Rozhodovani bylo slozity, ale rychly.
Se mnou je to tezky, nesnasim preplacanost, mam rad funkcnost ale zaroven hodne koukam na design a rad svoji motorku trochu odlisim.
Nicmene ted je presne podle mych predstav no a musim se proste pochlubit, prave jsem vse domontoval a dozapojoval.
Takze vec ciste jen funkcni je alarm GT, nacpal jsem ho pod sedlo na misto naradi, dioda je u budiku pripevnena k drzaku Ridera.
Druha, zase jen funkcni nutnost je doraz rizeni od TT.
Chranice konektoru od TT jsou dokonce i libivy, o funkcnosti se asi nema smysl rozepisovat, ukopnout to by byla draha sranda.
Taska pod sedlem TT byla taky nutnost, k neuvereni se do ni krasne vejde naradi, lekarnicka, antipich a sitka.
Esteticka povinnost .. kryt zobaku od TT
Vybrat padaky byla nejvetsi fuska, je hromada firem, ktera dela padaky, ale jen dve z nich je maji takhle komplet, i pres nadrz. Jsou to Hepco Beckery.
Pridavna svetla od Helly
Drzak Ridera, zasuvka schovana pod budikama, nejspis ji pouziju jen vyjimecne, takze jen prichycena s moznosti ji na kabelu vytahnout.
Riditka jsou zpevneny vzperou Grave.
Jo a takhle nejak dopadlo to nejhorsi, fakt tam neni nikde zadny misto, v cerveny smrstovaci buzirce jsou schovany pojistkovy pouzdra, jestli praskne nejaka pojistka tak se obesim.
Upravil Alda dne 16.02.2008 16:32
je hezke se pochlubit, kdyz vis, ze Ti bude rozumneno....
bravo, hezky
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
pěkně si ji vyšperkoval. Osobně ještě doporučuji nějakou ochranu hlav válců. Šutry obvykle leží rozmístěny tak, aby při pádu báwa dopadla hlava válce přesně na šutr. Nejvíc to pak oceníš při pádech na poušti.
Tak hodně pěkných motozážitků s novým strojem.
Charlie
*********************************************
člen Moto klubu BMW Czech Republic www.motoklubbmw.cz
Upravil Charlie dne 17.02.2008 12:43
Tak na asflat to opravdu neužiješ a ušetřené peníze můžeš protáhnout přes nádrž. Zmátla mne ta ochrana konektorů, ty padáky až k nádrži a drátěný kola. Tipoval jsem Tě na milovníka šotoliny a bahna. I když některá česká silnice k tomu nemá daleko...
Charlie
*********************************************
člen Moto klubu BMW Czech Republic www.motoklubbmw.cz
Upravil Charlie dne 17.02.2008 12:44
Konektory.. vim, ze je mala pravdepodobnost, ze je ukopnu nebo o neco urazim. Ale kdyby nahodou, byl by to faakt pruser.
Padaky pres nadrz - to povazuju za povinnost, jinak si to ani neumim predstavit, i proto jsem slozite vymejslel a shanel, mit je jen na motoru je proste takovy nedodelany.
Drateny kola.. ty na GS musej bejt ikdyby nemelo jezdit vubec, to taky povazuju za povinnost a absolutni zaklad. Jeste ze jsem to s nima koupil, je to investice do ktery bych se asi nerozhoupal nikdy.
Na ty vyrvaný konektory už pár lidí doplatilo na XL Rallye.
Ty padáky přes nádrž je spíše designová záležitost, i když musím říct, že se mi líbi právě ty HB co máš. Na asfaltu se Ti nikdy GSo nepřeklopí tak, aby dopadlo na nádrž. Máme výhodu v těch válcích do boku. Ochrání ti to také nohu při pádu motorky na bok. Přes ten válec se GSo nepřekulí, takže ochrana bočních plastů není nutná. Každý rok pořádám akci KROTITELÉ BAWORŮ, kde mimo jine učíme lidi zvedat padlou motorku a až tam si spousta lidí uvjedomila, jakou ochranou jsou válce.
Na drátěná kola také nedám dopustit, to prostě k enduru patří.
Charlie
*********************************************
člen Moto klubu BMW Czech Republic www.motoklubbmw.cz
Jj, horni padaky jsou hlavne o designu. Na asfaltu je to uplne jasny. Celou motorku zachranej riditka a spodni padaky. Ale jak jsem psal na zacatku, dam hodne na design a mit jen spodni padaky je pro me polotovar.
A dalsi vyhoda.. nemusim kutit prichyceni svetel
Jestli nejsou v katalogu tak je urcite nemaji, bo v katalogu je fakt asi vsechno, nicmene myslim, ze je to jedna z tech jednodussich veci, ktery by se nechaly vyrobit samodomo.