O předním pérování tady toho je dost.O snížení taky,ale já mám opačný problém.Potřebuji Dakara zvýšit.Koupil jsem to s neoriginál tlumičem,který je dle čísla na něm uvedeném ze staré 650 do roku 98.Dakar je teď hrozně nízkej měřeno s oběma koly na zemi v nezatíženém stavu 41cm od země k hornímu okraji zadní stupačky.Stojím před rozhodnutím co s tím.Kolik má Dakar s origo tlumičem?Dělá se nějaké přepákování které výšku zvýší?Co Ohlins?tam se asi přepákování vyhazuje úplně,jaká je pak výška.Nebo je jiná možnost?Chci tuto motorku využívat primárně na ježdění po necestách a v této kubatůře jsem nováček.
Díky za všechny rady.
Ohlins zvýší asi o 3cm ,přepákování zůstává. Zvyšovací set se asi nedělá ale to by neměl bejt problém vyrobit(kdyby to někdo nakreslil do cadu)- zdvihu na kyvce je habaděj.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Bych to nakreslil v Solidu i výkresama, ale chtělo by to, aby se tu někdo stavil a kreslili jsme to přímo v garáži u motorky - nemám představu, jak přepákování atp. funguje...
xhackerm napsal(a):
Bych to nakreslil v Solidu i výkresama, ale chtělo by to, aby se tu někdo stavil a kreslili jsme to přímo v garáži u motorky - nemám představu, jak přepákování atp. funguje...
Stačí jen zkrátit(pro zvýšení) bo prodloužit(pro snížení) ty krajní kosti. Kdybyste se do toho pustily dejte mi vědět. Já mám na centrálnim stojanu s kolama na zemi 56cm od stupaček. Jinak tou úpravou kostí půjde nahnat minimálně 5cm spíš víc.Akorát pak asi bude trochu víc dostávat na prdel vodítko řetězu co je nahoře na kyvce a to samí asi spodní rolna.
MikiberG napsal(a):
... + nevím jestli nepůjde tlumič na doraz zdvihu... rezeva tam bude ale moh by jít do kopru....
Tomu nějak nerozumím. Prodloužením/zkrácením těch kostí se změní jen malinko silový poměry.Nebo se tam děje ještě něco dalšího?