Tahle motorka je temer stejna jako R 80 GS Basic.Pouze ma velkou nadrz puvodne z R 80G/S PD.Pouze s napisy Kalahari.Videl jsem i Basici s touto nadrzi,ale tam byla asi extra dokoupena.
Vim jen,ze provedeni Kalahari se delalo pro Jihoafricky trh.Ale zajimalo by me jestli se to montovalo v Nemecku nebo tam,kolik to tam stalo,kolik se jich prodalo atd.Pripadne jestli se nejake dovezli z JAR zpet do evropy?A proc to bylo urceno pouze a prave pro JAR.
Tak jestli vite nekdo neco vic,pokud mozno overena fakta,tak to napiste.
vevis přiložený následující obrázek:
[54.9Kb]
Upravil vevis dne 07.12.2010 11:21
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tohle je pro mně nejkráááásnější dvouventil. Ten bych fakt rád měl v garáži....
Jinak info jsem našel nějaký TADY, ale kde přesně ji montovali neni zřejmý....
Tak dle informací jednoho jihoafričana z advrideru, šlo o výběhový model pouze pro JAR. Vlastně je to Basic, který dovezli bez nádrže, tu 32 litrovou, ocelovou z G/S Paris Dakar montovali a polepovali až na místě a taky až v africe přidávali tu větší masku, obojí asi pro lepší prodejnost na místním trhu. Jinak přední vidle Marzocchi a vzadu použili tlumení od WP. Dodávala se pouze s centrálním stojanem. Cena byla 50.000 Randů, ale jakej byl tehdy kurz netuším. Možná šlo dokonce o jednotlivou dodávku, protože ohledně produkce se baví pouze o 3.kvartále 96....
Zajímavej kousek, to se musí nechat.
Maiali nel Fango!
Vím, že byl v roce 97 v Říši doprodej Kalaharek, které měli skladem tady.
Někde jsem o tom četl a byla tam i cena..ale nevím už,kde to hledat...
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[90.63Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
morabo napsal:
Tak dle informací jednoho jihoafričana z advrideru, šlo o výběhový model pouze pro JAR. Vlastně je to Basic, který dovezli bez nádrže, tu 32 litrovou, ocelovou z G/S Paris Dakar montovali a polepovali až na místě a taky až v africe přidávali tu větší masku, obojí asi pro lepší prodejnost na místním trhu. Jinak přední vidle Marzocchi a vzadu použili tlumení od WP. Dodávala se pouze s centrálním stojanem. Cena byla 50.000 Randů, ale jakej byl tehdy kurz netuším. Možná šlo dokonce o jednotlivou dodávku, protože ohledně produkce se baví pouze o 3.kvartále 96....
Zajímavej kousek, to se musí nechat.
Ten bocni stojan by to urcite chtelo dokoupit.Taky jsem si hodil nejake diskuze do prekladace a psali tam neco,ze to pro JAR bylo urceno pro ostatni dost nepochopitelne.Urcite i v evrope by tu velkou nadrz ocenili ve standartni vybave.Mimochodem dodnes je v prodeji za asi 1050eur bez laku a polepu.Samolepy se dnes nechaj koupit vsechny mozny i na stary modely,ale ty Kalahari jsem nikde nevidel.Jinak basic a asi i kalahari byli v zakladu bez padaku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Na mých fotkách je motorka, která byla na prodej v loni v Anglii....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
a mimochodem, vevis, pěkně děkuju... Už jsem měl bejt dávno v procesu a zatím tu sonduju inzerci dvouventilů a začínám přemejšlet, jestli na ně poskládám své přerostlé nožičky.......
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
a mimochodem, vevis, pěkně děkuju... Už jsem měl bejt dávno v procesu a zatím tu sonduju inzerci dvouventilů a začínám přemejšlet, jestli na ně poskládám své přerostlé nožičky.......
Dalsi chycenej!Ale orig.Kalahari sezenes tezko a Basic zacina(pokud mas stesti)tak na 6500eur,ale prumer kolem 8000eur!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Sorry ze to pisu sem, kdyz to neni primo Kalahari. Delsi dobu uz po 80ce pokukuju, ale tady jich moc neni, tak jsem zatim nic nesehnal.... Nicmene. Dneska jsem nasel tuhle fotku: BMW 80 PARIS-DAKAR
Tahle predelavka by se mi fakt libila v garazi.... Ale to neni to, co me zaujalo. Vidite, co je namontovane jako ochrana predniho kotouce a brzdice? Nevite, proc se to nepouziva dodnes? Proti odletujicimu kameni a drobnym padum to muze byt docela dobry...
Tyhle predelavky jsou fakt hodne drahy.
K tomu krytu,mel jsem neco podobneho na suzuki dr Big a vetsina lidi to sundavala.Myslim ze hlavne kvuli tomu,aby se hur neochlazoval kotouc.A taky kdyz jsi s tim nekde o neco zavadil,nebo to dostalo nejakou ranu,tak se to mohlo treba jen castecne uvolnit a potom to jako plandajici mohlo nadelat vic skody nez uzitku.Ale jsou to spis moje uvahy.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jako pamětník:
Konkrétně u BIGa se ty kryty kotouče roztavily při dlouhých sjezdech, kdy se přehřál kotouč. Kdo pojezdil po Alpách, obvykle se vracel bez něj.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Jako pamětník:
Konkrétně u BIGa se ty kryty kotouče roztavily při dlouhých sjezdech, kdy se přehřál kotouč. Kdo pojezdil po Alpách, obvykle se vracel bez něj.
V 90tých letech jsem měl postupně 3 Bigy,najel jsem na nich dost a nikdy nebyly probémy s krytem kotoučeDůležité je jezdit a né furt brzdit
ale hlavně si nepustit šišku do kalhot....Jinak ta Kalahari vypadá fakt dobře...ostatně jako všechny dvouventily
morabo napsal:
a mimochodem, vevis, pěkně děkuju... Už jsem měl bejt dávno v procesu a zatím tu sonduju inzerci dvouventilů a začínám přemejšlet, jestli na ně poskládám své přerostlé nožičky.......
Dalsi chycenej!Ale orig.Kalahari sezenes tezko a Basic zacina(pokud mas stesti)tak na 6500eur,ale prumer kolem 8000eur!
Jo, jo, vim... Už jsem koukal. Ale jako dlouhodobej plán je to dobrý. Navíc pokud bude míň fufňů, tak bych si uměl představit téměř jakoukoli variantu s kulatým světlem, ale nějakou origo bych samozřejmě nejradši...
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
a mimochodem, vevis, pěkně děkuju... Už jsem měl bejt dávno v procesu a zatím tu sonduju inzerci dvouventilů a začínám přemejšlet, jestli na ně poskládám své přerostlé nožičky.......
Dalsi chycenej!Ale orig.Kalahari sezenes tezko a Basic zacina(pokud mas stesti)tak na 6500eur,ale prumer kolem 8000eur!
Jo, jo, vim... Už jsem koukal. Ale jako dlouhodobej plán je to dobrý. Navíc pokud bude míň fufňů, tak bych si uměl představit téměř jakoukoli variantu s kulatým světlem, ale nějakou origo bych samozřejmě nejradši...
Je třeba si udělat radost, správně držím palec
já už jsem si splnil
easyrider přiložený následující obrázek:
petrs napsal:
Sorry ze to pisu sem, kdyz to neni primo Kalahari. Delsi dobu uz po 80ce pokukuju, ale tady jich moc neni, tak jsem zatim nic nesehnal.... Nicmene. Dneska jsem nasel tuhle fotku: BMW 80 PARIS-DAKAR
Tahle predelavka by se mi fakt libila v garazi.... Ale to neni to, co me zaujalo. Vidite, co je namontovane jako ochrana predniho kotouce a brzdice? Nevite, proc se to nepouziva dodnes? Proti odletujicimu kameni a drobnym padum to muze byt docela dobry...
U některejch motokrosů je to do dneška - viz Honda crf 250 2010
vzhledem k použití v relativně malejch rychlostech to tady asi nevadí
Upravil JardaFGS dne 08.12.2010 18:32
jardajerman@seznam.cz