Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Zadní tlumič.
Waltr
#1 
Přidané 06.12.2010 21:03
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Nezkoušel to někdo kuchnout? Myslím jen sundat pružinu a snížit? Na intrůdru jsem ho vyšrouboval z horního oka a vyřezal delší závit. Ten jsem pak o potřebnou délku zkrátil a intrák byl snížený. Jde o to jak je ten Osmičkový řešený. Kdyby se někomu někde válel nějaký rozebraný, vyfoťte ho.
BMW dělá snížení těhle modelů z fabriky, tak to musí být nějaká finta.
 
servisak
#2 
Zadní tlumič.
Přidané 06.12.2010 21:57
Avatar člena


Příspěvků: 12374
Registrace: 02.01.09
Nědělá se tohle jiným přepákováním??
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
HonzaTA
#3 
Zadní tlumič.
Přidané 06.12.2010 21:59

Příspěvků: 58
Registrace: 08.05.09
servisak napsal:
Nědělá se tohle jiným přepákováním??


F800GS nemá přepákování .. Smile
 
servisak
#4 
Zadní tlumič.
Přidané 06.12.2010 22:01
Avatar člena


Příspěvků: 12374
Registrace: 02.01.09
Týjo takže KTM od BMW bugs!!! Tak to v tom případě řeší opravdu jen ten tlumič
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Tryskac
#5 
Zadní tlumič.
Přidané 06.12.2010 22:32

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
pružina zadného tlmiča je uchytená dróteným krúžkom zapusteným v drážke hornej časti tlmiča a z vrchu hydraulickej opierky. Po stlačení pružiny sa dá vysunúť "segerka" z drážky a potom sa to už samé "rozpadne". Zaistením hydraulického dorazu vo vyššej polohe sa zníži výška moto /o to Ti asi ide kvôli partnerke/ a aj o čosi skráti dráha pruženia. JA som to riešil takýmto "udelátkom" http://bmwgs.cz/f...009149.jpg
Celé je to spravené ako vratný proces bez zásahu do natlakovaného tlmiča
Upravil Tryskac dne 06.12.2010 22:34
 
Waltr
#6 
Zadní tlumič.
Přidané 07.12.2010 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Honzo- ono se to právě řeší přepákováním, prostě se to šoupne do ,,udělátka", které je uchyceno v původním čepu pružiny a má jiné uchycení pro čep o kousek výše, tím se to sníží.
Tryskáč, čučím na to jak bacil do lékárny, ale nechápu. Připadá mi to z fotky, že jsi jen strčil mezikus mezi pružina a doraz, tím jsi přitvrdil a zkrátil chod, ale kde je to snížení?
Upravil Waltr dne 07.12.2010 20:52
 
Tryskac
#7 
Zadní tlumič.
Přidané 07.12.2010 22:25

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Štandartne je vzdialenosť medzi horným okom tlmiča a hydraulickou opierkou pružiny vzdialenosť X. Po demontovaní "segerky" sa hydr. opierka oprie vyššie o to udelátko vo vzdialenosti napr. X mínus 10 mm. Čiže tlmič sa zasunie do seba o tých 10 mm kým pružina dosiahne pôvodné zaťaženie. Áno ako píšeme obidvaja skráti sa dráha pruženia, no pri mojích 90 kg som len pri hopkaní v teréne pár krát našiel doraz. Je to makšie ako originál. Parametre originálu dosiahnem ked hydraulikou pritvrdím na maximum
 
Waltr
#8 
Zadní tlumič.
Přidané 08.12.2010 07:23
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
No jak říkám, měníš parametry pružiny a prodloužíš chod kyvky.(jde více do blatníku) ale kolo když dáš moto na stojan je stále ve stejné výšce. Sníží se to jedině tak, že ti posunutí pružiny sníží předpětí a motrka se váhou snadněji ponoří. Já myslím ponechat parametry a skrátit chod tlumiče, čimž nedovolit kyvce zvednout moto do původní výšky.
 
Tryskac
#9 
Zadní tlumič.
Přidané 08.12.2010 16:39

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Zle říkáš Wink nemení to chod kyvky a parametre pruženia len pri zaťaženiach blízkych maximu a nejde to hlbšie do blatníku . Túto krajnú polohu má na starosti gumený doraz natiahnutý na piestnici. Ak chceš zachovať pôvodné parametre máš jedinú šancu skrátiť vonkajšiu trubku tlmiča hore pod okom ale iba o toľko, koľko Ti dovolia vnútornosti - skrátiť celkovú dľžku tlmiča. Čo znamená najprv spraviť deštrukciu tlmiča a ak je dobrý tak ... Nedá sa skrátiť chod tlmiča a ponechať pôvodné parametre bez zásahu do uloženia pružiny - to by si to poriadne PRITVRDIL. Tak načo ešte "vŕtať" do tlmiča ked stačí upraviť uloženie pružiny.
 
NakasiBMW
#10 
Zadní tlumič.
Přidané 10.12.2010 17:04
Avatar člena


Příspěvků: 113
Registrace: 08.08.08
né že by to nijak pomohlo Smile o 100mm
NakasiBMW přiložený následující obrázek:


[42.61Kb]
 
milan enduroskola
#11 
Zadní tlumič.
Přidané 10.12.2010 17:13

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
máme několik progresivních pružin od hyperpro, díky nimž se moto s origo tlumičem sníží od 2 do 10 cm, pak ale musís počítat i s úpravou bočního stojanu, na hlavní už to vždy nějak dostaneš.
 
www.enduroskola.cz
Vjetrnik
#12 
Zadní tlumič.
Přidané 12.12.2010 20:00
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Když chci nízkou motorku, koupím silniční moto s adekvátně nízkým sedlem...ale dělat z endura lowridera je naprostá chujovina...secret
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#13 
Zadní tlumič.
Přidané 12.12.2010 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
Když chci nízkou motorku, koupím silniční moto s adekvátně nízkým sedlem...ale dělat z endura lowridera je naprostá chujovina...secret


ja si taky myslim, ze by si Waltr mel najit nejakou vyssi babu.

Nevim, proc menit motorku, kdyz muze vymenit jezdce Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Waltr
#14 
Zadní tlumič.
Přidané 12.12.2010 20:53
Avatar člena


Příspěvků: 2753
Registrace: 27.06.08
Možná by jste mé ženě před dvěma roky uměli poradit slušné lechké a jedoucí enduro. My nic jiného nenašli. Ono jezdit po Ducati na lemroidní 12, by ji vůbec nebavilo. Wink Jinak tvrdí že do terénu nikdy nepojede, takže to mám nechat tak.
Hicksi, košíkářky nejsou nic pro mě. Myslím že má žena má naprosto vše jak má mít, a jak se mi líbí. in love
Tímto všem děkuji za ,,plodnou" diskuzi. Vy dva si taky domů něco dotáhněte. Nebudete muset trávit volný čas tlacháním o které nikdo nestojí. Grin
 
hicks
#15 
Zadní tlumič.
Přidané 12.12.2010 21:08
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
Možná by jste mé ženě před dvěma roky uměli poradit slušné lechké a jedoucí enduro. My nic jiného nenašli. Ono jezdit po Ducati na lemroidní 12, by ji vůbec nebavilo. Wink Jinak tvrdí že do terénu nikdy nepojede, takže to mám nechat tak.
Hicksi, košíkářky nejsou nic pro mě. Myslím že má žena má naprosto vše jak má mít, a jak se mi líbí. in love
Tímto všem děkuji za ,,plodnou" diskuzi. Vy dva si taky domů něco dotáhněte. Nebudete muset trávit volný čas tlacháním o které nikdo nestojí. Grin


*facepalm*
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
frijolero
#16 
Zadní tlumič.
Přidané 10.03.2013 10:26

Příspěvků: 78
Registrace: 07.03.13
Zdar,

taky jsem resil snizeni a vyresil po svem. Odkaz na tryskacuv odkaz mi nefunguje, ale podle textu se jedna o totez.

Vpodstate jsem pridal dalsi osazeni pro ten pojistny krouzek o 1cm vys. Sedlo slo k zemi tak o 2cm coz mi bohate staci. Pritvrzenim na max se dostanu do stavu uplneho povoleni originalu. Nastavovaci sroub se posunul vyse, ale stale se snim da v pohode otace. Sel by myslim jeste vyse, ale pak by se to stelovalo pouze tim nastrojem.

Nejvetsi pakarna byla s tou pruzinou a pak dopilovat nuz na soustruh, samotne soustruzeni byla hracka, je to mekotina.

Jen me hned nekamenujte ze jsem to zeslabil a kdesi cosi.. jedna drazka uz tam prece byla no ne ?

Jeste me napadlo vyrobit novy nizsi ten spodni doraz, ale to by bylo narocnejsi, ovsem bez zasahu..
 
Tryskac
#17 
Zadní tlumič.
Přidané 10.03.2013 21:58

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Ked ten odkaz nejde ...
toto trochu viac rozkladá zaťaženie na vačšiu dľžku skrutky.
Princíp zníženia je samozrejme rovnaký ako posun drážky.
Tryskac přiložený následující obrázek:


[152.1Kb]
 
frijolero
#18 
Zadní tlumič.
Přidané 11.03.2013 16:23

Příspěvků: 78
Registrace: 07.03.13
jj, taky dobra moznost.
U te tvoji varianty be se ten mezikus dal dokonce vyrobit stelovaci se zajistovaci matkou..

prikladam moji fotku, skoda ze v dilne nikdy neni poradny fotak.
frijolero přiložený následující obrázek:


[49.46Kb]
 
Vlada BMW GS
#19 
Zadní tlumič.
Přidané 26.12.2017 18:42

Příspěvků: 9
Registrace: 03.12.17
Ahoj všichni-já mám obrácený problém

Chtěl bych Vás poprosit,zda někdo neví nebo nemá možnost změřit délku zadního tlumiče na F 650 GS TWIN 800 ccm 2011.Má sedlo jen 770mm vysoko a potřeboval bych ho výš.Mělo by být myslím 820mm.Vypadá to,že na sedle to není,tak už je na řadě tlumič,a tak bych potřeboval vědět origo délku zadního tlumiče.

Děkuju za pomocWink
 
vsezved
#20 
Zadní tlumič.
Přidané 27.12.2017 10:19

Příspěvků: 221
Registrace: 07.08.15
@Vlada BMW GS
Myslíš si, že psát jeden stejný dotaz do 4 vláken je normální. Takhle to tu hrozně zapleveluješ. Když potom někdo chce nají potřebnou informaci, tak se mu to kvůli takovým zbytečným informacím nemusí ani podařit.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 53
Členové on-line: 2
FilipT, zetor

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.27 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI