Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
hicks
#1 
Přidané 09.09.2010 18:57
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
pokracovani vlakna odtud:

http://www.bmwgs....rowstart=0

vecne a bod po bodu:

Vjetrnik napsal:
to Pardal: a co může vosmikilo nabídnout víc oproti 990? Nepatrně nižší hmotnost a spotřebu...ale to je asi tak všechno...což je smutné


* znacku
* vzhled & image
* spotrebu
* delsi servisni intervaly(!)
* vyhrivany gripy
* palubni pocitac
* pohodlnejsi sedlo
* lepsi tovarni obleceni
* mnozstvi doplnku
* CANBUS
* pomalejsi moralni zastarani (novejsi model)
* 17ka vzadu
* nizsi teziste
* necouhaji z toho valce = lip se klickuje po meste (tohle smerem na 12ku)
* vetsi rejd (oproti 990)

*** inzultace smazana ****
Upravil hicks dne 09.09.2010 22:46
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#2 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:00
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
takze zaciname:


* znacku

ta je stejna, nemusime resit.

* vzhled & image

TAK MI REKNI, V CEM JE OSMIKILO LEVNA NAHRADA 12KY.

Nejen ja tvrdim, ze je typicke osmikilo hezci, nez 12GS a cca stejne, jako 12GSA.

tj. koupi osmikila ZDE ZISKAM.

namitky?
Upravil hicks dne 09.09.2010 19:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Doc
#3 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:00
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
GrinGrinGrinGrinGrin
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
jt
#4 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:13
Avatar člena


Příspěvků: 607
Registrace: 12.07.09
Děkuji,že jsi založil toto vlákno a já nebudu muset číst vaše rozhovoryargue v jinýchclap
 
PeterKeke
#5 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:25
Avatar člena


Příspěvků: 404
Registrace: 21.12.09
ťažko porovnávať neporovnateľné.... ale dnes by som šiel do 800... kvôli terénnym ambíciám.... ;-)
 
asimates
#6 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:26

Příspěvků: 144
Registrace: 06.12.09
Děkuji,že jsi založil toto vlákno a já nebudu muset číst vaše rozhovory v jiných
clapclappřééééésněclap
Upravil asimates dne 09.09.2010 19:28
 
Slavek
#7 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:50
Avatar člena


Příspěvků: 637
Registrace: 14.04.08
hergot ...

proc by melo byt 800 proti 990 lepsi zrovna konkretne v

* znacku (asi neni myslena SPZ, ale posuzovat vlastnosti strije podle vrtule nebo pismenek mi prijde blbost ...)
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)
* spotrebu (kdyz sis koupil opici, musis mit na banany .... to ted rikam porad manzelce ktery sem koupil k narozeninam subaru impreza a ona vali osi ze se pod 10 na 100 nedostane ... ale chtela subaru, tak ma subaru a je spokojena ... )
* delsi servisni intervaly(!) (problem pro toho, kdo se zavazal je presne dodrzovat ... ona ta motorka rozpyt nejakejch par tisic unese bez problemu )
* palubni pocitac (dle meho prijemne, ale nice to have ... )
* pohodlnejsi sedlo(subjektivni zalezitost, kazdej muze mit jinak vymackanou prdel ... )
* lepsi tovarni obleceni (to uz s motorkou vubec nesouvisi ... )
* mnozstvi doplnku (i na 990 se da sehnat leccos pekneho k naveseni ... )
* CANBUS (je to vyhoda nebo nevyhoda?)
* pomalejsi moralni zastarani (novejsi model) (dost subjektivni hodnoceni, chystam se koupit veterana, ten je sice moralne zastaralej taky, ale co parady a radosti nadela ... )
* 17ka vzadu (je to vyhoda nebo nevyhoda?)

 
slavekm.spaces.live.com
morabo
#8 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:51
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
ShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShockShock
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
HonzaGS-SV
#9 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 19:59

Příspěvků: 2916
Registrace: 13.09.09
jéé to bude srandy :-D
 
HonzaGS-SV
#10 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 20:02

Příspěvků: 2916
Registrace: 13.09.09
dospěli jsme k tomu, že osmikilo je jen návnada na 12ku... když člověk koukne po BMW enduru a mrkne na tu 650 ... a vidí, že je to holý za tu cenu, tak uvažuje co by dokoupil ale to už se, když přidá pár korun, blíží k 800... pak když už se smíří s tím co by za ní dal, tak si stejně domyslí pár doplňků a to už si říká, že by stálo za zvážení dát to do 12ky.. jenže se najdou i takový, co přestali v jistém okamžiku uvažovat dále a 800 si z rozmaru koupili :-D
Ale ne kluci, jen vás zlobím :-D
 
hicks
#11 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 20:36
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Slavek napsal:
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)


...balim na zitrejsi odjezd na Sicilii..

...takze jen v rychlosti co mne ZAUJALO...

...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!! GrinGrinbugs
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
lafi
#12 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 21:24
Avatar člena


Příspěvků: 713
Registrace: 23.10.08
JT napsal:
Děkuji,že jsi založil toto vlákno a já nebudu muset číst vaše rozhovoryargue v jinýchclap
clapclaplol
 
http://lafi1200.rajce.idnes.cz/
bluesbery
#13 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 21:38
Avatar člena


Příspěvků: 3010
Registrace: 01.06.08
HonzaGS-SV napsal:
dospěli jsme k tomu, že osmikilo je jen návnada na 12ku... když člověk koukne po BMW enduru a mrkne na tu 650 ... a vidí, že je to holý za tu cenu, tak uvažuje co by dokoupil ale to už se, když přidá pár korun, blíží k 800... pak když už se smíří s tím co by za ní dal, tak si stejně domyslí pár doplňků a to už si říká, že by stálo za zvážení dát to do 12ky.. jenže se najdou i takový, co přestali v jistém okamžiku uvažovat dále a 800 si z rozmaru koupili :-D
Ale ne kluci, jen vás zlobím :-D


To byl přesně můj případ - šel jsem kupovat Dakara, vrazili mi tam prospekt nový 800, prej abych se přes víkend na to mrknul. Tak jsem ji v pondělí vzal, za rok prodal a koupil 12ku Grin
 
www.temax.cz
PetrAT
#14 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 22:11

Příspěvků: 334
Registrace: 27.05.10
bluesbery: no a teď teda v čem je ta 12ka lepší/horší ? Proč jsi do ní šel a jestli po roce nechceš třeba LC8?
 
bluesbery
#15 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 22:25
Avatar člena


Příspěvků: 3010
Registrace: 01.06.08
PetrAT napsal:
bluesbery: no a teď teda v čem je ta 12ka lepší/horší ? Proč jsi do ní šel a jestli po roce nechceš třeba LC8?


To by bylo delší povídání , ale ve stručnosti -především kardan a telelevr,méně ostrá jednička a pro mě i lepší ovladatelnost,pohodlnější sedlo, bezdušové pneu, to byly důvody pro 12-ku.Je víc vhodná pro dlouhé cestování o které mi jde především. Osmikilo má kultivovanější chod motoru,asi i víc vhodnější do terénu. Měnit už nebudu, jedině snad za ADV.
Upravil bluesbery dne 09.09.2010 22:26
 
www.temax.cz
Medik
#16 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 22:30
Avatar člena


Příspěvků: 4020
Registrace: 04.05.08
Hicks napsal:
Slavek napsal:
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)


...balim na zitrejsi odjezd na Sicilii..

...takze jen v rychlosti co mne ZAUJALO...

...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!! GrinGrinbugs

Promiň, ale tenhle nástřel jsem nemohl nechat bez povšimnutí.Grin Co by Žižkovský kovaný buran a patriottongue na tvůj dotaz (samozřejmě směřovaný jinam):...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!! si dovoluji odpovědět:
devítku, šestpetatřicítku, malorážku, bič, tonfu a odhodláníPfftPfftPfft tento slabý článek populace vymýtitWink
Jinak, osmikilo je fajn, rád jsem se svezl, ale sedlo se mě zařízlo mezi půlky a měl jsem pocit, že sedím na "oslu" Holt i Žižkováci mohou být rozmazlení pořádnou lavicí 1100GSannoy
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
Medik
#17 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 22:33
Avatar člena


Příspěvků: 4020
Registrace: 04.05.08
bluesbery napsal:
PetrAT napsal:
bluesbery: no a teď teda v čem je ta 12ka lepší/horší ? Proč jsi do ní šel a jestli po roce nechceš třeba LC8?


To by bylo delší povídání , ale ve stručnosti -především kardan a telelevr,méně ostrá jednička a pro mě i lepší ovladatelnost,pohodlnější sedlo, bezdušové pneu, to byly důvody pro 12-ku.Je víc vhodná pro dlouhé cestování o které mi jde především. Osmikilo má kultivovanější chod motoru,asi i víc vhodnější do terénu. Měnit už nebudu, jedině snad za ADV.

Šikovnej klukthumbs up
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
hicks
#18 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 22:42
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Medik napsal:
Hicks napsal:
Slavek napsal:
* vzhled & image (image je chujovina, podle toho to muze hodnotit snat jen kovany metrosexual ...)


...balim na zitrejsi odjezd na Sicilii..

...takze jen v rychlosti co mne ZAUJALO...

...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!! GrinGrinbugs

Promiň, ale tenhle nástřel jsem nemohl nechat bez povšimnutí.Grin Co by Žižkovský kovaný buran a patriottongue na tvůj dotaz (samozřejmě směřovaný jinam):...CO MAS PROTI KOVANYM (PRAZSKYM) METROSEXUALUM??!! si dovoluji odpovědět:
devítku, šestpetatřicítku, malorážku, bič, tonfu a odhodláníPfftPfftPfft tento slabý článek populace vymýtitWink


ja si ale presto myslim, ze dulezite je... co rikaji Tve... dcery GrinGrin


Jinak, osmikilo je fajn, rád jsem se svezl, ale sedlo se mě zařízlo mezi půlky a měl jsem pocit, že sedím na "oslu" Holt i Žižkováci mohou být rozmazlení pořádnou lavicí 1100GSannoy


mam snizene a je o dost placatejsi. Jako opravdu o dost...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#19 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 22:44
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
bluesbery napsal:
PetrAT napsal:
bluesbery: no a teď teda v čem je ta 12ka lepší/horší ? Proč jsi do ní šel a jestli po roce nechceš třeba LC8?


To by bylo delší povídání , ale ve stručnosti -především kardan a telelevr,méně ostrá jednička a pro mě i lepší ovladatelnost,pohodlnější sedlo, bezdušové pneu, to byly důvody pro 12-ku.Je víc vhodná pro dlouhé cestování o které mi jde především. Osmikilo má kultivovanější chod motoru,asi i víc vhodnější do terénu. Měnit už nebudu, jedině snad za ADV.


nam jsi take rikal, ze do tebe sili tvoji kamaradi, co maji dvanactky Wink) takze to nesvadej jen na moto...Wink
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
petrs
#20 
Hix vs. Vjetrnik, aneb 8GS vs. 12GS
Přidané 09.09.2010 23:19
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
Neda mi to, abych neodpovedel, byt moj nazor stejne smysleni nikoho z vas nezmeni... Smile

Postupne jsem vlastnil vsechny GS (650, 12 a 800). Kazda z tech motorek mela sve plusy i minusy. Musim rict, ze jako nejhorsi jsem hodnotil 650. Ta motorka mi nikdy nesedla a nemel jsem ji rad....
Porovnani mezi 12 a 800:
- cestovni pohodli: jednoznacne 12 vitezi. O tom neni pochyb. Pozice jezdce, sedlo, ochrana proti vetru. 800 jde sice dovybavit a pohodli zvetsit. Ale to same jde udelat u 12ky a jeste ji o chlup vylepsit
- podvozek. Hmmm.... Docela jsem byl prekvapenej, kdyz jsem kupoval 800, tak se mnou jel jeste jeden jezdec na zkusebni jizdu (na 12ce). V pulce cesty jsme si prohodili motorky. Docela me zarazilo, o kolik lepsi ma 800 tlumeni. 12ka poskakuje na nerovnostech (praskliny na silnici, vymoly, atd.). I kdyz jsem na ESA nastavoval vse mozne, 800 byla lepsi.
- motor. No, tezko porovnat. Kazdy z nich je uplne jiny. 12 ma klidnejsi motor, vhodny na dlouhe streky. Nicmene 800 nezaostava. Motor je vybusnejsi. Z te motorky mam pocit, ze proste "chce jet". Taky mi prijde motor na 800 vic hravejsi a zabavnejsi nez u 12ky. Ale at ten, nebo ten oba dva jsou vyborne.
- ovladatelnost: obe jsou dobre, tady bez preferneci
- vybava. 12ka ma navic snad jen ESA a kontrolu tlaku v pneu.
- hmotnost: 800 vitezi. Tech par desitek kg je opravdu znat

Kazda z tech motorek ma trochu jine ambice. BMW si delalo pruzkum trhu. Vypadlo jim z toho, ze na jejich motorkach jezdi prevazne postarsi strycove. A tak zacilili na mladsi segment trhu. A asi se jim podarilo.
Byt v Evrope, vubec bych se nerozmyslel a koupil 12. Preci jen dalnice, dalnice a zase dalnice. ALE na dlouhe cesty mimo civilazaci bych volil 800. Prijde mi bytelnejsi nez 12ka, nikde z toho necumi kabliky a miliony vselijakych konektoru.
Offroadove zalezitosti jsou na 800 mnohem lepsi. Byt 12ka projede nejspis to, co projede i 800. Ale neni pri tom takova zabava.
Ptal jsem se dealera, jak se 800 prodava oproti 12ce. Pry je to tak 8/10 (800/12). Pry jde prodejnost 800 dost nahoru a lidi ji zacinaj verit. Zacina 12ce slapat na paty. V EU to bude asi dost jiny. Tam bude mit 12 hodne navrch.

Tot asi vse, co muzu rict.

Vlaste ne, jeste jednu drobnost jsem zapomnel.
Jizda ve meste: naprosto s prehledem 800 vitezi. Dokonce bych rekl, ze motorky s 21" kolem jsou do mesta idealni. Diky velkemu prednimu kolu a celkove vyssi stavbe, vychazi riditka 800 (nejsirsi bod) nad zrcatka osobnich aut. Tudiz projedu i tam, kam by se 12 uz nevesla. Akorat ty 4x4 mi delaj trochu caru pres rozpocet, pac maj vys zrcatka. Nedavno jsem klickoval kolonou za 12kou a i jsem videl, o kolik vic mista mam okolo seba na 800.
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 42
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.28 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI