DESIERTO nebo DESIGNIERTO
Už jsem s ním jezdil a musím říct že to není špatný. Na boky by to chtělo ty cancoury z Adv. protože se ramena pořád trochu perou a pro lidi nad 187 cm je to pouze DESIGNOVKA protože vítr je vítr, ale jinak pohoda ( a to mám sedlo až dole ). V sobotu jsem s tím hnal 190 po dálnici na Hradec a nekroutilo se to ani mi to nerozbilo hubu. V neděli mě zase před Uhříněvsí honily měšťáci a tak jsem to vzal po ciklostezce u takovýho velkýho rybníka a i na polňačce se to moc neklepalo ( tam už ty kreténi nemohly ). Ale POZOR kdo jezdí čas od času terének ( nebo je k tomu donucen okolnostmi ) tak bude zklamanej, hlavně pokud měří méně než 175 cm. Při jízdě v sedě není přes tmavé plaxi DESIERTA vidět cesta cca 5 merů před motorkou - je jednolitě šedá a to zrovna v bahně nebo na písku za výhodu nepovažuju , a pokud pojedu vestoje a uvíznu, tak si nešlápnbu a rozbiju si hubu a možná i to DESIERTO. Pokud by soudruzi z NDR to plexi udělat i v průhledné verzi pak věřím že jako doplněk by se prodávalo. Už jsem sehnal i člověka který s plexi dělá a zvlád by ho i zvětšit ( nahoru + do stran ) ale kuli jednomu plexi dělat formu cca za 8.000 - 10.000,- je vopruz a onanování na dlouho tak to peču.
Takže kdo chce svůj SCHNELLPANZER vyDESIGNOVAT a nejezdí moc na bahně nebo v lese tak doporučuji DESIGNIERTO.
Foto bohužel neumim protože má 1 Mb.
Upravil Robert dne 13.02.2008 00:40
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Ujíždíš poldům po cyklostezkách? To nám děláš dobrou reklamu.
Fotka se dá přesamplovat (zmenšit) např. v programu InfranWiev nebo jiném běžném prohlížeči a tuším i v "malování" Billa Gatese. Tak si s tím pohraj a pochlub se.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ty kdo jsi s ENDUREM BMW 1200 GS nikdy nejel mimo asfaltku hoď kamenem. Podle měšťáků je pole, louka, les špatně ale reklama nereklama to jsme si asi koupily špatné motorkky ???
A tady je to foto, jde to udělat v Picture Manager od Microsoftu. Pod motorkou je ta ciklo silnice v polích ( foceno cca 15 minut před AKCÍ ) .[img][/img]
Upravil Robert dne 13.02.2008 09:36
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Dopr.... ten obrázek už jsem zmenšil ale pořád ho tam nemůžu dostat. Dám ho do přílohy nebo i k textu a pořád ho tam neni. Co dělam špatně velikost jsem oříz na 170 Kb tak co eště.
Upravil Robert dne 13.02.2008 09:42
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert: logicky - pokud to bereš z pohledu že na kokpit spadneš a rozbiješ, tak je nejlepší nemít tam nic. Proto taky na HP2 nemáš nic - není co rozbít. Desierto bylo navržené proto, že sériové plexi nebylo schopné v žádném úhlu zajistit aby vzduch proudil nad jezdcem, pokud měří 185 a víc cm. Desierto to zvládá bezproblémů. Jakmile ho rozšíříš, jednak zvýšíš tlak na letmo navařenou patku, která to celé drží a především větší plexi znamená větší možnost poškození při pádu - už jen kvůli vyšší váze a setrvačné síle. Co se týká barvy, tak souhlasím, měli by dělat čirou nebo úplně lehce kouřovou variantu na přání a několikrát se o tom diskutovalo. Problém je ve velikosti sérií a docela drahé homologaci (všimni si že plexi jsou číslovaná). Nicméně se to prodává docela dobře, myslím že většina majitelů to kupuje kvůli vzhledu a ne že by to potřebovali, hlavně v cizině...
Pokud jde o ježdění v terénu, tak se koukni na jakoukoliv rallye motorku, jak má vysoký kokpit a 100% neprůhledný. Nevidím v tom problém, protože pokud potřebuješ vidět před sebe a řešit nějaké kamení nebo nástrahy terénu, měl bys v tom okamžiku jet ve stupačkách a pak ti to vůbec nepřekáží.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Vybírám z toho toto: Jak vložit fotku
Pokud vytváříte nový příspěvek, je na této stránce v poslední části sekce "Příloha". Zde je možné vybrat libovolný podporovaný soubor a připojit jej k příspěvku. Platí ale omezení na maximální velikost vkládaného souboru, pokud je větší, je nutné jej zmenšit. Obrázky lze zmenšit v různých grafických editorech úpravou kvality a rozlišení. Více o úpravě obrázků je v FAQ "Jak upravit velikost fotky".
Pokud chcete připojit přílohu do stávajícího příspěvku, je nutné zvolit volbu "Odpovědět". Standardně je na konci příspěvku zobrazeno okno pro rychlou odpověď, které neumožňuje přílohu připojit. Toto tedy řeší až rozšířená stránka.
Každopádně může být problém i v názvu souboru, ten nesmí obsahovat diakritiku a třeba mezery.
Tak snad, byla tam mezera v názvu fotky. S Tomasem souhlasím, problem je hlavně v tom že GS není určeno na proháňky po terénu, ale cestování a ten terén je naše úchylka protože to motorka dovolí a přímo k tomu svádí.
Robert přiložený následující obrázek:
[170.44Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Když už mi to jde tak pošlu další foto.
Postup s fotkama je následující :
1. Z digiťáku stahnu fotku do PC
2. Na fotku ťuknu pravou myší a zvolím otevřít v Picture Manager ( který je součástí Ofice )
3. V Picture Manageru v liště zvolím OBRÁZEK a poté KOMPRESE
4. v kompresi ( napravo obrazovky ) vyberu velikost "foto pro dokument" a OK, uložit jako xxxyyy a pak už to můžu dát jako přílohu do diskuse.
5. POZOR název fotky zadat bez mezera nebo diakrytiky.
6. Fotky vkládat pouze po jedné - více to nepobere
Ještě jsem udělal další UPGRADE Desierta ( mračítko ) ale o tom až jindy.
Ciao SCHNELLPANZER Robert
Robert přiložený následující obrázek:
[205.94Kb]
Upravil Robert dne 13.02.2008 11:11
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert napsal:
Dával někdo z vás bočnní panely od TOURATECHU nebo WUNDERLICHA ?
Jo, dával, od TT. Vcelku me štve, že přijdeš o tu plastovou hlavici na nastavování tlumení zadku a místo ní máš hliníkovou pidihlavu na hnusnej a velkej nástrčkovej klíč - tedy za jízdy si to nenašteluješ. Jinak mi ty panely doporučili kluci z TT, prej pak míň cáká v dešti zezadu na nohy...
Jen poznámka - ten šroub nastavení předpětí zadní pružiny ani v sérii není určený k tomu, aby se nastavoval za jízdy! Navíc slouží k tomu, aby se nastavilo tlumení před jízdou podle zátěže. Takže za jízdy by se to mohlo nastavovat třeba tak, že člověk jede a z mostu mu na zadní sedadlo spadne nějaká roštěnka a v takovém případě by to bylo za jízdy potřeba nastavit Normálně to má být nastavené na standardní váhu jezdce a nákladu a pokud dávám naložené kufry a manželku na dovolenou, tak to ještě v garáži přitáhnu a pak třeba když se pojedu projet sám v cílové oblasti, můžu to povolit. Nic co by se tím klíčkem nedalo vyřešit. Máme zákazníka, který to má prostrčené tím panelem a zvenku má to sériové kolečko nějak prodloužené ale vypadá to šíleně. To kolečko je jak od radiátoru. A vemte si že si tam dáte třeba nový tlumič Ohlins a pak tam není potřeba vůbec nic, protože to seřizování je úplně jinde a jinak. Zkrátka tohle řešení mi přijde elegantní a pokud si někdo ty panely dává, dost často je to kvůli vzhledu a dát na něj ten kohoutek by celý dojem dost pokazilo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
OK, s tím se nedá nic jiného než souhlasit. Nemyslel jsem to zle, jen je škoda, ze kdyz jedu po silnici (nastaveno na tvrdo) a chci na chvíli do terénu, že musím pod sedlo a vytáhnout klíč, abych s tím pohnul. Jinak kryty jsou supr
Aha. Tak ten klíč stačí dát někde na přístupnější místo - třeba do zadní tašky nebo do tankbagu apod. Stejně musíš zastavit - utahovat to za jízdy je šílený i u 1150, která má to kolečko na levé straně. Na pravé (u 1200GS) si nedovedu představit, jak by se to dělalo - už jen kvůli tomu, že pravou držíš plyn. To nastavení bys měl mít ale tak, abys nemusel nic štelovat a bez změny statické zátěže by to správně mělo pobrat všechno - silnici i terén. Když to dáš moc volně, tak se to na silnici houpe a odskakuje v zatáčkách.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...