... tak jsem po oprave starteru sice nastartoval, ale motor sel napred na jeden valec, vynechaval a strilel do vyfuku. Taky se mi rozhavila ta plechova krabice s katalyzatorem pred zadnim kolem na konci do ruda. Jak jsem to uvidel, tak jsem to vypnul. Motorka stala v podzemni nevytapene garazi od lonskeho zari a asi tyden jsem v ni nemel baterku.
... zitra prodju vsechny konektory, lanka od plynu a tak. Taky bych potreboval zmerit ten potik vstriku - barak je plny deti, nekdo s necim mohl kroutit. ) Konektor je taky oznaceny 1nickou na jedne strane.
... mohlo by to byt stejne jako u starsi 1150 - navod jsem tady nasel?
Bubak napsal:
... tak jsem po oprave starteru sice nastartoval, ale motor sel napred na jeden valec, vynechaval a strilel do vyfuku. Taky se mi rozhavila ta plechova krabice s katalyzatorem pred zadnim kolem na konci do ruda. Jak jsem to uvidel, tak jsem to vypnul. Motorka stala v podzemni nevytapene garazi od lonskeho zari a asi tyden jsem v ni nemel baterku.
... zitra prodju vsechny konektory, lanka od plynu a tak. Taky bych potreboval zmerit ten potik vstriku - barak je plny deti, nekdo s necim mohl kroutit. ) Konektor je taky oznaceny 1nickou na jedne strane. Diky...
U 1200ky jsem četl,že když odpojíš baterku,tak máš při jejím opětovném připojení "dát plnej plyn" aby se nastavila dráha potenciometru plynu do počítače vstřikování.
Nevím to přesně. Ostatně koukni se do toho svojeho CD,tam by to mělo být popsaný.
.. nojo, ale ja mam 1150tku. Plnej plyn pred startovanim jsem zkusil - aby si to comp nacetl, ale neco tam mam porad spatne...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
.. nojo, ale ja mam 1150tku. Plnej plyn pred startovanim jsem zkusil - aby si to comp nacetl, ale neco tam mam porad spatne...
Jestli se kat. rozpálil do červena,tak ti tam šel benzin,kterej se tam zpaloval. Ale jak se tam dostal,to nevim. Jedině,že by ti nepálila svíčka a pak hrozí spálení kat. To se stává u auta,když se roztahuje a než chyne,tak je někdy vyděláno...
... budu dal zkoumat zitra. Predpokladam zatim, ze ten potik bude stejny a muzu to zkusit preventivne zmerit. Jen doufam, ze uz to ten grilovany katalyzator uplne nevzdal.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
... budu dal zkoumat zitra. Predpokladam zatim, ze ten potik bude stejny a muzu to zkusit preventivne zmerit. Jen doufam, ze uz to ten grilovany katalyzator uplne nevzdal.
Aspon ti to líp pojede,když budeš mít volnější průchod přes kat.
Tak přeju zítra hodně úspěchu. Ať to najdeš a jezdíš.
...takze hlavni zavada byla povytazene lanko plynu na prave strane - ale tak fikane, ze to nebylo poznat. Vyhravam tedy pitomce roku. Druha hlavni zavada je rozlomena / rozpadla zapalovaci civka v pravem valci...
... zaver - diky za tipy, motor vrci, ale vpravo jen na tu spodni svicku a neni to ono.
Upravil Bubak dne 23.02.2008 17:20
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
...takze hlavni zavada byla povytazene lanko plynu na prave strane - ale tak fikane, ze to nebylo poznat. Vyhravam tedy pitomce roku. Druha hlavni zavada je rozlomena / rozpadla zapalovaci civka v pravem valci...
... zaver - diky za tipy, motor vrci, ale vpravo jen na tu spodni svicku a neni to ono.
spodna sviecka neni rovnocenna z hlavnou... ked ti odide hlavna tak na spodnu to ide na prt ako si uz mohol zistit... ked ti odide pomocna tak to vraj ide viac menej normalne
pitomce roku nevyhravas lebo to som tento rok vyhral ja a predo mnou tusim este niekto
... no, co se tyka te civky, tak podeziram servis (tady v Risi), protoze to bylo loni na 30ti tisicovym a rocnim servisu a do prosince 2007 to bylo v zaruce od dealera. Navic jsem na jedne strane nasel svicky Bosch a na druhe NGK. Ja na to do ted nesahal. Na vytahovani jsem pouzil ten "vytahovak" ze sady naradi - leva strana sla krasne a na prave mi ta civka rupla nebo byla rupla. K tomu cernemu bazmegu na vytahovani - musi se do toho ocka dat trubkovy klic a tahat za nej, protoze je to jakesi samosvorne a takhle to nesklouzava... ... ale zrovnatak jsem mohl mit proste smulu na zmetek civku...
... takze v pondeli vyrazim koupit novou civku a sadu svicek a snad konecne hura.
Ale aspon jsem si udelal totalni udrzbu sam - vsechny konektory jsou vycistene (jeden uz byl slusne zarezly), starter je namazany - malem mi motorku otocil kolama nahoru a tak...