Pardon blbě jsem to umístil a nejde mi to převést do daného tématu.
Mám GS 1200 model 2005 a taky se mi to už stalo. Při projížďce jsem sjel do lesa a po cca 10 minutách blbnutí v bahnitym terénu kdy jsem často přibržďoval mi chcíp motor, a navíc v tý největší sračce kterou jsem projížděl .
Moment jak ve špatnym filmu : stojící motorka 220 kg v hlubokym bahně, všude v okruhu 2m bahno, já nabalenej v hadrech spocenej jak myš a motorka obutá do Tourancek s totálně vybitou baterkou.
Musel jsem čekat cca 20 - 30 minut než šla jakštakš znova nastartovat a to jsem se modlil protože z pustýho lesa a tý louže bych jí dostal snad jen vrtulníkem. Během čekání jsem dal větev co byla v dosahu pod policajta aby stála, a měl jsem dost času k nalámání větví a jejich nastrkání pod kola + metr před ně. Po nahození jsem chvíli vrčel, abych trochu dobil baterku a pak jsem z toho lesa vyletěl jak čert. A řešení : dát silnější alternátor, změnu drzdového posilovače za model z r. 2007 nebo lépe prodat model 2005 a koupit model 2007 protože obě varianty vyjdou cenově nastejno .
Taky mě ještě napadlo nepoužívat 220 kg težkého cestovního MASTODONTA + 120 kg pilot, na blbnutí v terénu, ale to mi nějak nedá.
Upravil Robert dne 24.02.2008 21:34
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert napsal:
Pardon blbě jsem to umístil a nejde mi to převést do daného tématu.
Mám GS 1200 model 2005 a taky se mi to už stalo. Při projížďce jsem sjel do lesa a po cca 10 minutách blbnutí v bahnitym terénu kdy jsem často přibržďoval mi chcíp motor, a navíc v tý největší sračce kterou jsem projížděl .
Moment jak ve špatnym filmu : stojící motorka 220 kg v hlubokym bahně, všude v okruhu 2m bahno, já nabalenej v hadrech spocenej jak myš a motorka obutá do Tourancek s totálně vybitou baterkou.
Musel jsem čekat cca 20 - 30 minut než šla jakštakš znova nastartovat a to jsem se modlil protože z pustýho lesa a tý louže bych jí dostal snad jen vrtulníkem. Během čekání jsem dal větev co byla v dosahu pod policajta aby stála, a měl jsem dost času k nalámání větví a jejich nastrkání pod kola + metr před ně. Po nahození jsem chvíli vrčel, abych trochu dobil baterku a pak jsem z toho lesa vyletěl jak čert. A řešení : dát silnější alternátor, změnu drzdového posilovače za model z 2007 nebo lépe prodat model 2005 a koupit model 2007 protože obě varianty vyjdou cenově nastejno . Taky mě ještě napadlo nepoužívat 220 kg težkého cestovního MASTODONTA + 120 kg pilot, na blbnutí v terénu, ale to mi nějak nedá.
To poslední je správně... Na blbnutí lehkou blátotlačku k tomu uzpůsobenou a bez posilovače a na ježdění po světě GS.
Tourancky opravdu nejsou do terenu ale pro špunty jsem zatim nedozrál --- do Afriky cestovat nebudu ( záda nedovolí ). Rumunsko zatim neplánuju a na ježdění kolem komína jsou Touransky super.
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Tourance (Anakee, a pod.) su na asfalt fakt super.
Nie je ale treba hned ist do extremu pri zmene jazdneho rezimu, a tim myslim nasadit rovno spuntovky. Ak ti staci bezna cestovna rychlost okolo komina tych 120-130 km/h tak skus MITAS E-07. Vyborna vydrz a slusne vlastnosti.
V bahne ta sice tiez nezachrania, ale zarucene odvedu lepsiu pracu ako cisto asfaltovy vzorek. Ja kombinujem predok Anakee a zadok E07, v terene sice obcas nahanam predok po "horach a dolinach", ale zato zadok ta vytlaci z pruseru.
Alebo si priplat na TKC80 a budes sa divit, co tato guma dokaze jak na asfalte, tak v terene. "Doc" ti o tom rad porozprava svoj pribeh.
PS: tymto som nechcel rozputat novu diskusiu na temu "spunty versus slicky", eln som chcel chalanovi doporucit riesenie, kedze mame spolocny problem. Howgh!
Robert napsal:
Pardon blbě jsem to umístil a nejde mi to převést do daného tématu.
Mám GS 1200 model 2005 a taky se mi to už stalo. Při projížďce jsem sjel do lesa a po cca 10 minutách blbnutí v bahnitym terénu kdy jsem často přibržďoval mi chcíp motor, a navíc v tý největší sračce kterou jsem projížděl .
Moment jak ve špatnym filmu : stojící motorka 220 kg v hlubokym bahně, všude v okruhu 2m bahno, já nabalenej v hadrech spocenej jak myš a motorka obutá do Tourancek s totálně vybitou baterkou.
Musel jsem čekat cca 20 - 30 minut než šla jakštakš znova nastartovat a to jsem se modlil protože z pustýho lesa a tý louže bych jí dostal snad jen vrtulníkem. Během čekání jsem dal větev co byla v dosahu pod policajta aby stála, a měl jsem dost času k nalámání větví a jejich nastrkání pod kola + metr před ně. Po nahození jsem chvíli vrčel, abych trochu dobil baterku a pak jsem z toho lesa vyletěl jak čert. A řešení : dát silnější alternátor, změnu drzdového posilovače za model z r. 2007 nebo lépe prodat model 2005 a koupit model 2007 protože obě varianty vyjdou cenově nastejno .
Taky mě ještě napadlo nepoužívat 220 kg težkého cestovního MASTODONTA + 120 kg pilot, na blbnutí v terénu, ale to mi nějak nedá.
Nemyslím si, že by se po 10minutách přibržďování f terénu mělo něco stát s baterkou. To by to měli chlapci z DDR špatně vymyšlené...Problém bude někde jinde...zkus pořádně dobít baterku
Upravil Pivos dne 26.02.2008 07:07
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Baterku dávám dobíjet jednou za cca 3 měsíce ( CTEK 3600 ) a pokud blbnu v terénu tak eště častějš. Když se mi to stalo tak byla cca 3 měsíce stará / nová a po dlouhé cestě k lesu stoprocentně došťouchaná. Problém je v tom že z BMW je nastaveno kuli bezpečnosti že při vybytí AKU které kontroluje PC vypne motor, nebo nenahodí a seš v perdely i s Německou bezpečností. Ale má to logiku - ubrzdi SCHNELLPANZER bez funkčního posilovače ? ? ? To by se říkalo že soudruhům z NDR to nefunguje a byly by za prakokoty. A je možný že to nebylo 10 minut ale 15 protože v bahně to hrozně utíká ?
Robert přiložený následující obrázek:
[115.64Kb]
Upravil Robert dne 26.02.2008 19:57
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Pri noznej brzde mas spinac a ked sa ti tam dostane blato,moze ti zostat zopnuty,co sa stalo asi aj tebe/uz aj mne/a vtedy ti ide stale posilovac a ten ti vyslaha baterku