Zdarec, rozhodl jsem se trošku vylepšit zvuk mého R1100GS. S originálním systémem to má zvuk něco mezi trolejbusem a el. multikárou. Mám v hlavě dvě varianty, komplet nový svod a koncovku od RP tuning, nebo otevřít spodní tlumič pod motorem, vybrat ven veškerý materiál a zase to zavařit. Mám dilema, co je lepší varianta. Jde mi o lepší zvuk, ale mám strach z toho, že to bude střílet a mít problémy s výkonem (ať v nízkých, nebo vysokých otáčkách). Jestli s tím máte někdo zkušennosti na R1100GS, tak si je rád přečtu. Na 1150 a 1200 jsou svody k dostání originál, takže to je trošku jiné kafe. Dík
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Zkus napsat Remusovi...Ten má na 1100 Leo vince a má to tuze překrásnej zvuk přivozující sound orgasmy
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Vybrakovat originál jde,ale jsou tam trubky z tý škatule a vedou až dozadu a zpátky a teprve potom zase dozadu,takže práce nic moc.Nevím jestli to popisuju dost jasně,ale tohle jsem už absolovoval,takže to mám vykuchaný.Teď tam mám Laser,takže kdyby sis chtěl poslechnout ten vykuchanej origo než zkurvíš ten svůj,tak ti ho můžu půjčit.
Na ebay mas garantovanych predajcov na LEO Vince tlmic + taka rura miesto katalizatoru. Zvuk je fantasticky a ked das aj KN filter tak krutak ti klesne dole a ver mi vyjazdy zo zakrut na horskych passoch ta zacnu bavit ako mna. Iba si ujukam do helmi. cela sranda stoji 240.- euro plus doprava 15 -20.- euro.
Před lety jsem udělal to co chceš udělat ty - vykuchal jsem katalyzátor na 1100. Práce hrozná - kuchal mi to právě můj známej Robert Pokorný (RP tuning) - tenkrát mi řek, že už to nechce nikdy vidět, že mi příště raději udělá svod zadarmo. Měl jsem to tak cca jednu sezonu - zvuk se nějak extra nezměnil a velkej rozdíl v chování motoru taky nenastal. Měl jsem to v kombinaci s KN filtrem. Zakoupil jsem potom LeoVince SBK pro 1100GS a pak teprve to bylo to pravé ořechové.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ahoj chlapi,
čtu tuhle nit, tak přihodím vlastní zkušenost, draze zaplacenou, ale o to cenější...
Nedávno jsem se i napříč tomu, že jsem vlastnil několik motorek s laděnými výfuky, rozhodl dát laďák na mého věrného přítele 11GS. Bude brzy slavit výročí 100 000km, tak za skvělé služby a ty roky zábavy...
Za prvé chci uvést, že motorku mám na cestování i běžné ježdění, ročně těch 15 000 km udělám. Za druhé chci říct, že cestujete-li jako já, Alpy, Afrika atd., nekupujte si laďák. Ačkoliv na místě a během vyjížďky na 50 km je to opravdu super, zvuk je krásný a konečně Vám kamarádi neříkají šicí stroj, na dlouhé cesty je to humus. Včera jseme se vrátili z Alp, jezdili jsme tak 400 denně a večer jsme byli oba úplně hluchý a co je horší, hrozně zklamaný z toho jak moc to při jízdě ruší.
Navíc jsem samozřejmě musel dát do výfuku vložku na omezení hluku, aby mě chlupáči neskalpovali, a že jsme viděli nejméně čtyři hlídky. Takžen shrnutí pro cestovatele: laďák ne, nestojí to za to. Leda že by jste sehnali nějaký stejně tichý jako originál, potom byste profitovali z nižší váhy a sexi looku.
Tak jsem to konečně vyřešil, koupil jsem originál LASER DUO-TECH kompletně se svodem. V sobotu jsem to otestoval při cestě do Číhoště na sraz a co se týká zvuku a chování motoru nemám výhrad - max. spokojenost. Když jsem to poprvé nakopl v garáži, tak jsem se málem po... blahem. DUO-TECH má dva inserty, jeden homologovaný a druhý sportovní. Jel jsem s tím homologovaným a dalo se to v pohodě vydržet, dokonce ani moje drahá polovička si nestěžovala (najeto 540 km). Má to nádherný hluboký zvuk, Sportovní insert tam dám jen na zkoušku, ale nepočítám, že bych s tím jezdil, asi bych na to nahlížel jako Rosomák. Nicméně abych to neměl tak jednoduché, jeden háček to má. Když jsem nasadil nosiče kufrů na sobotní cestu, neuvědomil jsem si, že jedna vzpěra je přimo proti výdechu. Parádně jsem si odstranil (opálil) komaxit a ještě k tomu mi doslova odkapala polovina blinkru. Takže mám co řešit dál.....asi to vidím na jiný typ nosiče kufrů.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Rosomak napsal:
Ahoj chlapi,
čtu tuhle nit, tak přihodím vlastní zkušenost, draze zaplacenou, ale o to cenější...
Nedávno jsem se i napříč tomu, že jsem vlastnil několik motorek s laděnými výfuky, rozhodl dát laďák na mého věrného přítele 11GS. Bude brzy slavit výročí 100 000km, tak za skvělé služby a ty roky zábavy...
Za prvé chci uvést, že motorku mám na cestování i běžné ježdění, ročně těch 15 000 km udělám. Za druhé chci říct, že cestujete-li jako já, Alpy, Afrika atd., nekupujte si laďák. Ačkoliv na místě a během vyjížďky na 50 km je to opravdu super, zvuk je krásný a konečně Vám kamarádi neříkají šicí stroj, na dlouhé cesty je to humus. Včera jseme se vrátili z Alp, jezdili jsme tak 400 denně a večer jsme byli oba úplně hluchý a co je horší, hrozně zklamaný z toho jak moc to při jízdě ruší.
Navíc jsem samozřejmě musel dát do výfuku vložku na omezení hluku, aby mě chlupáči neskalpovali, a že jsme viděli nejméně čtyři hlídky. Takžen shrnutí pro cestovatele: laďák ne, nestojí to za to. Leda že by jste sehnali nějaký stejně tichý jako originál, potom byste profitovali z nižší váhy a sexi looku.
Tak s tímhle nemůžu souhlasit ani málo. Nezlob se na mě, ale mícháš hrušky se zbytkem sadu.
Za prvé: Laďák jednoznačně ANO. 12 kg váhy dole, odpadá starost o katalyzátor apod...
Nepíšeš co máš za výrobek...
Já jsem koupil LeoVince SBK, nasadil a nastartoval. Zvuk bez komentáře a vlastnosti krosové motorky. Obrovskej zátah a ta špice...
Po 2 kilometrech mě ale začala bolet hlava :-(
Začal jsem hledat, volat a po debatě s Tondou jsme si nechal udělat "podložky" do výfuku. Spočítat si z průměru procentuální průchod na 50,60,70,80 a 90 % a pak doladit převrtáním není problém.
Pak už jen super, klidný zvuk, zátah, kterej motorku nakopne úplně jinam, než originál a spousty "vyřehtanejch" kilometrů. Vyrazit na cestu neozkoušenej, zuřil bych stejně, jako ty.
Ale to není chyba výfuku ...
LiborJ : Mám Touratech držáky, komaxit jsem si předělal na stříbrnou, a je přímo v "dráze" výfukových plynů. O spálení nemůže být ani zmínka a o blinkru už vůbec ne.
Asi ten LASER moc pálí :-(
Rosomak napsal:
Ahoj chlapi,
čtu tuhle nit, tak přihodím vlastní zkušenost, draze zaplacenou, ale o to cenější...
Nedávno jsem se i napříč tomu, že jsem vlastnil několik motorek s laděnými výfuky, rozhodl dát laďák na mého věrného přítele 11GS. Bude brzy slavit výročí 100 000km, tak za skvělé služby a ty roky zábavy...
Za prvé chci uvést, že motorku mám na cestování i běžné ježdění, ročně těch 15 000 km udělám. Za druhé chci říct, že cestujete-li jako já, Alpy, Afrika atd., nekupujte si laďák. Ačkoliv na místě a během vyjížďky na 50 km je to opravdu super, zvuk je krásný a konečně Vám kamarádi neříkají šicí stroj, na dlouhé cesty je to humus. Včera jseme se vrátili z Alp, jezdili jsme tak 400 denně a večer jsme byli oba úplně hluchý a co je horší, hrozně zklamaný z toho jak moc to při jízdě ruší.
Navíc jsem samozřejmě musel dát do výfuku vložku na omezení hluku, aby mě chlupáči neskalpovali, a že jsme viděli nejméně čtyři hlídky. Takžen shrnutí pro cestovatele: laďák ne, nestojí to za to. Leda že by jste sehnali nějaký stejně tichý jako originál, potom byste profitovali z nižší váhy a sexi looku.
Chlapi já nevím jak to děláte,ale já mám LASER,zase tak tichý to není,o něco víc než ten SBK ,najel jsem s ním víc než 60 000 km a nikdy ně hlava nebolela a nic mě nijak nerušilo...
A nejmladší už taky nejsem
Upravil L dne 25.04.2011 23:03
jakej je rozdíl ve výfucích mezi 1100 1150. mužu mít za hodně dobře laděnou tlumiovku z 1150 ted nevím sakra výrobce.. koupil bych jen svod, ale bojim se toho že to bude mít někde díru.. nějaké zkušenosti.. díky
Upravil lupen dne 01.06.2013 18:07
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
jirk123 napsal:
jakej je rozdíl ve výfucích mezi 1100 1150. mužu mít za hodně dobře laděnou tlumiovku z 1150 ted nevím sakra výrobce.. koupil bych jen svod, ale bojim se toho že to bude mít někde díru.. nějaké zkušenosti.. díky
Koncovka z 1150 je ti k ničemu, výfuky jsou úplně jiné od svodů až do konce. A ani koncovky třeba od LeoVincka z 1100 a 1150 nejsou stejné, trubka na 1150 má menší průměr než 1100 a není umístěná ve středu výfuku ale na spodní hraně...prostě všechno jinak... Zkoušel jsem i kdysi napáchat originální koncovku z 1150 na samotný svod z LeoVincka pro 1100, bylo třeba vytočit na soustruhu redukci... zvuk byl tišší, než laďáky, ale takový nakřápnutý a při brzdění motorem to střílelo, po jedné dovolené jsem to zahodil a vrátil originál..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Já sem o tom začal trochu uvažovat, ale nemám zájem o jiný (hlučnější) zvuk. Jel sem na 1150 s Remusem nebo Leo Vince a po kilometru sem myslel, že mě uletí hlavaa. Přitom na místě to mělo super zvuk.
Takže pro mě by to mělo jedině význam, pokud by byl výrazný nárůst výkonu/krouťáku ve spodku, ale ne za cenu bolehlavu.
Není důvod, aby to nefungovalo stejně jako u 1150, tj. náhrada katu jednoduchým svodem, popř. i náhrada koncovky výfuku budou mít za následek stále pohodový zvuk a současně nárůst kroutáku odspodu.
V německu jeden chlápek předělává origo vyfuku.. hodim odkaz až budu na pc.. nemá s tím někdo zkušenost ? Za tu úpravu chce 3000 ,-
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Na remusu mi vzdy stacilo na STK vyrazene E, ale karticku jsem k novemu dostal taky(myslim, ze je i na netu ke stazeni a vytisknuti,minimalne ve starem eshopu TT byla) do ciziny jsem ji radeji vozil,ale nikdy ji po me nikdo nechtel.
Mělo by stačit jen to vyražené E, záleží ale na jakého cajta padneš. U nás to nikdo neštuduje ale v Rakousku to prej lustrují
http://www.zednic... http://luky2.rajc...