resim neocekavane dilema ... zjistil jsem, ze jak Morabo, tak Peter, tak Vjetrnik maji bud celou dobu, nebo napr. po Praze prst trvale na brzdove pacce.
ja to tam tak casto zdaleka nemam.
tak na mne padla trochu hruza jakoze brzdna draha nez zareaguju apod..
TAK SE CHCI ZEPTAT ..
...JAK JSTE NA TOM?!
take mate ruku porad na brzde, nebo ji casto sundavate a drzite riditka celou?
brzdite jednim, nebo dvema prsty?
jestli porad na brzde, neboli vas ruka? vytahali se vam po case slachy nebo tak? ) co karpalni tunel? pripadne zimička na prsty?
Upravil hicks dne 24.09.2010 20:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ano pokad jezdim po meste tak mam take neustale pripraveny prsty na pačce,ale pokad jedu mimo cesty tak ne.Dalnice take ne,a mackam spise se vsemi prsty asi
BMW GS 1200 adventure
Město : prst na páčce i na spojkový. Pokud jsem mimo tak normálně.
A při brždění používám jeden až čtyři prsty,podle toho,jak si to situace žáda
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
a ploutve vas z toho nebolej?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty voe,Hicksi,to je otázka... bolej Tě někdy ruce,když mu "dáváš za uši:" ? Jasně že nebolej...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jezdím s jedním až dvěma prsty na obou páčkách... Brzdím dvěma prsty či více (dle situace)...
Co mi ale dělá problémy je řazení nahoru, když stojím ve stupačkách... Prostě jak všema prstama zmáčknu spojku, jsem kur*a nejistej v kramflecích, jestli mi ruka nesjede z řídítek, jak motorka zabírá... Se jí držím jak posranej...
taky mam neustale jeden nebo dvaprsty na ppackach, obcas se je snazim dat pryc, ale jen se clovek zamysli a jsou zpet, na druhou stranu je to opravdu o bezpecnosti a zvyku...
Jezdím tak, jak umím...
Pod taktovkou Sportovního centra mládeže při Motoklubu Ostrovačice se první březnový víkend ke svému soustředění sešla v Žebětíně a na okruhu Automotodromu Brno česká mládežnická elita silničních závodů motocyklů. Od nastupujících hvězd a hvězdiček silničních „stopětadvacítek“ Karla Peška, Miroslava Popova či Tomáše Vavrouše sbírali pod vedením trenéra Jiřího Heiníka další zkušenosti s přípravou mimo jiných i Karel Hanika (125ccm), Radek Sokol, Petr Vošlajer, Martin Gbelec, Romana Tomášková a další. Pozvání na akci od jezdců i trenéra přijal i člen SCM Lukáš Šembera, který momentálně absolvuje rehabilitační pobyt v Kladrubech po vážném zářijovém zranění páteře.Hlavní filosofií přípravy, která probíhá již druhým rokem pod vedením trenéra Jiřího Heiníka, je systematická cílevědomá individuální příprava po ose „pohyblivost – obratnost – koordinace – vytrvalost a síla“. Právě z ní vytěžil i díky svému aktivnímu přístupu výrazný výkonnostní pokrok právě Miroslav Popov, který závěrem loňské sezóny zazářil 7.místem při finále ME třídy 125 GP ve španělské Albacetě či Tomáš Vavrouš, který si svými výsledky řekl pro letošní rok o zařazení do stále uznávanějšího klání „mladých pušek“ – Red Bull Rookies Cupu. Minulý týden jsem se účastnil enduro školy Vstromu a hlavním instruktorem byl pan Heiník a mezi hlavní zásady byli dva prsty na plyn a spojku.
Upravil lafi dne 25.09.2010 10:02