Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
 
Dobrá zpráva
Lainen
#1 
Přidané 26.01.2011 22:11
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Tak jsem se bavil s Oldou Bražinou, který jel loni Dakar na čtyřkolce.
Váha stroje je 300 kilo a motor zvolil z BMW 800 GS. Na motoru nedělal žádné úpravy nechal jej naprosto sériový. Dakar dojel na pátém místě, BEZ JAKÉHOKOLIV PROBLÉMU s tímto motorem. Když si uvědomíme v jakých podmínkách tento motor jel závodním tempem a není mu naprosto nic... Pro mě je toto asi nejlepší test odolnosti a výdrže!
Koupil jsem si BMW 800 GS...thumbs up
 
pipo
#2 
Dobrá zpráva
Přidané 26.01.2011 22:17
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 06.04.08
A kolikrat za ten zavod menil spojku? Grin
 
Vjetrnik
#3 
Dobrá zpráva
Přidané 26.01.2011 23:00
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
A to mu nevadilo, že mu z toho pořád něco teklo? Nebo to objel silikonem? Grin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Lainen
#4 
Dobrá zpráva
Přidané 27.01.2011 19:40
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Nechápu o čem mluvíte, nic mu neteklo a spojka je bez problémů dodnes...
Upravil Lainen dne 27.01.2011 19:41
 
Chose
#5 
Dobrá zpráva
Přidané 27.01.2011 21:25

Příspěvků: 228
Registrace: 02.10.10
Největší slabinou BMW 800 GS je přece spojka ... NOID by o tom mohl po cestě v Maroku vyprávět Grin
V čem je problém? Když ji dáš za uši, spálí se raz, dva, jinak solidní stroj
 
Waltr
#6 
Dobrá zpráva
Přidané 27.01.2011 21:29
Avatar člena


Příspěvků: 2752
Registrace: 27.06.08
Možná to je tím že neřídil Noid. Znám jednoho co stále mění řetěz. A je to jen o neschopnosti ho spávně napnout. Wink
Hoši řidič je nejčastěji vadný díl. Grin
 
Michal
#7 
Dobrá zpráva
Přidané 27.01.2011 22:49
Avatar člena


Příspěvků: 252
Registrace: 28.07.08
Waltr napsal:
Možná to je tím že neřídil Noid. Znám jednoho co stále mění řetěz. A je to jen o neschopnosti ho spávně napnout. Wink
Hoši řidič je nejčastěji vadný díl. Grin

claphezky si trefil ten hřebičekWink
 
haus1
#8 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 10:21
Avatar člena


Příspěvků: 396
Registrace: 12.02.10
tomelainen napsal:
Nechápu o čem mluvíte, nic mu neteklo a spojka je bez problémů dodnes...


Aby člověk pochopil některé zdejší příspěvky, musí mít na tomhle fóru něco „načteno“.
Bez toho tady spousta věcí nedává žádnej smysl Grin
 
Vjetrnik
#9 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 10:46
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Tomelainen: v kostce:
- osmikila obecně mají problém s různým průsakem provozních kapalin - řešilo se tu mnohokráte - motorky některých zdejších majitelů jsou tím vyhlášeny (že Hicksi?) Grin
- u několika modelů byly problémy se spojkami, které konstrukčně taky nejsou žádný zázrak
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
hicks
#10 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 10:55
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
tomelainen napsal:
Tak jsem se bavil s Oldou Bražinou, který jel loni Dakar na čtyřkolce.
Váha stroje je 300 kilo a motor zvolil z BMW 800 GS. Na motoru nedělal žádné úpravy nechal jej naprosto sériový. Dakar dojel na pátém místě, BEZ JAKÉHOKOLIV PROBLÉMU s tímto motorem. Když si uvědomíme v jakých podmínkách tento motor jel závodním tempem a není mu naprosto nic... Pro mě je toto asi nejlepší test odolnosti a výdrže!
Koupil jsem si BMW 800 GS...thumbs up


nemel nahodou variantu z 650ky? mam dojem, ze jo..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#11 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 10:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Chose napsal:
Největší slabinou BMW 800 GS je přece spojka ... NOID by o tom mohl po cestě v Maroku vyprávět Grin
V čem je problém? Když ji dáš za uši, spálí se raz, dva, jinak solidní stroj


ta spojka je diskutabilni... kdyz ji spali totalni motozacatecnik, ktereho odvezes do pouste, tak to nelze brat vazne, ze?

Ja mam na spojce zatim 80 tisic... z toho DOST mesto a casto naklad, a zatim drzi.

Tak jsem zvedaf jak dlouho..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#12 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 10:58
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
to Tomelainen: v kostce:
- osmikila obecně mají problém s různým průsakem provozních kapalin - řešilo se tu mnohokráte - motorky některých zdejších majitelů jsou tím vyhlášeny (že Hicksi?) Grin
- u několika modelů byly problémy se spojkami, které konstrukčně taky nejsou žádný zázrak


no ty vase 12ky take trochu trpi na gufera vseho druhu, zE?

tak nekvakej...

Spojka asi neni nejaka extra zavodni, ale to nakonec neni ani u vas, ze.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#13 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 10:59
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
Znám jednoho co stále mění řetěz. A je to jen o neschopnosti ho spávně napnout. Wink


povoleny retez u osmikila je imho problem...

ja bych si troufal tvrdit, ze uz na DOLNI hranici toverne povoleneho pruvesu to odchazi pomerne rychle.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Waltr
#14 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 19:22
Avatar člena


Příspěvků: 2752
Registrace: 27.06.08
Ano, tovární doporučení je na prd. Sedni si na to a jestli se ti při propružení někde našponuje, je to zle. Ono to fakt nejde podle jejich 3-4.
 
hicks
#15 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 19:35
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
Ano, tovární doporučení je na prd. Sedni si na to a jestli se ti při propružení někde našponuje, je to zle. Ono to fakt nejde podle jejich 3-4.


podle mne tam je 35-45, ne?

ja jezdim u te SPODNI hranice.. tj. NAPNUTEJSI... z toho co pises, tak jezdis s povolenym?

To se mi neosvedcilo.. prijde mi, ze to stimuluje NEROVNOMERNE vytahani.. coz byl konec mych 3 retezu vcetne DID.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Chose
#16 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 19:37

Příspěvků: 228
Registrace: 02.10.10
to hicks: netvrdim ze je to spatna motorka, netvrdim ze to neni o jezdci ... ale to nejsou lamely ale lamelky co tam davaj. Podle me je spojka poddimenzovana a zbytecne se nerozciluj, kazdej stroj ma sve mouchy Smile
 
hicks
#17 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 19:40
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Chose napsal:
to hicks: netvrdim ze je to spatna motorka, netvrdim ze to neni o jezdci ... ale to nejsou lamely ale lamelky co tam davaj. Podle me je spojka poddimenzovana a zbytecne se nerozciluj, kazdej stroj ma sve mouchy Smile


jasne, jenomze ja mam trochu dojem, ze nemas v ruce argumenty Wink

hodnotit neco z tak maleho vzorku je myslim absurdni.

Muj nazor je ten, ze spojka u osmikila je v tuto chvili PODEZRELA z poddimenzovanosti.

Potrebujeme vic dat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Lainen
#18 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 19:45
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
to Hicks: Ty jsi teda dobře informovaný, opravdu jel na 650. Ovšem nechtě, na poslední chvíli laboroval z řj. Četl jsem tady toho hodně, i o prosakování oleje apod.
On tedy podobné problémy údajně neměl. Navíc pokud tam dochází jen k malému průsaku, možná si toho ani nevšim, nebo to neřešíl... asi dolil a valil dál...
 
hicks
#19 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 19:55
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
tomelainen napsal:
to Hicks: Ty jsi teda dobře informovaný, opravdu jel na 650. Ovšem nechtě, na poslední chvíli laboroval z řj. Četl jsem tady toho hodně, i o prosakování oleje apod.
On tedy podobné problémy údajně neměl. Navíc pokud tam dochází jen k malému průsaku, možná si toho ani nevšim, nebo to neřešíl... asi dolil a valil dál...


ten znamy "prusak" je hned pod vikem, kde je pouze OSTRIK... takze to nejak extremne netece snad nikomu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
jacob
#20 
Dobrá zpráva
Přidané 28.01.2011 20:14

Příspěvků: 417
Registrace: 26.07.08
Pokud se tyka spojky, naprosto vyjimecne souhlasim s Hicksem. Spousta z nas dava 800 na krofky hodne a v terenu, v pousti taky nebyla s Noidem poprve ani naposled a ono dost zalezi, jak spojkujes. A jeste jsem mimo toho jednoho kousku neslysel o problemech, tedy pokud nekdo nemel prilis nasponovane lanko od spojky a nebrousil ji porad.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
 
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 62
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.28 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI