Dosud jsem měl vždy jenom litá kola, zajímalo by mě jak to chodí s dráťákama. Jaké to má výhody, kromě toho, že s sprasklým drátem se jede dál. Jak často se musí centrovat? Díky
litá kola je někdy možné je naprasknout i třeba na chodníku, pokud je trochu vyšší nebo najedeš o trošku rychleji než bys měl. To prostě dráťáky překousnou, lépe absorbují nárazy.... ale hůř se myjou a jsou dražší
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
litá kola je někdy možné je naprasknout i třeba na chodníku, pokud je trochu vyšší nebo najedeš o trošku rychleji než bys měl. To prostě dráťáky překousnou, lépe absorbují nárazy.... ale hůř se myjou a jsou dražší
presne tak. Si vem, kdyz si das nejakej offroadek a nebo proste budes mit jen smulu a mas po ptakach a cestovani. Draty se ohnou, ale da se jet a taky lidi jsou sikovny a vycentrovat nebo vymneit drat se da udelat.
osobni zkusenost, kdy jsem sundal kamose v minimalni rychlosti (trosku jsme si nerozumneli na svetlech ;o)) ) a nebyt liteho kola, ktere ruplo, jsem mohl pokracovat. Takhle jsem to musel nalozit a odvezt ;o(
Doc napsal:
litá kola je někdy možné je naprasknout i třeba na chodníku, pokud je trochu vyšší nebo najedeš o trošku rychleji než bys měl. To prostě dráťáky překousnou, lépe absorbují nárazy.... ale hůř se myjou a jsou dražší
presne tak. Si vem, kdyz si das nejakej offroadek a nebo proste budes mit jen smulu a mas po ptakach a cestovani. Draty se ohnou, ale da se jet a taky lidi jsou sikovny a vycentrovat nebo vymneit drat se da udelat.
osobni zkusenost, kdy jsem sundal kamose v minimalni rychlosti (trosku jsme si nerozumneli na svetlech ;o)) ) a nebyt liteho kola, ktere ruplo, jsem mohl pokracovat. Takhle jsem to musel nalozit a odvezt ;o(
rychlejsi najezd na kamen......
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
litá kola je někdy možné je naprasknout i třeba na chodníku, pokud je trochu vyšší nebo najedeš o trošku rychleji než bys měl. To prostě dráťáky překousnou, lépe absorbují nárazy.... ale hůř se myjou a jsou dražší
presne tak. Si vem, kdyz si das nejakej offroadek a nebo proste budes mit jen smulu a mas po ptakach a cestovani. Draty se ohnou, ale da se jet a taky lidi jsou sikovny a vycentrovat nebo vymneit drat se da udelat.
osobni zkusenost, kdy jsem sundal kamose v minimalni rychlosti (trosku jsme si nerozumneli na svetlech ;o)) ) a nebyt liteho kola, ktere ruplo, jsem mohl pokracovat. Takhle jsem to musel nalozit a odvezt ;o(
rychlejsi najezd na kamen......
Doc přiložený následující obrázek:
[106.25Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
nasledne nedoseda rafek jak ma byt a mas po vzduchu a musis dat na dojezd dusi [to v tom dobrem pripade, jinak pri velkem prasknuti chces dodavku]
Doc přiložený následující obrázek:
[184.88Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jezdím 99% silnici a žádnou divočinu ale přesto už jsem musel 3x vyrovnávat AL ráfek. Kdyby byl dráták jen o trochu levnější neváhal bych ani minutu a koupil bych je.