Bohužel mi bylo oznámeno,že si mám koupit auto a začít si vydělávat sám na sebe.Vím budu sice osvobozen od jakýhkoli buzerací,ale nastává otázka finanční a koupě vozidla.Nějak u mně vede VW T4 nbo T5,ale cenově jsou dost vysoko proto se zde táži na Ford se kterým nemám moc dobré zkušenosti.Ale je jich na trhu hodně a jejich velikost je oproti VW dost rozhodující.Nemáte náhodou nějaké poznatky ohledně Fordu a jeho motorových modifikací????Předem díky za jakékoli info.A to že mám KáTéeMku neřešte
Jo serese to.V 390000 mi odesel vymenik oleje.12000kc.V 640000km vstrikovaci cerpadlo.Sehnano starsi za 13000kc a ted v 670000 podavaci cerpadlo.Sehnano starsi za 1000kc.Spojku mam tusim treti.Pravidelne menim loziska v kolech a desticky,obcas kotouce.Jinak tlumice,vyfuk,motor,prevodovka a vse ostatni puvodni.Je to r.v.2000.Ford tranzit 3,5t.Motor 2,4td neco pres 90kw.
edit.Kdyz uz se menilo to cerpadlo,tak se preventivne po 640000km vymenil i rozvodovy retez a kladky.Mozna zbytecne.
Alternator je myslim druhej a asi co 200000km se dava zpravit,starter taky obcas potrebuje drobnejsi opravu.
Upravil vevis dne 24.12.2010 16:33
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Trandák z mé zkušenosti není až tak špatnej akorát bacha na motory TDCI.Dvakrát mě odešel nápínák na kladce.A ve finále se to vysr... u fšech novejch aut na firmě.Jináč u VW bohužel platíš značku a né kvalitu.
[quote]starosta napsal:
Trandák z mé zkušenosti není až tak špatnej akorát bacha na motory TDCI.Dvakrát mě odešel nápínák na kladce.A ve finále se to vysr... u fšech novejch aut na firmě.Jináč u VW bohužel platíš značku a né kvalitu.[/quoteTak s tím si nejsem tak jistej!! Máme doma 2 VW a ani s jedním není problém a dělám pár aut známejm a Renault je třeba krám největší!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ta 3,5tuna ma v technicaku nosnost 1690kg. Podle vahy je to 1500kg.Se 2 tunama to nema problem.2,5tuny jsem obcas vezl,ale to uz musi byt dobra cesta a je to fakt na hrane.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak s tím si nejsem tak jistej!! Máme doma 2 VW a ani s jedním není problém a dělám pár aut známejm a Renault je třeba krám největší![/quote]
Já to blbě napsal nechtěl sem napsat že VW je sráč sám ho mám taky ale než ojetého transportéra tak rači nového trandáka.A s těch novějších dodávek je trandák asi tak nejlepší.
Já musim přihřát polívčičku pro transporter - máme doma 2 T4 a T5 a jsou to bezproblémový auta, pravda nosnost je ve srovnání s transitem někde jinde ale zase ty jízdní vlastnosti
A navíc T5 jede jak drak jardajerman@seznam.cz
Na Forda jsem docela vysazenej ale v tom horším.Mám Citroše Jumpera 2,8hdi motor v pohodě a spotřeba oproti Tranzitu o hodně menší.Alekaždý si chválí to své,Přeji dobrý výběr
jezdil jsem chvilku se starym trandakem, nejede to, ale drzi... Osobne bych si koupil T5, kvuli jizdnim vlastnostem, pokud v tom budes travit celej den, tak je to prijemnejsi. Nicmene tohle je debata jako kazda jina,rozhodujes se mezi cenou a pohodlim. Pokud s autem jezdis slusne, poslouzi temer kazde
I cesta je cíl!
Dračice F800GS a obývák s postelí VW Sharan
HTC - HSPL,flash ROM, odemykani map TT
Pokud vim od nekolika spratelenych firem, ktere maji dohromady nekolik desitek trandaku - tech novejsich s tdci motory, tak odchazi alternatory (staci udelat repas), klasicky jako u vsech tdci vstriky okolo 150-200kkm, jinak dle zachazeni bezny spotrebak jako olej, desticky, jednou za xsettis km tlumice...
Proti Tckum to vetsinou moc nejede, je to pocitove rozvrzanejsi a samozrejme na rozdil od Tcek je to ciste dodavka, takze i jizdni vlastnosti...
Uzitna hodnota perfektni a panove s tim jezdi i Lotyssko, Svedsko....
Jinak ty vetsi trandaci maji nahon na zadek, v zime je to celkem dabelsky motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
U transita je potřeba říct na co ho budeš potřebovat. Mám od nova 350 jumbo, je to 115k rok 2007. Ten nový model. Jezdí mi dálky, cca 180tis km ročně. Za tytři roky 2x výměna převodovky, 1x motor, 1x servo, 1x počítač atd. Podvozkově super mám teď 570tis km, jen motor na tohle není stavěný. Ty materiály tam jsou šíleně poddimenzovaný. Dovedu si ale představit že pro pojíždění pro řemeslníka s cca 50tis km za rok to bude fajn auto.
Špatný je i přístup Forda, vše trvá několik týdnů, odvolávání zastoupení jakto že nejsou schopni dodat ND (novou převodovku, řídící jednotku), šílené dohady ohledně uznání záruky atd...
Koupil jsem od té doby tři sprintery a to je úplně jiná liga. Ač to nemusí vypadat tak peníze z dražšího vozu (cca 100tis) se mi dávno vrátili ze servisu a prostojů které u Forda nikoho nezajímají. A to jsem ¨využil¨ více originálních servisů v CZ i DE.
Kolega co má Craftera tak na VW taky trochu nadává a motor 160k mu podvakrát vydržel cca 300tis km...
fanosu kup si poradnyho kombika na pracu i zabavu staci co mam ja Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
fanóšu pro tebe jedině starou a dobrou klasiku za pár chechtáků, najeto 20 000 a v dobrem stavu.k barvě vozu se nebudu vyjadřovat, ale snažil jsem se vyhledat barvu tobě ladící.
Némužu ti radit když maš KTM.... :-) mam 5 let T5 najeto 250tis km a zatim jen výmena spojky, serva a jedne poloosy. plus nejake cepy. Jeto teda 1,9 TDI ale jezdim za 7.5 a na litani po meste super. Taky uvazuji co bude jako dalsi, a premyslim jestli levnejsi porizovaci naklady ( Renault, Ford) vyváží pak o neco dražší servis, ale jako novy auto treba s nejakou prikoupenou delší zarukou by ty naklady nemusely tak naskakat
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz