Ahoj, možná se to tu už probíralo, možná to souvisí s nestejnoměrným modráním (vypalováním) výfukových svodů ale nedá mi to, abych se vás nezeptal na střílení do výfuku při podřazování či prudkém ubrání plynu u 1200 GSA. U 1150 GSA nebo u předešlých motorek se mi to nestávalo, teď u 1200-ky poměrně dost. Upozornil jsem na to při servisu při 10000 km v Autecu. Jednak tvrdili, že je to u GS1200 běžné. Slíbili, že seřídí synchronizaci válců, ukázali mně, že bylo vadné těsnění pod svíčkou - ale nic se nezměnilo. Při ubrání plynu prostě prská a mírně střílí, zvláště když jedu v horách z kopce. Tak mi sdělte vaše zkušenosti, případně doporučení zda to vadí a co s tím.
Díky Honza.
Světoběžník
Taky mi to sem tam střelí, ale ne nijak moc. Já pojedu na servis do rakouska a pak ti dám vědět. Milan ze znojma by mohl taky pomoct myslím.....Milane ???? A naplánuj ty pevnosti jo Zmijon a Holub se určo přidají.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Mám 2004 a při svižném ježdění a ubrání plynu nebo podřazení to bublá a střílí, nemám žádný jiný problém, motorka je naprosto v pořádku, je to normální
Upravil batman dne 27.02.2008 18:29
At mi nikdo nerika,ze strileni do vyfuku je v poradku prece dochazi k spatnemu spalovani smesi a to neni uplne OK,samo kdyz to udela sem tam,nic se nestane,ale to neznamena ,ze to je vsechno v poradku,proste je to spatne serizeny jinak by to nedelalo
lysak> to neni tak uplne presny. Proste se do valce pere trochu chudsi smes, ktera nestaci prohoret a pak chyta ve svodech nebo koncovce a trochu to prska. Nektery motory jsou tak proste z vyroby nastaveny, ackoliv maji asi problem plnit emisni limity - nicmene maji vyssi vykon a nizsi spotrebu. Bohata smes ma (obecne) nizsi teplotu spalovani a prohoriva lepe, ale zase je (opet obecne!) pri ni nizsi vykon a mensi namahani motoru. Vse plati pro Lambda blizke 1 nahoru nebo dolu. Pri vetsich odchylkach motor nemusi vubec bezet.
A to už taky dnes neni až tak pravda. Třeba motor FSi pracuje uplně nezkutečným způsobem (nebudu ho popisovat, ale chvíli jde jak benzín a chvíli jak diesel) a pracuje s extra chudou směsí a lambda se rovná až třeba hodnotě 5. to teda píšu jen jako příklad toho jak jde těchnika dopředu.
Upravil Cycli dne 29.02.2008 10:06
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
lysak napsal:
At mi nikdo nerika,ze strileni do vyfuku je v poradku prece dochazi k spatnemu spalovani smesi a to neni uplne OK,samo kdyz to udela sem tam,nic se nestane,ale to neznamena ,ze to je vsechno v poradku,proste je to spatne serizeny jinak by to nedelalo
U jiných motorek to samozřejmě v pořádku není,ale tady v tom případě....
Je pravda,že jak popisuje Slávek,tak mi to studený nestřílí a když se ohřeje tak se občas až leknu.Ale nesnažím se s tím nijak bojovat.
Prostě tvar pístu a sání nasměřuje ten malilinkatý obláček benzínu přímo na jiskřiště svíčky a v tu chvíli zapálí. Podmínka dobrého hoření min 98 okt.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
čau kámoš má r 1100R z1999 a kupoval to v autec a předminulou sezonu když mu to střílelo jako prase pořád i když nejel plnej což bylo málokdy tak šel do servisu a řekli mu že má nákou škrtící klapku do vrtule a že nevědí jak se to mohlo stát a tak to prej nák serídili a už to nedělá,tak to jen tlumočim