davaji se AFAIK i na KTM.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
silver> ty oxfordy jsou ozkoušený a fungujou výborně, když je pustíš naplno holou ruku na tom moc dlouho neudržíš. Gripy nejsou moc tlustý takže se dobře drží a nepřepalujou se drátky
Moje zkušenosti:
Oxford - stará verze otočný volič
- na max. se nedá jezdit ani v zimě jak to hřeje :-)
- jsou silnější než originál ale ještě akceptovatelné
- jsou tvrdší ale v rukavicích OK
- tužší dostatečně dlouhé kabely (prasklo mi ochycení u plynu ale kablík
vydržel)
- větší ovladač
nová verze má digitální 4-stupňové přepínání a hlídá velikost napětí (tzn. mě to
například nejde zapnout dokud nemám nastartováno, někdy to může dělat problémy) ostatní je stejné
Daytony - měké tenké rukojeti (asi nejvíc podobné originálu a dle mého to nej.z hlediska gripu)
- dříve se opotřebují
- pouze 2-stupňové (navíc 1 stupeň je pouze START a pak se má přepnout
na nižší, který ovšem moc nehřeje)
Hein Gericke - to samé co Oxford (o něco levnější)
Saito - za 700 (co to prodávali v Lujzovi) Ok ale jinak bych šel jinam
- tvrdé a tlusté
- 2 stupňová regulace
Nejlepší mi přijdou originál na GS (jsou tenké, měkké a hřejí akorát).
Z OEM bych šel do HG nebo Oxford.
U většiny OEM bývá problém že jedna rukojeť (kvůli rozdílné tloušťce) hřeje víc...