Zdravim,
nastala pro mě docela prekérní situace se kterou vás seznámim a samozřejmě bych byl všem velice vděčen za rady či jakkékoliv příspěvky Byl jsem se na motorce projet a z ničeho nic, začala cukat, otáčkoměr začal lítat ze strany na stranu, střílení z výfuku ikdyž byl plnej plyn, tak to stejně nejelo až ve finále obrovská rána z vejfuku a vyvalil se modrej kouř zespod přístrojovky a všude byly cejtit spálené kabely nebo prostě elektrika. Nastartovat opětovně nešlo, pojistky žádné vyhozené nebyly, což mě překvapilo. Roztlačit šla na chvíli, ale tak cca 5 vteřin a pak to zase zdechlo a to to ještě zase vynechávalo. Po sundání přední masky, jsem zjistil, že tam byli rozpojený nějaký 4 kabely. Tak jsem je zase zapojil a pořád nic. Přemejšlel jsem jestli se to nedotklo kostry a nezkratovalo se něco, nevim jestli pod přístrojovkou nebo v přístrojovce nejsou ještě nějaké pojistky nebo tak něco, netušíte ? Ale pořád je stejnej problém. Dal jsem to do servisu, kde prošli elektriku a řekli, že nenašli ani jeden spálenej kabel ani překříženej. Jedinné co našli, že neteče palivo a motorka neháže jiskru. Jedná se o rok 2001 Dakar, takže už je to stříkačka. Pak mi řekli, že jedinná možnost jak to zjistit je napojit na PC a udělat diagnostiku. Poté co jsem volal do Inveltu do BMW officiální dealer, tak mi řekli, že je to zase blbost a že se to tímto nezjistí. Nedej bože aby to nebyla řídící jednotka. Prej cca 25 hadrů Takže nyní netuším co dál, nebo respektive nevíte v čem je chyba ? Nebo nestalo se vám to někomu ? Díky za jakkékoliv rady
Zatáčku můžeš projet normálním stylem a nebo stylem BMW....
V první řadě bych zkusil proklemovat spínač bočního stojánku.Konektor najdeš na pravý straně dole pod krytem motoru.Ten rád zlobí.Ten kouř bych přičítal výbuchu nespáleného paliva.
Ahoj
jestli je to ta modrá krásně vytuněná 650 tak se ani nedivím
Viděl jsem na ní inzerát a hned jsem si říkal nebouraná v super stavu
Jinak řídící jednotku seženeš levněji Zkus vrakoviště nebo se mi jedna válí i doma
Obávám se že máš na celou zimu co dělat a nebo zkusit sehnat z nějaké bourané motorky celou přístrojovku a hned bych si sehnal i kabelový svazkya vyměnil je za ty který jsou načatý
kendy: Jj, je to ona a pěkně mi to irituje, ale co je divný žádný kabely nejsou očouzený ani načatý ani rozpečený bužírky prostě nic. Nechápu.... Jinak Kendy co by jsi chtěl za tu řídící jednotku ? a z jakýho je to ročníku jestli by teda pasovala ?
sadilek: No nevim, zkusim na to mrknout, ale divný je ten kouř od přístrojovky to asi palivo nebude...
Upravil Pavel Motardista dne 12.08.2010 15:18
Zatáčku můžeš projet normálním stylem a nebo stylem BMW....
sadilek napsal(a):
V první řadě bych zkusil proklemovat spínač bočního stojánku.Konektor najdeš na pravý straně dole pod krytem motoru.Ten rád zlobí.Ten kouř bych přičítal výbuchu nespáleného paliva.
To jako že by mu to fouklo zpátky do sání ??? Myslím ten kouř pod přístrojovkou
sadilek napsal(a):
V první řadě bych zkusil proklemovat spínač bočního stojánku.Konektor najdeš na pravý straně dole pod krytem motoru.Ten rád zlobí.Ten kouř bych přičítal výbuchu nespáleného paliva.
To jako že by mu to fouklo zpátky do sání ??? Myslím ten kouř pod přístrojovkou
Myslíš, že by to šlo přes sání na vzduch jako tim směrem ven ?
Zatáčku můžeš projet normálním stylem a nebo stylem BMW....
sadilek: No nevim, zkusim na to mrknout, ale divný je ten kouř od přístrojovky to asi palivo nebude...
mě to divný nepřipadá, pokud to vlivem špatného poměru vzduch-benzín a vstříknutí v nepráný čas, střelí jak se říká "do sání" profoukne to filtrem dopředu do nasávací roury vpravo pod budílkama.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
No jasně.Prostě to bouchne do sání a to má přeci rouru až pod přístrojovku.V servisu mu řekli že má kabely ready tak to elektrika nehořela.Když něco kouří tak by to bylo viditelný.