novej milášek, R1200GS
První dojmy úžasný, oproti litrovému V-Stromu, kterého jsem sedlal do teď.
Jen jsem jel jak posranej, zacalo mi při převozu domu sněžit.Proto ani žádné foto, zatím, jak bude venku trochu hezky, tak se určitě pochlubím.
Jinak vyhlašuju anketu, co za doplňky (samozřejně přiměřeně a s citem ) na holou tovární motku pověsit
grstz at ti slouží................
1.padáky
2.spoiler na chránice rukou
3.kryt světla
4.alu kufry
5.to by asi na začátek stačilo
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
grstz at ti slouží................
1.padáky
2.spoiler na chránice rukou
3.kryt světla
4.alu kufry
5.to by asi na začátek stačilo
ad 1/ přemejšlím na hliníkový chrániče hlav od TT
ad 4/ mám plecháče od Big Husky, právě ze Stromika, takze boční držáky kufrů - je jedno, od koho, nebo jsou s nějakými výrobci problémy?
hodne bezpecnych kilometru
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
jsem tu taky novej a mám novou 1200 GS. Teda není nová, jen u mě jo. Je jí půl roku a jeli jsme spolu asi 80 km, takže zatím nevím. Rozhodně oproti Dakaru, kterýho jsem sedlal předtím, je to docela rozdíl.:-)
Dneska jsem jí oblík nový padáky, ještě čekám na plech pod motor od TT.
Pak se uvidí co dál.
PUP: ahoj, rad bych se Te zeptal, jake to jsou ty dojmy o kterych pises? Mam V-Strom a chtel bych nekam "dal" a vlastne uz nic dalsiho nez GS1200 neni. Zaroven si stale nejsem jistej, jestli nakup GS stoji za ten vlastne dojnasobek ceny? Se Stromem jsem spokojeny a nejak si nedokazu predstavit, ze bude GS take dvojnasobne uzasne. Nechci srovnavat parametry - ty jsou vcelku jasne, (a nerekl bych ze v NEprospech Stromu).... spise jestli ty emoce nebo pocity stoji za tech 100tis. vic penez.... Diky
Satila: ahoj, když vyměníš V-Stroma za R 1150 GS, tak to nebude rozdíl 100tis. a emoce tam jsou taky jiné... Jel jsem na V-Stromu a teď mám chvilku 1150 GS a je to úplně jiná motorka. Úžasnej zátah od nízkých otáček. Stromek jde až od 3tis.. Stromek je lehčí při manipulaci na místě, ale za jízdy se ten rozdíl ztratí a podvozek BMW nemá chybu.. ale záleží, jakej projev motorky se ti více líbí.. chce to káždopádně vyzkoušet a pak uvidíš.. každej má jiné představy a jedině ty sám si to můžeš zjistit..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Satila napsal:
PUP: ahoj, rad bych se Te zeptal, jake to jsou ty dojmy o kterych pises? Mam V-Strom a chtel bych nekam "dal" a vlastne uz nic dalsiho nez GS1200 neni. Zaroven si stale nejsem jistej, jestli nakup GS stoji za ten vlastne dojnasobek ceny? Se Stromem jsem spokojeny a nejak si nedokazu predstavit, ze bude GS take dvojnasobne uzasne. Nechci srovnavat parametry - ty jsou vcelku jasne, (a nerekl bych ze v NEprospech Stromu).... spise jestli ty emoce nebo pocity stoji za tech 100tis. vic penez.... Diky
.....jestli máš litovýho stroma a měl bys za ten požitek doplácet kilo,tak si nech litrovýho stroma.Měl jsem ho taky a motorku s lepším poměrem ceny a toho co ti poskytne nenajdeš!!!.Šel jsem do BMW s tím,že mě ta obměna stála 40,takže to šlo,ale být to kilo ,tak strom zůstává.Jede jak z praku(mnohem dynamičtěji než můj ADV.1150) a pohodlný byl taky..
To Satila:
Vždy píšu jen své upřímné úvahy a názory, čili to je z mého pohledu asi takhle a vůbec se mnou nemusíte nikdo souhlasit:
Strom rozhodně není méněcennná motorka ve srovnání s 1200GS, nejlepší bude si jí zkusit osedlat a pak teprvě uvidíš,zda ti dá víc než stávající motorka. Asi bude lepší v zatáčkách, lépe pojede - má vyšší obsah čili i krouťák, jinou stavbu podvozku,takže dost rozdílné jízdní vlastnosti a chování.Budeš se na tom při jízdě tedy cítit úplně jinak a někomu to nemusí sednout. Určitě ti BMW nedá vyšší spolehlivost a bezúdržbovost, jak bylo kdysi pravidlem. Ty doby jsou už pryč a kvalitní motorky dělá kde kdo včetně BMW.
Spíš se dostaneš mezi lidi,kteří jsou na stejné lodi a dívají se na svět ze sedla podobně jako ty. Ani tohle však není pravidlo-záleží koho potkáš a kam se dostaneš. Jsou BMW akce,na které se fakt necítím.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Já třeba šel do BMW i z toho důvodu, že chci navštívit místa nebo cesty, kde by silniční motorky měly problém, což je další úhel pohledu na věc..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
nene.. v poho.. nechci do lesa, nechci kolem sveta. Mel jsem TDM.. a pak malem 1150 ale chtel jsem jeste zkusit neco jinyho - takze to byl Strom. Jede krasne bez jedineho problemu treti sezonu. Kdyz PUP sel ze Stromu na GS12 tak me zajimaji jeho pocity. Svezl jsem se kdysi na GS1100, podvozek spica, ale ze by me to nadchlo - rict nemuzu. Spis to beru jako cilovou stanici. Varadero, Capo, Multi apod jsem taky zkusil - mam jasno. Takze abych to shrnul: mam chut na GS1200, (1100 i 1150 nee) a nevim jestli to mam vydychat nebo si "zkomplikovat" zivot. Srdce chce, rozum rika PROC a NA CO a POMUZU si tak necim ??
P.S. Jeste takovej malej dotaz - mate nekdo predstavu, jak je GS12 siroky? - takova blbost, ale parkuju "ve sklepe" = 90 cm dvere. Mam pocit ze bych mohl mit mezi futrama problem. Parkujete nekdo "ve dverich"? da se s tim event. vycukat a vytocit ?
Proč máš pocit že 1100 i 1150 nee?
To zas já právě naopak že to jsou práve tyto stroje na které se můžeš takřka na 100% spolehnout.
Ano 12 je vzhledově hezčí ale už to není ono...
[quote]Selver napsal:
Proč máš pocit že 1100 i 1150 nee?
Nezamlouva se mi u 1100/1150 hlavne celkovy pomer cena/vykon/hmotnost. Asi jsem jeste mladej a potrebuji si nekdy zasportovat. GS12 bude zabavnejsi. Nechci do terenu.. pres 100 koniku, lity loukote na asfalt - nic vic od toho necekam.
Satila> dalsi TDMkar Hele, 90 futr nebudou az takovej problem, pokud je za nima po stranach trochu mista... Ja jsem taky spis asfaltar, vubec si nedelam iluze, ze by mi loukotovy kola nestacily. Ale draty se mi libej vic, je to takovy stylovejsi, ikdyz maji sve nevyhody...