Zdravim,chtěl bych se zeptat zda nemá někdo zkušenosti kolik tis. vydrží kardan resp.ložiska na r100gs.Je to všechno origo a má najeto skoro 100tis km.
Kontroluj si vůli v zadním kole a neřeš. Jezdi. Vše záleží, jak byla motorka namáhána. Mi to mechanik vysvětloval, že mám dát motorku na stojan, zadní kolo aby bylo ve vzduchu. pak strčit prst mezi brzdový kotouč a kardan a někdo at Ti zahýbe kolem. Pkud ucítíš sevření prstu, uvažuj o servise a nepouštěj se na dlouhé cesty. POkud nic necítíš, jezdi dál. Prý to vždy, když se ucítí vůle, ještě vydrží nějakých tři čtyři tisíce. Ale vše záleží od namáhání. Jsou GS které mají i stošedesát tisíc bez potřeby. Ale já nejsem mechanik, to je jen taková moje laická kontrola, kterou dělám čas od času.
Jurek
bmwjurek@seznam.cz
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
608 822 033
Jurek napsal:
Kontroluj si vůli v zadním kole a neřeš. Jezdi. Vše záleží, jak byla motorka namáhána. Mi to mechanik vysvětloval, že mám dát motorku na stojan, zadní kolo aby bylo ve vzduchu. pak strčit prst mezi brzdový kotouč a kardan a někdo at Ti zahýbe kolem. Pkud ucítíš sevření prstu, uvažuj o servise a nepouštěj se na dlouhé cesty. POkud nic necítíš, jezdi dál. Prý to vždy, když se ucítí vůle, ještě vydrží nějakých tři čtyři tisíce. Ale vše záleží od namáhání. Jsou GS které mají i stošedesát tisíc bez potřeby. Ale já nejsem mechanik, to je jen taková moje laická kontrola, kterou dělám čas od času.
Je opravdu vidět že nejsi mechanik.....hrozně rád bych viděl kam bys ten prst strčil na 100GS když nemá kotouč.
Upravil 3axap dne 23.11.2010 07:23
Ale vicemene to tak obecne je, staci si s tim kolem zahybat sam, kdyz ho chytnes rukama proti sobe na obvodu. I tam je ta vule citit pokud tam je.