1100gs mi taky dost lezi.Koupil jsem ji s navarenym stojanem a jeste jeden orig.jsem dostal navic.Nakonec jsem ho tam vratil,protoze jak pise Bohumil,ten navarenej se spatne sklapel kvuli skrtani o ten hlavni.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
no jo protože adv má višší teláki,bude ale aji višší hlavní stojan abi ten bočák o něj neškrkal...ešče že to nebila chebná elektrónka E13 s podniko katoda Holomóc
Kupredu spatki ni krok...
Ma teda predlzenie bocneho stojana niekto nejako efektivne vyriesene ??? Ja tiez ked je motorka s kuframy a povrch nieje uplne vodorovny , tak sa mi masina klati rovno k zemi a zle sa z toho zlieza ( ked treba motorku pridrziavat a este aj sukat nohu dole zo sedla ) potom uz k zlozeniu stroja nieje daleko ( stalo sa ).
Zdar,
prodlužoval někdo z vás bočák na 1150ADV?
Mám změřeno, že aby se nepotkal sklopenej bočák s hlavním stojanem lze prodloužit cca o 25 mm.
Má představa je, že stojan nekde nad plackou přeříznu a vevařím těch 25 mm trubky stejného průměru.
DOTAZ:
JE BOČÁK TRUBKA NEBO KULATINA ?
POKUD TRUBKA, JAKEJ JE VNITŘNÍ PRŮMĚR ? Že bych dovnitř vsadil kousek kulatiny kvůli pevnosti.
Jde mi o to abych měl předem připravenou trubku se správným vnitřním průměrem a kousek kulatiny, nechci to někde nakupovat "na rychlo" až stojan rozříznu.
Ten tunind tím pukem jsem vyrobil dnes, ale konec stojanu je tím dost zatíženej a mám strach, že někde s motorkou hopsnu, bočák se sklopí a motor chcípne.
Zvláštní paráda by to byla při předjíždění a vymetení nějakého výtluku v silnici...Brrr uplně vidím to auto v protisměru
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra