Začla doba kutění a zlepšování.Vím,že se tady už nakvákalo ohledně kuchání výfuků na 650 hromada a tak se všem omlouvám,že znova opruzuju.
Mám sundané oba a furt mě to nedá,ten pravej zrušit a narvat ten vnitřek s toho pravého do obalu levého. Zkoušel to někdo? Nemohu si dovolit,to úplně otevřít, kvůli kraválu,neb jsem 3km od Dojču.
bubak
Sharki napsal:
Začla doba kutění a zlepšování.Vím,že se tady už nakvákalo ohledně kuchání výfuků na 650 hromada a tak se všem omlouvám,že znova opruzuju.
Mám sundané oba a furt mě to nedá,ten pravej zrušit a narvat ten vnitřek s toho pravého do obalu levého. Zkoušel to někdo? Nemohu si dovolit,to úplně otevřít, kvůli kraválu,neb jsem 3km od Dojču.
Teroristi! takhle prznit motorky; Američany na vás
Sharki napsal:
Začla doba kutění a zlepšování.Vím,že se tady už nakvákalo ohledně kuchání výfuků na 650 hromada a tak se všem omlouvám,že znova opruzuju.
Mám sundané oba a furt mě to nedá,ten pravej zrušit a narvat ten vnitřek s toho pravého do obalu levého. Zkoušel to někdo? Nemohu si dovolit,to úplně otevřít, kvůli kraválu,neb jsem 3km od Dojču.
Teroristi! takhle prznit motorky; Američany na vás
Čoveče zrovna američani to sou větší zvířata jak my.Ty maj ty motorky koikrát tak překopaný že nepoznáš co to je. Jinak asi nejshůdnější je koupit nějakou uni koncovku a tu tam dopasovat.Sehnal jsem ted Leovince X3 takže přes zimu mám co dělat.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Sharki napsal:
Začla doba kutění a zlepšování.Vím,že se tady už nakvákalo ohledně kuchání výfuků na 650 hromada a tak se všem omlouvám,že znova opruzuju.
Mám sundané oba a furt mě to nedá,ten pravej zrušit a narvat ten vnitřek s toho pravého do obalu levého. Zkoušel to někdo? Nemohu si dovolit,to úplně otevřít, kvůli kraválu,neb jsem 3km od Dojču.
Teroristi! takhle prznit motorky; Američany na vás
Čoveče zrovna američani to sou větší zvířata jak my.Ty maj ty motorky koikrát tak překopaný že nepoznáš co to je. Jinak asi nejshůdnější je koupit nějakou uni koncovku a tu tam dopasovat.Sehnal jsem ted Leovince X3 takže přes zimu mám co dělat.
Američani rádi a dlouho loví teroristy ,tak jsem to myslel Jinak když se ten origo vymění za homologovanej laďák a pak je to popř. možno vrátit do pův.stavu tak to ještě beru ale vymlátit origo katalizátor majzlem-za to bych dával palečnice a španělskou botu
Upravil kim dne 14.12.2010 12:26
Sharki napsal:
Začla doba kutění a zlepšování.Vím,že se tady už nakvákalo ohledně kuchání výfuků na 650 hromada a tak se všem omlouvám,že znova opruzuju.
Mám sundané oba a furt mě to nedá,ten pravej zrušit a narvat ten vnitřek s toho pravého do obalu levého. Zkoušel to někdo? Nemohu si dovolit,to úplně otevřít, kvůli kraválu,neb jsem 3km od Dojču.
Teroristi! takhle prznit motorky; Američany na vás
Čoveče zrovna američani to sou větší zvířata jak my.Ty maj ty motorky koikrát tak překopaný že nepoznáš co to je. Jinak asi nejshůdnější je koupit nějakou uni koncovku a tu tam dopasovat.Sehnal jsem ted Leovince X3 takže přes zimu mám co dělat.
To už se za Tebou nepoline zvuk padající plechovky,to je super
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tak jsem se nedočkal žádného prznitele a tak jsem začal prznit sám.
Nejprve jsem vykuchal ten pravej.Docela náročné jsou tam tři přepážky,tak dva řezy flexou.Jeden kousek od konce,tam se to bude zavírat a druhej zase odspoda. Potom jsem kuchnul i ten levej, za propojovačkou dolů jednou to stačí,žádné přepážky tam nejsou a vložil dvě přepážky s vatou s toho levýho a snýtoval.Samozřejmě jsem odstranil tu píštalku a nechal jenom tu trubku.Nechal jsem celou tu propojovací trubku a zalepil zátkou epoxidem. Zvuk skoro jak origoš,ale víc to duní,což je pohoda. Až bude čas,tak všechny ty řezy nechám nerezem zavařit a jsem moc spokojené.
Mám neřvoucí výfuk a schránku na cokoliv a všechno na první i druhej pohled vypadá jako origoš,což jsem chtěl.
bubak
No ted už je to snýtované dohromady a ty spoje jsem provizorně udělal,že jsem dovnitř nanýtoval nerez plech a na to nasadil to rozbroušené a znova zanýtoval kleštěma.Dal jsem tam měděné 4 a vypadá to docela dobré,než to nechám zavařit,ale tak to drží dokonale ale zavařené to bude hezčí.
bubak
To se mi libi, nemcouri se s tim delaj, ladi to, meri tlaky a proudeni, testujou, davaj to na stolici. A prijde ceskej clovek, poreze to, posklada jak mu to prijde pod ruku, tu prida, tu ubere... A jezdi. A je spokojenej. :-)
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
to Aleš: jo, jenže takovému čechovi stačí, že to dělá kravál, že to nejede mu nevadí...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Koukám jak každý rozumí výfukům a hlavně závislostem výkonu a hluku .... samý posměcháček.... ono ne každá změna musí být nutně negativní. Pak jde taky o to že soudruzi měli prioritu No1 hluk - výkon se právě podřizoval hluku a proto se bastlil takhle složitý výfuk. S určitostí jde říct jen to, že nevymyslíš tišší a lepší výkonově. Pak se dá říct jen to že zbytek je 50/50 a to je věc zkušeností a konstrukce. Šklebit se a nedělat nic umí každej blbec a že jich tady je .
Dakar 650, HusaberG
Tak nějak jsem se cítil jako kretén,kterej nemá doma 8litrů na koupi nového profi výfuku od Leovinče.Mě vážne nejde o koně a řev,ale nechce se mě furt vozit kufr, abych tam šoupnul lékarničku a nějaý vercajk.Ti kdo mají tento báječný stroj ,ví o čem mluvím. Nejsem sice ladič výfuků,ale selskej rozum mě říká,že když ten zvuk je skoro stejnej,tak by to mělo bejt v poho.Samozřejme,že jsem to mohl pos...,ale zatím nikdo,kdo rejpal do výfuků,nepsal že by podpálil ventily,nebo že to přestalo jezdit. kdyby tomu tak bylo,tak tady každej druhej shání orginály,nebo toho Leoša.
bubak
Buď v klidu tady je to "jiná" sorta lidí, většina z nich má k praxi kilometry ale rozum by mohli rozdávat ....
Z praxe ti můžu říct, že zrovna u tohohle řešení si moh nějakýho koně v určitých otáčkách zabít ale v jiných třeba přibyl - spíš jde o to jestli to vůbec poznáš a pak ti to bude nebo nebude vadit. Určitě se nemusíš bát o ventily a podobný mech. závady - 4T je na to imunní.
Sám mám stejnou úpravu už 3 roky a jsem max spokojenej. Schránka klapla na poprvý ale koncovku jsem ladil na 3x aby to šlapalo jak má - takže doporučuju ho udělat rozebírací a nevařit ho před zkouškou natvrdo. Jinak já ho mám rozebírací kvůli údržbě pořád.
Jízdě zdar
Dakar 650, HusaberG