Zdravím Vás všechny ve spolek! Obracím se na Vás zkušené jezdce s dotazem. Rád bych osadil své GS 1150 laděnou koncovkou výfuku, ale nejsem si úplně jist jestli nebude zlobit pokud ji navážu na Y-svod.
Jde mi o to, zda-li se to nebude hádat, jak již bylo psáno v jiném vlákně. Kompletní kombinace bude KN filtr + Y-svod + LeoVince SBK2 - vše bude nové, a y-svod od kluka z HK.
Harley to je zapeklita a malo vyspecifikovana otazka
kto z nas moze vediet, poznat mat skusenosti s domavyrobenym Y zvodom od chalana z HK?
za seba ti mozem povedat len tolko ze osadil som ladak BOS na Y zvod od sebringu (predava to touratech) a motorka strielala, vymenil som Y zvod za original BOS k tomu vyfuku ktory mal iny tvar a ten isty vyfuk uz nevystrelil ani raz
myslim ze nikto z nas pokial nema osobnu skusenost s tym domavyrobeny Y zvodom a LV-SBK2 ti nebude vediet potvrdit / vyvratit ci ti to bude alebo nebude "zlobit"
Harley napsal:
Zdravím Vás všechny ve spolek! Obracím se na Vás zkušené jezdce s dotazem. Rád bych osadil své GS 1150 laděnou koncovkou výfuku, ale nejsem si úplně jist jestli nebude zlobit pokud ji navážu na Y-svod.
Jde mi o to, zda-li se to nebude hádat, jak již bylo psáno v jiném vlákně. Kompletní kombinace bude KN filtr + Y-svod + LeoVince SBK2 - vše bude nové, a y-svod od kluka z HK.
Díky za názory.
Harley
Důležité je, aby ta koncovka byla dělaná na Y-svod a né na katalyzátor.
U 1150 se ty koncovky vyrábějí ve dvojích verzích ( pro katalyzátor a pro y-svod ).
Plus samozřejmě to, co psal Raptor.
Upravil stepan dne 11.11.2010 09:05
to Raptor: Vím,jsem si toho s tou otazkou vedom, ale vicero info k tomu v tuto chvili bohuzel nemam. Y-svod by mel byt dle info od Kubrta delan dle TT prodavaneho,tysim ze Sebringu,ale to nevim presne,protoze jsem jej zatim jeste nevidel a ani nemel v ruce, je zadan do vyroby. Slo mi spise o to zjistit,zda-li je LeoVince SBK 2 primarne delan pro kat ci y-svod,tam smeruji mj. dotaz na Vas,zkusenejsi! Mozna to jiz nekdo resil a vi,ze LV je pouze na kombinaci s katem.
Harley uz rozumiem Leo Vince predava ten SBK solo ale aj zo zvodom, tazko povedat ci v kontrukcii tlmica nejaky rozdiel, skor by som tipol ze nie a ze to bude urobene tak "na pol skody" aby to nerobilo moc velky bordel ani na KATe ani na Y zvode
Harley napsal:
Zdravím Vás všechny ve spolek! Obracím se na Vás zkušené jezdce s dotazem. Rád bych osadil své GS 1150 laděnou koncovkou výfuku, ale nejsem si úplně jist jestli nebude zlobit pokud ji navážu na Y-svod.
Jde mi o to, zda-li se to nebude hádat, jak již bylo psáno v jiném vlákně. Kompletní kombinace bude KN filtr + Y-svod + LeoVince SBK2 - vše bude nové, a y-svod od kluka z HK.
Díky za názory.
Harley
Vyzkoušel jsem Leo Vince s Y svodem i bez a lepší to bylo s origo kamnama.Se svodem to sice jakoby líp táhlo odspodu,ale dost se zhoršil střed a nahoře se tomu nechtělo už vůbec.Nakonec jsem teda jezdil s origo "kamnama" a s vyndanou homologační vložkou.Ideální kombinace.Zvuk krásný a průběh výkonu bez děr.
...a v sání se skvěl krásný BMC filtr.
Takže : já mám dělanej ten Y svod taky od Mildy z HK (mimochodem,udajně to je dělaný podle ZARDu,jestli ano nebo ne,to neřešim).Dále mám za Y svodem nasazenej výfuk BSM Future a v kombinaci s KN filtrem jsem max spokojenej. Nic mi nestřílí,pokud tedy sám nechci.
Jediný,co jsem seřizoval,tak byly ventily a synchro.Nic víc,nic míň...
S pruběhem jsem max spokojenej.
Toš tak....
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Co vím,tak to prodává snad TT a mělo by to upravit palivovou mapu,či co...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Díky kluci za reakce! Každopádně jsem dneska mluvil s Mildou z HK a ten mi říkal, že osobně na svém GS 1150 používá ty své Y-svody a k nim že si sám bude kupovat Leoše. Vyrobil už cca 25 ks svodů a říkal, že mezi nimi bylo několik LeoVincků a že jsou s tím všichni spokojení. Tak tedy budu věřit, že to tak bude! Každopádně počkám na samotné svody, ty pak zkusím v kombinaci s origošem a KN filtrem a uvidíme! Ale osobně to vidím na toho Leoše. Vychází bez DPH na pěkných 5.900,-, takže jej asi zkusím.
to Kubrt: k tomu tvému BSM FUTURE. Osobně jsem jej ještě dosud neviděl, klidně bych o něm i uvažoval, jen netuším zda-li je někde v ČR vůbec koupitelný a případně za jaké peníze. Kdybys věděl, dej prosím echo či poskytni link.
Ještě jednou díky všem a máte-li ještě někdo nějaké doplnění či nápad, nebojte se a obohaťte mě.
Harley : já ho u nás taky nikdy neviděl.Koupil jsem ho více méně na slepo od Králíka tady z webu za 3000,- Je malej a lehoučkej a pěkně "zpívá"... Teď o víkendu mě teda čeká převatování,jinak spokojenost....
Co jsem koukal na youtubu,tak tam jsem našel docela málo videii s tímhle laufem...jen silnice a jedna baghira...
Upravil Kubrt dne 11.11.2010 18:31
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
No právě, také jsem se jej už snažil dohledat, ale neúspěšně. Tak nevím, kdyby tady ale byl někdo kdo dokáže poradit jakou koncovku za rozumné peníze na GS "obout" jsem otevřen nápadům. Vincek se mi vždycky líbil, jen nevím jak to bude s tím střílením a propady ve výkonové křivce.
Ach jo, je to hrozná alchymie tyhlety bavorské vdolky.
servisak napsal:
Hele nemá 1150 nějaké to přepínání těma klemama v pojistkovce? To by tě taky mohlo zajímat
to mě zajímá,bo to mám předělaný,mám tam Y svod s laďákem od Z-technika,měl sem tam i KN-ko,dal sem tam radši obyč filtr,bo s KN-kem jsem měl bílé svíce,tož když už tu to téma je,tag poraďte prosím
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
servisak napsal:
Hele nemá 1150 nějaké to přepínání těma klemama v pojistkovce? To by tě taky mohlo zajímat
to mě zajímá,bo to mám předělaný,mám tam Y svod s laďákem od Z-technika,měl sem tam i KN-ko,dal sem tam radši obyč filtr,bo s KN-kem jsem měl bílé svíce,tož když už tu to téma je,tag poraďte prosím
Kucí,spíš by jste museli poprosit o radu Ivoše,protože s ním jsem se o tom tenkrát bavil.Jinak co vím,jsem napsal vejš... jde o to,že ty klemy snad "přehodí" řídící jednotku a tím pádem se nastaví jinej režim no a motka je adaptovaná na KN, Y svod a laděnou koncovku...
Tak to chápu já....
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
raptor:když si tu vzpomínal ty neoriginální výrobcevždyť je to všechno vyrobeno podle něčeho akorát je to levnější a na srovnatelné úrovni,takový ty keci,né ne,originál je originál mě fakt baví.
taky sem tam dal Y svod s laďákem od firmy která to vyrábí přímo na tento typ motocyglu,zvuk pěkney,ve 4,5 ot.díra,bílé svíce,výsledek stejnej jako bych si to udělal doma sám,kdybych nebyl zhniley
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke viem presne kam tym mieris
tu ani tak nejde o to kto to urobi ale ako to urobi, pokial niekto okopiruje odladene riesenie tak proti tomu nemam nic
pri Y zvode su pre mna dolezite 3 veci
1. tvar - sebring od TT ho ma napicu lebo je zalomeny, idealny tvar ma Y zvod od BOS
2. umiestnenie lambdy - ten ma najlepsi naopak TT a najhorsi BOS - riesenia kde sa lambda montuje na lave alebo prave koleno este predtym nez sa spolu stretnu su podla mna uplne najviac napicu
3. uchytenie k bloku motora - riesenia ktore s nim nerataju nie su pre mna rieseniami