Ahoj lidi,diky za radu, motorce rozumim jak koza petrzeli, takze mam "malej problem" ktery bych potreboval vyresit.
Moto: BMW 650 GS, r.v 2005, najeto 45000
Dneska rano jsem nastartovat , nedari se. Starter toci, ale kdyz uz nabehne (vetsinou po pridani plynu a pak zavreni ) tak neudrzi otacky a zase zdechne.
Benzin tam je. Nevim jestli predchozi majitel menil benzin. filtr, vzduch. filtr.Moto ma servis ve 40tis. ale byl menenej olej dalsi zaznamy jsem nevidel. Muze to delat nekvalitni benzin?Baterka toci se starterem, ale samozrejme nevim jak je silna. Prece jen muze tam byt 5 let, je mozny startovat moto pres autobaterku?
Uz minuly tyden hur startovalaa moc se ji nechtelo hned ze zacatku do otacek, spis jakoby se zahlcovala, ale kdyz se zahrala tak ok.
Komplet očistit elektriku a hlavně kontakty na baterce! -pošudlej je smirkem a ošetři kontaktolem nebo něčim podobnym.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Komplet očistit elektriku a hlavně kontakty na baterce! -pošudlej je smirkem a ošetři kontaktolem nebo něčim podobnym.
Jdu na to, zkusime a uvidime, pruser je ze motorku mam pred barakem, a vsechny veci mimo prahu, stavime tak tady mam prechodny podnajem. Kdyby se ti podarilo prijet, aspon na to kouknout zaplatim benzin + servis to je jasny!. Je to na Praze 6. Nenasel by jsi dneska nebo zitra k veceru chvilinku se na to kouknout.
Někde sem tady čet že se maj zkusit znova nechat načíst krajní polohy plynu, jestli nemáš rozhozenej volnoběh. Tj. zapnout zapalování a dát plnej chvíli držet a pak zase na chvíli zaklapnout a takhle párkrát dokola.
Jestli kecám tak mě někdo prosim opravte
Upravil JardaFGS dne 07.09.2010 16:00
jardajerman@seznam.cz
JardaGS650 napsal:
Někde sem tady čet že se maj zkusit znova nechat načíst krajní polohy plynu, jestli nemáš rozhozenej volnoběh. Tj. zapnout zapalování a dát plnej chvíli držet a pak zase na chvíli zaklapnout a takhle párkrát dokola.
Jestli kecám tak mě někdo prosim opravte
Ahoj,
mel jsem podobny problem, nejaky sotek mi ukradnul volnobeh.
pomohlo tohle:
1) odpojit baterku na 30 minut
2) zapnout zapalovani a pockat az "dovrci cerpadlo"
3) dam plny plyn ( podrzet cca 1 s ) a pustit
Nasledne dosla strikacka k narozu, ze je vse v poradku a od te nebyl problem.To same se da udelat na diagnostice. ( mam postavenou vlastni diagnostiku, ale to je neplikovatelny bastl )
Tohle presne mi delalo po vymene RJ. Zkus presno to co pisou vyse. Tedy, zapnout zapalovani, plyn zcela otevrit, chvili drzet a pustit, pak natocit. Pokud otacky drezj, tak to nech natoceny do sepnuti vyntilatoru na chalzeni.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Panove nic, uz tam byl naznak startu,ale nevim jestli to nebylo jen nejaky zbytek nespalenyho benzinu, samozrejme jak jsem to dlouho trapil tak jsem vybil baterku takze ted jse vyndal baterku s auta a mam to seriove pripojeny, ale bohuzel bez vysledku.
Cože jak sériově??!! To má bejt paralelně.Jestli to nechce ani startovat tak 1)určitě očistit ty kontakty 2)chcípák 3) mrknout na čidlo stojánku.
Upravil toli dne 07.09.2010 18:27
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
tak ted uz ji ani nenahodim, prijde mi jak kdyby tam nesel benzin:_) starter toci kdyz to dam na autobaterku tak i po 20sec protaceni si ani neblafne:_) nekde je neco spatne! takze kluci ted rada kam to mam dat do opravy, stavim a ted takova rana, doprdele prace. Neco relativne levnyho v Praze?, ale zaroven aby tomu taky trochu rozumeli. Diky za pomoc
CO slo tak jsem ocistil, pojistky jsou v poradku, takze uz asi zbyva ten servis. U čidla jsme to prostřikal kontaktolem,ale nevim jak se do něj dostat.
Aháá. No tak to pak určitě koukni na chcípák a dráty k němu. A to samí čidlo stojánku jestli nevyskočilo z dráhy.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Případně zkus odpojit pumpu a připojit měřák a pokud při otočení klíčkem ukáže 12V tak je v pytli pumpa což je dost nepravděpodobný nebo tam štáva nejde a to je pak problém právě v těch kurvítkách (chcípák,čidlo stojánku a čidlo spojky)- já už to mám všechno proklemovaný takže nastartuju i když nechci . tuhle úpravu jsem udělal poté co sem na okraji dálnice rozebral celou motorku a pak sem přišel na to že vyskočilo čidlo stojánku.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
presne jak píše toli. timhle sem si prošel taky a mel sem v pytli pumpu.... po zapnutí klíčku musí bzučet odhadem 1-2s jestli nebzučí je v haji pumpa nebo elektrika.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
same lepsi zpravy, do 14 dnu by se na to Toli podival pokud by jste vedeli o nejakem servisu v Praze ktery jede za rozumny ceny tak bych to tam dyztak hodil. Kolik stoji nova pumpa?
nová stoji asi 6 nebo 7tis.. Koukni se do technický sekce tam je postup jak hledat díly. Já koupil starší za 3tis. Je to oprava na hodinu žádná velká rozborka.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Mám problém s elektrikou, dělal jsem servis a teď jsem chtěl motorku nastartovata ale nic se po zapojéní klíčků nerosvítí, ani jedna kontrolka, po připojení baterky se zapnou hodiny a budík začně bzučet, ale když otočím klíček, tak se nic nestane. Když je ale dám ne parkovačky, tak funguje přední parkovačka a vyhřívání (oxford připojené přes rele) Nevíte někdo co mohlo odejít? kabely jsem prošel a už jsem v beznadějné situaci?