Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
Strana 1 z 2:   1    2  
 
HPN
vevis
#1 
Přidané 28.01.2011 17:06
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
http://www.hpn.de...glish.html
Myslim,ze tahle firma si tu zaslouzi mit sve vlakno.Na techto strankach najdete vetsinu jejich prestaveb,úprav a doplnků.
Koho zajima historie Paris-Dakar,predevsim 90.leta,tak se mu ty motorky urcite budou libit.
Kdyz si kliknete vpravo na GO,tak uvidite prestavby,ktere se delaji.Na nejakych strankach jsem nasel i ceny a prestavba vaseho dvouventila na nekterou z techto motorek vyjde dle typu na 18000-21000eur.Samozrejme si lze koupit i jednotlive veci,nebo udelat prestavbu jen castecnou.
Upravil vevis dne 28.01.2011 17:33
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#2 
HPN
Přidané 28.01.2011 17:34
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Dost o HPN vcetne fotek je toho i na tomto foru.
http://www.advrid...p?t=468420
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#3 
HPN
Přidané 01.03.2011 19:13
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Krasny a docela dlouhy video s HPN(vcetne motoru) dvouventilem.
YouTube Video

Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
morabo
#4 
HPN
Přidané 02.03.2011 08:23
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Nádhera.... dog
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
vevis
#5 
HPN
Přidané 02.03.2011 08:49
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Taky jsem z toho hotovej.Grin Poustim si to jako krasnej relax! Bohuzel tohle uz je fakt financne nedostupny.FrownAle kdybych mel na novou 1200gs,tak nevaham a ty prachy radsi vrazim do HPN!Cool
Ted se to ve mne pere,jestli neprodat 1100gs a nekoupit 100gs PD.Ted jsem se na ni svezl(na Ivovi)a uz to ve mne zas hloda.*pissed*
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Jarys
#6 
HPN
Přidané 02.03.2011 09:00
Avatar člena


Příspěvků: 4275
Registrace: 10.12.10
vevis: perfektní video, dík thumbs up
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě dalekoSmile
 
http://jarys73.rajce.idnes.cz/
vevis
#7 
HPN
Přidané 07.10.2011 12:33
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Tady jsou fakt pekny motorky.
http://www.possi....reaks.html
Upravil vevis dne 07.10.2011 12:39
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#8 
HPN
Přidané 07.10.2011 14:42
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Taky zajimavy stranky!
http://www.magerm...
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
stepan
#9 
HPN
Přidané 07.10.2011 14:58
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
vevis napsal:
Tady jsou fakt pekny motorky.
http://www.possi....reaks.html


Musím uznat, že to HPN je parádní. Ty Marlboro barvy nemaj chybu. Zajímalo by mne, jaké to má jízdní vlastnosti, ale počítám, že bych asi byl překvapenej v dobrém slova smyslu. Smile
Upravil stepan dne 07.10.2011 14:59
 
http://kouzelnyzivot.cz
morabo
#10 
HPN
Přidané 08.10.2011 07:11
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Nádhera, úplně v duchu vidím tu velikou garáž plnou takovejch strojů..... music

Po tom,co jsem si nedávno vyzkoušel, že se na dvouventila i krásně vejdu, což u mně není samozřejmost, jsou podobný stránky ještě mučivější.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
vevis
#11 
HPN
Přidané 22.10.2011 09:41
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
http://www.hpn.de...sport.html
Tady je u kazde motorky dole i cena.Jestli to dobre chapu,tak ta prvni cena je za komplet motorku.Ta druha cena je cena za sadu na prestavbu.(vidlice,brzdy atd.)
Je to asi cena za nejakej zaklad a v pripade,ze se zvysuje i vykon motoru atd.tak se zvysuje i cena.Jestli je to jinak,tak me opravte.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
paja1
#12 
HPN
Přidané 22.10.2011 10:44
Avatar člena


Příspěvků: 2063
Registrace: 02.02.09
Nádherné mašiny.
Kdybych chtěl jet na motorce kolem světa tak jedině na tomhle.
Pěkně karburátory, baterka a altík, žádné serepetičky.
www.hpn.de/bilder/motorraeder/rallyesport_gross.jpg

jediné co bych chtěl jiné by byl v zadu obyč starý kardan bez kloubu u hrušky, prostě minimum posratelných uzlů.
Takže nějak takhle...
www.hpn.de/bilder/motorraeder/pd_gross.jpg

Všechno ostatní by se už na koleně případně dalo opravit.

Docela by mě zajímalo, jestli někdo provozuje 4 ventil s karburátorem. připadá mi totiž, že telelever by mohl být robustnější než klasická vidle.

Mi by se líbila kombinace. telelever, 4 ventil, karbece, vykuchané čidla a předělané zapalování na **** zicher verzi, dozadu starý tuhý kardan.
Asi nějak takhle.....

No ten předek vypadá nějak těšký, takže možná přece jen klasickou vidli.
To je jedno, v mém případě to jsou stejně jen teoretické pindy. Nikam takhle daleko se zatím nechystám.real sad
paja1 přiložený následující obrázek:


[91.48Kb]
Upravil paja1 dne 22.10.2011 10:50
Pája
 
vevis
#13 
HPN
Přidané 22.10.2011 11:38
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
To Paja.Telelever je na silnici asi to nejlepsi.V terenu je to presne naopak.A GS s teleleverem jsou fakt tezsi na predek.Hodne je to znat v pisku,tam bmw ztraci.Navic ani kardan neni do pisku idealni.Uz z principu ma vetsi tendenci se zahrabat.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
vevis
#14 
HPN
Přidané 22.10.2011 11:43
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Jinak ten HPN sport je nadhernej.To je muj sen na akce Krocan,XL rally atd.Ale ta Baja,ktera vychazi jeste z generace monolever je taky super.Jeste starej jednokrizkovej kardan,pouze prodlouzenej.thumbs up
vevis přiložený následující obrázek:


[42.69Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
paja1
#15 
HPN
Přidané 22.10.2011 13:17
Avatar člena


Příspěvků: 2063
Registrace: 02.02.09
To Vevis
Myšlenka ani tak nemíří k ideálním terenním vlastnostem, jako spíš k maximální životnosti a možnosti vše opravit na koleně.
Předpoklad by byl mít všechny věci na cestu sebou na motorce, takže by se jelo po na nějakých komunikacích. Motorka by musela zvládnout běžný terén a nějaké to zaplavení při překonání řeky atd.
Jízda v klidu za nosem, překonat překážku a jede se dál.

Prostě aby to jelo svižně ,ale hlavně pořád. Žádné závodění ala Dakar s řáděním v dunách.
Pája
 
vevis
#16 
HPN
Přidané 22.10.2011 13:27
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Tak to mas pravdu.Na zivotnost a udrzbu je ten telelever idealni!thumbs up
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
3axap
#17 
HPN
Přidané 22.10.2011 20:28

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Já bych chtěl vidět jak to opravujete "na koleně"Frown
 
vevis
#18 
HPN
Přidané 22.10.2011 21:11
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
vlastimil napsal:
Já bych chtěl vidět jak to opravujete "na koleně"Frown

Pokud s tou motorkou nemas zkusenosti,tak asi ne.Ale je pravda,ze kdyz mas vytipovanejch par dilu,ktere se muzou porouchat,tak neni problem je vozit sebou.
A po rychlem sundani nadrze,nebo toho predniho krytu vymenis vetsinu opravdu jednoduse a snadno.Je fakt,ze treba vymena alternatoru je slozitejsi.
Ale je to spis mysleno tak,ze kdyz sezenes dil,kterej odesel,tak ti ho vymenej v kdejake dilne bez diagnostiky atd.
Asi malokdo si vozi treba kardanovou hridel(neni sice velka,ale malokdo to koupi,kdyz to zatim nepotrebuje)a par dalsich veci.Ale dnes je vcelku bezne,ze pri delsi expedici jde lidem o to,aby jim nekdo snadno zjistil zavadu a pokud dil nesezenou,tak si ho nechaj poslat nekam na velvyslanectvi.A vetsinou to pokracovani expedice neohrozi.A to asi tyhle motorky splnujou.Ze ti staci sikovnej mechanik,kteremu dodas nahradni dil.To uz u modernich motorek u mnoha zavad opravdu nestaci.Frown
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
3axap
#19 
HPN
Přidané 23.10.2011 09:42

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
vevis napsal:
vlastimil napsal:
Já bych chtěl vidět jak to opravujete "na koleně"Frown

Pokud s tou motorkou nemas zkusenosti,tak asi ne.Ale je pravda,ze kdyz mas vytipovanejch par dilu,ktere se muzou porouchat,tak neni problem je vozit sebou.
A po rychlem sundani nadrze,nebo toho predniho krytu vymenis vetsinu opravdu jednoduse a snadno.Je fakt,ze treba vymena alternatoru je slozitejsi.
Ale je to spis mysleno tak,ze kdyz sezenes dil,kterej odesel,tak ti ho vymenej v kdejake dilne bez diagnostiky atd.
Asi malokdo si vozi treba kardanovou hridel(neni sice velka,ale malokdo to koupi,kdyz to zatim nepotrebuje)a par dalsich veci.Ale dnes je vcelku bezne,ze pri delsi expedici jde lidem o to,aby jim nekdo snadno zjistil zavadu a pokud dil nesezenou,tak si ho nechaj poslat nekam na velvyslanectvi.A vetsinou to pokracovani expedice neohrozi.A to asi tyhle motorky splnujou.Ze ti staci sikovnej mechanik,kteremu dodas nahradni dil.To uz u modernich motorek u mnoha zavad opravdu nestaci.Frown

Tedy to "na koleně"není až tak na koleně,podle toho jak jsi se rozepsalGrin.No a pokud "na koleně"čekáte až vám zašlou náhradní díly tak je úplně jedno co ti posílají.(tím myslím jestli je to díl na dvouventil nebo čtyřventilSmile)a opraváři ve všech zemích třetího světa to dají dohromady(pokud to nezvládnete sami) ať je to dvouventil nebo čtyřventil,oni jsou totiž velmi šikovní (určitě víc než 99% jezdců BMW v ČR)hilariousTak příště teorie o "koleně"vynechejte a raději opravdu někam jeďtecomfort
 
paja1
#20 
HPN
Přidané 23.10.2011 10:48
Avatar člena


Příspěvků: 2063
Registrace: 02.02.09
To Vlastimil:
Na koleně je myšleno v běžné autodílně, nebo garáži s klíčema svářečkou nabíječkou a pár drátama.

Příklad uložení hrušky. Vysypou se ti někde ložiska kývání hrušky (běžný problém)...
Potřebuješ horkovzdušnou pistoli a Loctite, jinak nepovolíš a hlavně to po utažení nebude držet. Ložiska jsou to spešl a musíš je objednat a pak bys minimálně týden čekal.
Verze bez kývání hrušky jen tuhý kardan...máš trošku horší jízdní vlastnosti v zadu, ale tenhle problém nehrozí. a tak dále....

A teď si představ vymáchání pořádně ve vodě.....Následuje odbahnění a vysušení... a kdo bude pokračovat v jízdě?

Jde o počet součástek, které tě mohou zastavit toď vše.

To Emilio
Já určitě nebudu tvrdit, že na 12ce nejde objet svět 5x dokola. Ale pravděpodobnost, že někde v tramtárii zkysneš s nepojízdnou motorkou je prostě větší.

No a určitě teď nikam nepojedu, protože na to jsem měký ze spousty důvodů.Wink....
Pája
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 42
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,705
Nejnovější člen: DavidDornak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.51 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI