrel na varadere lebo mi to zadrbalo zadne koleso.... po uprave prietoku to uz fungovalo spravne a bez problemov
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 15.07.2010 09:56
Teď jsem furt v Praze, ale o víkendech bývám pryč (doma jsem jen víkend 24-25.7) Jinak jsem myslel, že jsi z Frýdlantu z Ostravska a ne z Liberecka, takže předání by se dalo nějak pořešit Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS