Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
barokar
#1 
Přidané 13.08.2010 13:17

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
V některých svých příspěvcích jsem dával k lepšímu, kterak se bojím do zatáček klopit, a že to bude asi tou ploškou na zadní gumě, kterou tam zanechal předchozí majitel.
Rovnou říkám, že motocykl nemám dlouho a snad se mi proto smát nebudete.

Včera jsem jel poprvé po dlažbě co je v Karmelitský na Praze 1. To, že se při najetí na podélnou spáru motorka zavlnila jak břišní tanečnice, jsem přisoudil skutečnosti, že to tak prostě je, ale za tanec, který motorka předváděla na dlažbě , by se nezastyděla ani Šeherezáda z Pohádek tisíce a jedné noci. To už je něco špatně, říkám si, koupil jsem bouranou? Mám vyosený kola? V garáži to hodím na hlavák, podezřelého nevidím ničeho, a tak jen z dobrého rozmaru zatlačím palcem do přední pneu. Mám ji z nějaké měkké směsi asi, odtušil jsem při půlcentimetrovém prohnutí. To pneumatiky bývají, uklidňoval jsem se, to tlak nebude. Když sedím na mašině, dělala by se přeci z pneu bačkora, přesvědčoval jsem dále sám sebe.

Když už jedu kolem tý pumpy, tak překotroluju tlak, říkám si dneska cestou do práce. U první jsem neuspěl, a přiznávám, trochu jsem si zanadával a popřemýšlel o tématu do BMWGS, jak asi ti kluci měří tlak, když mi nejde pořádně nasadit hadice na ventilek ani po odšroubování čepičky? Do Inveltu to mám pár metrů, zajedu tam? Nic!, poručím si, zkusím jinou pumpu, tu shellku na Vrchlickýho! Co to je za pitomý hadice, fouká to furt kolem, ani tlak to nezměří! Když tu si všimnu něčeho, co u své fábie nemám. Kdybych to sundal, tak je to ventilek jako každý jiný. I ten svůj z fábie jsem v něm začal poznávat.

Jen jestli soudruzi z BMW neudělali někde chybu, a statečně jsem zakroutil tou věcí na ventilku. Hurá-závit to nemá, když jsem si ten lesklý kryt ve tvaru trychtýřku prohlížel.

Na předku jsem naměřil 0.6, ale vzadu to bylo o mnoho lepší, celých 2.0! Dofoukl jsem na 2.2-2.5 a můj bujný oř se stal ořem ještě bujnějším a já se při tlačení už taky tolik nenadřu.annoy
Upravil barokar dne 13.08.2010 22:38
 
Medik
#2 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 13:24
Avatar člena


Příspěvků: 4027
Registrace: 04.05.08
pouze jezdec přední 2,2 bar zadní 2,5 bar
jezdec a spolujezdec přední 2,2 bar zadní 2,7 bar
jezdec a spolujezdec a zavazadla přední 2,5 bar zadní 2,9 bar

Nedávno se to tady řešilo a já si to uloýžil, protože jsem hlava děravá. Asi to Bobšounivi "vytetuju" někam na trubky. nakonec, odolné samolepky jednobarevně si potisknout můžu, jen si vzpomenout.Shock
Jinak na to prdím, foukám odhadem kolem 2,2 - 2,5 obě kola a taky to jedeGrin Tedy na Touranckách.
Upravil Medik dne 13.08.2010 13:25
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
barokar
#3 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 13:32

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
Medik napsal(a):
pouze jezdec přední 2,2 bar zadní 2,5 bar
jezdec a spolujezdec přední 2,2 bar zadní 2,7 bar
jezdec a spolujezdec a zavazadla přední 2,5 bar zadní 2,9 bar

Nedávno se to tady řešilo a já si to uloýžil, protože jsem hlava děravá. Asi to Bobšounivi "vytetuju" někam na trubky. nakonec, odolné samolepky jednobarevně si potisknout můžu, jen si vzpomenout.Shock
Jinak na to prdím, foukám odhadem kolem 2,2 - 2,5 obě kola a taky to jedeGrin Tedy na Touranckách.




Tak to já to mám naštudováno z příručky, věděl jsem kolik, ale děkuji, asi změním název! hmm!
 
jt
#4 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 14:24
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Tabulka tlaku v pneu by měla být na deklu od nářadí .www.realoem.com/bmw/diagrams/a/e/15.png
Upravil jt dne 13.08.2010 14:26
 
barokar
#5 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 15:19

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
JT napsal(a):
Tabulka tlaku v pneu by měla být na deklu od nářadí .www.realoem.com/bmw/diagrams/a/e/15.png


Já děkuji, ale pro jistotu jsem změnil název.Cool
 
jt
#6 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 16:03
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
say cheese!
jt přiložený následující obrázek:


[381.46Kb]
 
PPetr
#7 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 18:05

Příspěvků: 113
Registrace: 29.07.08
teda takhle prehnane jsem to nikdy nefoukal! kdyz uz jsem tam dal 2,2 na obe kola tak jsem mel pocit ze se mi sjizdi hlavne prostredek gum a tim padem jdou vic do kelu. co se tyka vlneni pri podelny nerovnosti, tak v zasade v zavislosti typu(vyrobce gum, mitasky se mi vlnili i pri prudkem, krizovem brzdeni)
Nedavno jsem jel do serpentin do kopce na hodne spatnym, flikovanym a boubelatym asfaltu. v protismeru jsem potkal dodavku a tak jsem jeste vic prilehl a pridal, jenze docela mi ejelo predni kolo na bouli. nastesti jsem to ustal a myslim si kdybych mel tvrdsi predek, jesli bych vubec neco takovyho poznal a stacil na to reagovat..
Krom toho jsem si po 25tis km nastavil predek ze stredni polohy o jednu niz. neni to zrovna na rychle prehazovani zatacek, ale na tech nasich silnicich to podstatne lip drzi stopuSmile
 
hicks
#8 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 19:12
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
prouky napsal(a):
Na předku jsem naměřil 0.6, ale vzadu to bylo o mnoho lepší, celých 2.0! Dofoukl jsem na 2.2-2.5 a můj bujný oř se stal ořem ještě bujnějším a já se při tlačení už taky tolik nenadřu.annoy


to uz je myslim hodne extremni tlak.. mel jsi asi trochu stesti, ze ses nekde nevymlel... Frown

ja uz cca poznam, kdy mam spatny tlak v pneu.. ale trvalo mi to docela dlouho.

Nicmene stare pravidlo -- jak mam podezreni, tak zkoumam, resim.. tu jednoznacne plati.

Co rafky.. nemas je bouchle? alespon ten predni?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
barokar
#9 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 20:04

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
PPetr napsal(a):
teda takhle prehnane jsem to nikdy nefoukal! kdyz uz jsem tam dal 2,2 na obe kola tak jsem mel pocit ze se mi sjizdi hlavne prostredek gum a tim padem jdou vic do kelu. co se tyka vlneni pri podelny nerovnosti, tak v zasade v zavislosti typu(vyrobce gum, mitasky se mi vlnili i pri prudkem, krizovem brzdeni)
Nedavno jsem jel do serpentin do kopce na hodne spatnym, flikovanym a boubelatym asfaltu. v protismeru jsem potkal dodavku a tak jsem jeste vic prilehl a pridal, jenze docela mi ejelo predni kolo na bouli. nastesti jsem to ustal a myslim si kdybych mel tvrdsi predek, jesli bych vubec neco takovyho poznal a stacil na to reagovat..
Krom toho jsem si po 25tis km nastavil predek ze stredni polohy o jednu niz. neni to zrovna na rychle prehazovani zatacek, ale na tech nasich silnicich to podstatne lip drzi stopuSmile



foukání je pintlich podle germánů-a nemám jim proč nevěřitclap
 
barokar
#10 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 20:09

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
Hicks napsal(a):
prouky napsal(a):
Na předku jsem naměřil 0.6, ale vzadu to bylo o mnoho lepší, celých 2.0! Dofoukl jsem na 2.2-2.5 a můj bujný oř se stal ořem ještě bujnějším a já se při tlačení už taky tolik nenadřu.annoy


to uz je myslim hodne extremni tlak.. mel jsi asi trochu stesti, ze ses nekde nevymlel... Frown

ja uz cca poznam, kdy mam spatny tlak v pneu.. ale trvalo mi to docela dlouho.

Nicmene stare pravidlo -- jak mam podezreni, tak zkoumam, resim.. tu jednoznacne plati.

Co rafky.. nemas je bouchle? alespon ten predni?





...štěstí,hmm! já jsem především do zatáček jezdil jak rybář na babetěSad, ale to jen proto, že mě to děsný zavlnění vždycky vystrašilo. Teď je to mnohem lepší, i když jízda domů byla to samý- mokroSad



ráfky dobrý, ještě jsem po nich nejezdilGrin
Upravil barokar dne 13.08.2010 20:12
 
hicks
#11 
správný tlak aneb co udělat pro zachování čistého spodního prádla
Přidané 13.08.2010 21:11
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
prouky napsal(a):
Hicks napsal(a):
prouky napsal(a):
Na předku jsem naměřil 0.6, ale vzadu to bylo o mnoho lepší, celých 2.0! Dofoukl jsem na 2.2-2.5 a můj bujný oř se stal ořem ještě bujnějším a já se při tlačení už taky tolik nenadřu.annoy


to uz je myslim hodne extremni tlak.. mel jsi asi trochu stesti, ze ses nekde nevymlel... Frown

ja uz cca poznam, kdy mam spatny tlak v pneu.. ale trvalo mi to docela dlouho.

Nicmene stare pravidlo -- jak mam podezreni, tak zkoumam, resim.. tu jednoznacne plati.

Co rafky.. nemas je bouchle? alespon ten predni?





...štěstí,hmm! já jsem především do zatáček jezdil jak rybář na babetěSad, ale to jen proto, že mě to děsný zavlnění vždycky vystrašilo. Teď je to mnohem lepší, i když jízda domů byla to samý- mokroSad



ráfky dobrý, ještě jsem po nich nejezdilGrin


tak to mas kliku.. ja mam zadni zle zmasakrovanej.. podezrivam nizky tlak nekdy v minulosti :/

malo nafouknute osmikilo se taky v zatackach chova PRISERNE... na zabiti.

pri nakladu a ve dvou i lehce podfouknute pri najezdech na dalnici napr. nejiste atd.

skoda, ze nemam cidlo tlaku jako na dvanactce nebo sestsetpade..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 92
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.19 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI