u 800 je to asi tim, ze pred rokem tu byla nova. Prvotni hlad se asi pomalu zasytil a pomalu se to ustaluje....
KTM (krome krosek) se tu v podstate neprodava. Sleduju u dealera kam jezdim, ze na krame uz maji prez pul roku tu samou 990.... KTM podpora tu stoji za hov.. a lidi nejsou trubky aby to kupovali. Vstrom tu neni povazovanej za adventure motorku. To nahore jsou jen "adventury". Mam jeste statistiku krosek. Ale ani tam KTM nevevodi, spis uzavira prehled....
Vjetrnik napsal:
Po vosmikile se prvotní hlad nezasytil, jen se zjistilo, co je to zač...........
to je zajimavy, ze neresis neprodavajici se KTM.
Boris mi ukazoval statistiky prodeje na IT trhu.. a KTM je na totalnim wocase.
Ale klidne si ji kup 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ohledne KTM je to skoda. Co se vybavenosti a jizdnich vlastnosti tyce, jsou to super motorky... Jen to soudruzi z Rakouska asi moc neumi obchodne.... Tri kolegove z prace jezdi motocross. Kdyz nadhodim tema KTM jen se mi smeji...nebrat, ruce od toho pryc. Pry maji KTM obdobi uz za sebou...
petrs napsal:
Ohledne KTM je to skoda. Co se vybavenosti a jizdnich vlastnosti tyce, jsou to super motorky... Jen to soudruzi z Rakouska asi moc neumi obchodne.... Tri kolegove z prace jezdi motocross. Kdyz nadhodim tema KTM jen se mi smeji...nebrat, ruce od toho pryc. Pry maji KTM obdobi uz za sebou...
ze tam neumi ani namontovat vyhrivany gripy a poradnej displej?
ABS je jen u naprosteho minima modelu...?
...no jo.. kupni sila zakazniku pro tenhle typ motorek a jejich pocet neni nejspis uplny zazrak...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vyhrivane gripy bych bral jako "drobnost" oproti tomu co vse nema BMW.... 990 ABS ma. O tom, ze KTM je lepsi stroj do terenu uz v zakladu, se nema cenu bavit.
To teda fakt nedá.Ona totiž není špatná ani na cestování jenže je to motorka jen pro chlapy co už maji něco odježděno,každej jí totíž neovládne a spíš ovládá ona jeho.
Upravil Fanos Rusicka dne 15.10.2010 14:18
Fanos Rusicka napsal:
To teda fakt nedá.Ona totiž není špatná ani na cestování jenže je to motorka jen pro chlapy co už maji něco odježděno,každej jí totíž neovládne a spíš ovládá ona jeho.
Tomu se říká intezivní masáž vlastního EGA Když jsem s QWERTem jak kdybych ho slyšel.
petrs napsal:
Vyhrivane gripy bych bral jako "drobnost" oproti tomu co vse nema BMW.... 990 ABS ma. O tom, ze KTM je lepsi stroj do terenu uz v zakladu, se nema cenu bavit.
990ka ma tusim ABS jen v jedne (max 2) verzich.. ENDURO-R imho nema.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fanos Rusicka napsal: já jsem právě zatím v té druhé skupině Ona ovládá mně
a to i presto, ze mas prst na brzde 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Přikládám zmíněnou statistiku z prvního pololetí z Itálie. Náskok 12gs oproti všem ostatním motorkám je až neuvěřitelný! Kategorii cesťaků jinak vládne RT s počtem 952 kusů, druhá (navíc trochu divně zařazená) Suzuki Bandit má ubohých 278ks. KTM ale není tak úplně na vocase, jak tu někdo tvrdil, kategorii ostrých endur a krosek zcela opanuje. EXCčka 450 a 250 dohromady asi 1400ks, 3.Beta 300ks... Ještě zajímavá je kategorie zmrzlin, nejprodávanějších R1 si Taloši koupili JEN 580!
PS: v absolutním pořadí značek se samozřejmě projevuje prodej skůtrů.
morabo přiložený následující obrázek:
[121.18Kb]
Upravil morabo dne 15.10.2010 17:14
Maiali nel Fango!