O předním pérování tady toho je dost.O snížení taky,ale já mám opačný problém.Potřebuji Dakara zvýšit.Koupil jsem to s neoriginál tlumičem,který je dle čísla na něm uvedeném ze staré 650 do roku 98.Dakar je teď hrozně nízkej měřeno s oběma koly na zemi v nezatíženém stavu 41cm od země k hornímu okraji zadní stupačky.Stojím před rozhodnutím co s tím.Kolik má Dakar s origo tlumičem?Dělá se nějaké přepákování které výšku zvýší?Co Ohlins?tam se asi přepákování vyhazuje úplně,jaká je pak výška.Nebo je jiná možnost?Chci tuto motorku využívat primárně na ježdění po necestách a v této kubatůře jsem nováček.
Díky za všechny rady.
Ohlins zvýší asi o 3cm ,přepákování zůstává. Zvyšovací set se asi nedělá ale to by neměl bejt problém vyrobit(kdyby to někdo nakreslil do cadu)- zdvihu na kyvce je habaděj.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Bych to nakreslil v Solidu i výkresama, ale chtělo by to, aby se tu někdo stavil a kreslili jsme to přímo v garáži u motorky - nemám představu, jak přepákování atp. funguje...
xhackerm napsal(a):
Bych to nakreslil v Solidu i výkresama, ale chtělo by to, aby se tu někdo stavil a kreslili jsme to přímo v garáži u motorky - nemám představu, jak přepákování atp. funguje...
Stačí jen zkrátit(pro zvýšení) bo prodloužit(pro snížení) ty krajní kosti. Kdybyste se do toho pustily dejte mi vědět. Já mám na centrálnim stojanu s kolama na zemi 56cm od stupaček. Jinak tou úpravou kostí půjde nahnat minimálně 5cm spíš víc.Akorát pak asi bude trochu víc dostávat na prdel vodítko řetězu co je nahoře na kyvce a to samí asi spodní rolna.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
MikiberG napsal(a):
... + nevím jestli nepůjde tlumič na doraz zdvihu... rezeva tam bude ale moh by jít do kopru....
Tomu nějak nerozumím. Prodloužením/zkrácením těch kostí se změní jen malinko silový poměry.Nebo se tam děje ještě něco dalšího?
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Myslel jsem aby to nešlo na doraz rychlejc - prodloužením by to mělo změknout v celým rozsahu...... tou zalomenou pákou se mění progrese.... možná tedy nic zásadního.... až to budu překopávat tak si s tím pohraju a změřím co se děje ..... Dakar 650, HusaberG
TOLI napsal(a):
Stačí jen zkrátit(pro zvýšení) bo prodloužit(pro snížení) ty krajní kosti. Kdybyste se do toho pustily dejte mi vědět. Já mám na centrálnim stojanu s kolama na zemi 56cm od stupaček. Jinak tou úpravou kostí půjde nahnat minimálně 5cm spíš víc.Akorát pak asi bude trochu víc dostávat na prdel vodítko řetězu co je nahoře na kyvce a to samí asi spodní rolna.
Já to měřil bez stojanu pouze na kolech.Co se týče Ohlinse,když se podívám na jeho obrázek tak na něm není ta vidlička,soudím tedy,že se vyndá přepákování.
Když se sejdem tak to možná vykoumáme,ale taky to musí někdo vyrobit.A to asi v garáži s pilníkem nezmáknem,
Tak to pak jo.Ten tlumič podle obrázku delší není.Začal bych kontrolou jestli tam mam vůbec ty správný věci.O tlumiči pochybuju ale číslo je Showa 2 345 004.
A kosti přepákování 7 650 036 a 7 650 037.Ji nak jak jsem psal motorka je měřená na kolech a ne na stojanu a s pružinou na úplnej hard.Prostě ji držím ve váze za řidítko a změřím od horní hrany zadní stupačky k podlaze to mam 41 cm.
tak pani mal som ten ity problem moj dakar vypadal ako coper ked som prisiel do servisu tak mechanyci skoro popadaly na zem ked ma videly ale k veci. predna vydlica sa da zdvihnut na 25 to som si dal zdvihnut u kamosa co sa cisto zaobera vydlami na predku som mal zdvih iba 16 cm. A ku yatku len tolko mal som tam tlmic ktory bol pre zeny ano pani gs su robene aj pre zeny aby boly nisie tak im robily kradcie tlmice aj v predu aj v zadu a ten zadok zdvihnes tak ze na spodku na tom pakovani mas akoby dva podlhovaste piskoti a tie treba skaratit na 6 cm a moto je tak vysoke ze stojim na spickach a to mam 178 cm a to najnisie sedlo asi viac sa uz neda ydvihnut ak budes chciet mozem ti to pofotit a mam aj na to spraveny pripravok aby sa to dalo zvarit presne na dlsku aj do roviny mozem ti ho zaslat ale budem ho potrbovat potom naspet a potrbujes este jednu vec a to dobreho zvaraca ktory vie zvarat hlinik ja som to daval zvarat u nas do vyskumneho ustavu zvarania v bratislave asi lepsich uz nenajdem ako su tam a mal som to za 10 eur do vrecka ak by daco pis mile rad pomozem oky viem co to je mat male moto milujem moje gs
lakiluksk napsal(a):
tak pani mal som ten ity problem moj dakar vypadal ako coper ked som prisiel do servisu tak mechanyci skoro popadaly na zem ked ma videly ale k veci. predna vydlica sa da zdvihnut na 25 to som si dal zdvihnut u kamosa co sa cisto zaobera vydlami na predku som mal zdvih iba 16 cm. A ku yatku len tolko mal som tam tlmic ktory bol pre zeny ano pani gs su robene aj pre zeny aby boly nisie tak im robily kradcie tlmice aj v predu aj v zadu a ten zadok zdvihnes tak ze na spodku na tom pakovani mas akoby dva podlhovaste piskoti a tie treba skaratit na 6 cm a moto je tak vysoke ze stojim na spickach a to mam 178 cm a to najnisie sedlo asi viac sa uz neda ydvihnut ak budes chciet mozem ti to pofotit a mam aj na to spraveny pripravok aby sa to dalo zvarit presne na dlsku aj do roviny mozem ti ho zaslat ale budem ho potrbovat potom naspet a potrbujes este jednu vec a to dobreho zvaraca ktory vie zvarat hlinik ja som to daval zvarat u nas do vyskumneho ustavu zvarania v bratislave asi lepsich uz nenajdem ako su tam a mal som to za 10 eur do vrecka ak by daco pis mile rad pomozem oky viem co to je mat male moto
lakiluksk napsal(a):
tak pani mal som ten ity problem moj dakar vypadal ako coper ked som prisiel do servisu tak mechanyci skoro popadaly na zem ked ma videly ale k veci. predna vydlica sa da zdvihnut na 25 to som si dal zdvihnut u kamosa co sa cisto zaobera vydlami na predku som mal zdvih iba 16 cm. A ku yatku len tolko mal som tam tlmic ktory bol pre zeny ano pani gs su robene aj pre zeny aby boly nisie tak im robily kradcie tlmice aj v predu aj v zadu a ten zadok zdvihnes tak ze na spodku na tom pakovani mas akoby dva podlhovaste piskoti a tie treba skaratit na 6 cm a moto je tak vysoke ze stojim na spickach a to mam 178 cm a to najnisie sedlo asi viac sa uz neda ydvihnut ak budes chciet mozem ti to pofotit a mam aj na to spraveny pripravok aby sa to dalo zvarit presne na dlsku aj do roviny mozem ti ho zaslat ale budem ho potrbovat potom naspet a potrbujes este jednu vec a to dobreho zvaraca ktory vie zvarat hlinik ja som to daval zvarat u nas do vyskumneho ustavu zvarania v bratislave asi lepsich uz nenajdem ako su tam a mal som to za 10 eur do vrecka ak by daco pis mile rad pomozem oky viem co to je mat male moto
Máš PM.
Psal jsem Ti ohledně úpravy přepákování PM.Tak jak to vyřešíme?
Ja som skrátil origo prepakovanie z 86mm na 70mm. už je to na 2ch motorkach a funguje to skvelo. zdvihlo sa to asi o 10cm
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/