Dobrý tip, ale do dvouventilů patří E60-N30L-A 12V 30Ah 300A bratru za 1.814 Kč a vyobrazená baterie dle kontaktů nebude motocyklové provedení
MotoManTech
Servis motocyklů BMW
pepino napsal(a):
Dobrý tip, ale do dvouventilů patří E60-N30L-A 12V 30Ah 300A bratru za 1.814 Kč a vyobrazená baterie dle kontaktů nebude motocyklové provedení
A to něčemu vadí? Hlavně že to funguje. Já tam mám taky uplně jinou a narozdíl od ostatních kolegů s origo baterkou si nemůžu stěžovat.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
pepino napsal(a):
Dobrý tip, ale do dvouventilů patří E60-N30L-A 12V 30Ah 300A bratru za 1.814 Kč a vyobrazená baterie dle kontaktů nebude motocyklové provedení
Tak 30Ah oficielne nepatry do zadneho dvouventilu.Ale samozrejme do mnohych je idealni.Ale na rozdil od te Jimovi,kterou das opravdu do vsech dvouventilu,tak tato se ti nevejde do zadneho monoleveru.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Já myslím že na srazu byl klučina ( Brňák na Bmwgs ) a ten má vyskoušenou nějakou baterku ze záložního zdroje za pár kaček a funguje. Je to stejně krátkodobá záležitost tak proč kupovat lepší než dostačující
Asi už je toto vlákno neaktivní, ale zkusím to, koupil jsem R100GS a nebyla tam baterie a nějak se nedokážu dopátrat jaký typ by tam měl být, poradtě jaký typ baterie by tam měl být .. Děkuji
12V;25Ah,ale muzes tam dat i 12V;30Ah,a taky to funguje na mensi 19Ah z 1100gs,ale taky na 18Ah do zaloznich zdroju.Posledni 2 jsou rozmerove uzsi a v kastliku ti zbyde trochu mista.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!