Toto vlakno je spiše o historii a 80-tych letech tohoto zavodu.A take o Gastonu Rahierovi,ktery na BMW tento zavod v roce 1984 a 1985 vyhrál.
A hlavne neresil,jestli se svymi 155cm dostane z motorky nohou na zem. http://www.dakard...0,101.html
V roce 1981 a 1983 vyhral Paris-Dakar na BMW Hubert Auriol.Navic v roce 1984 skoncil druhy za Gastonem Rahierem!
A tady si muzete najit fotogalerie jednotlivych rocniku. http://www.dakard...photo.html
Na fotce pri viteznem rocniku 84.
vevis přiložený následující obrázek:
[30.04Kb]
Upravil vevis dne 23.03.2011 08:21
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Gaston Rahier taky kočíroval Suzuki DR 750/800 Big,to jen tak na okraj Vysledovával jsem si ho na You Tube když jsem Biga taky měl .
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
A taky to byl mistr sveta v motokrosu.
Belgičan Gaston Rahier, mistr světa v motokrosu a dvojnásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar, zemřel 8.2.2005 ve věku 47 let.
vevis přiložený následující obrázek:
[59.88Kb]
Upravil vevis dne 29.01.2011 10:04
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To je borec!Asi jedinej jezdec Rally,co stál ve stupačkách a zároveň seděl
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
spokojenej Ale taky jsi mohl vyštrachat nějakou barevnou fotku
Náhodou,Gaston byl mazák jak sviňa
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Asi by nebylo spatne v tomto vlakne zminit,ze v roce 1981 a 1983 vyhral Paris-Dakar na BMW Hubert Auriol.Navic v roce 1984 skoncil druhy za Gastonem Rahierem!Na fotkach z Dakaru od sebe Rahiera a Auriola rozeznate krome vysky take podle cisla.Auriel 100,Rahier 101.
vevis přiložený následující obrázek:
[26.01Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
A jeste par radku k Hubertu Auriolovi.Jeho kariera na PD je obdivuhodna!
Příjmení Auriol je fanouškům rallysportu všeobecně známé. Zejména těm později narozeným se vybaví jméno Didiera Auriola, bývalého továrního jezdce Lancie, Toyota, Peugeotu či Škody. Příznivci dálkových rally ale nemohou opomenout právě účastníka letošní Africa Eco Race Huberta Auriola.
Tento Francouz se narodil 7. června 1952 v etiopském městě Addis Abeba. Jeho motoristická kariéra odstartovala v závodech enduro a v motokrosu v roce 1973. V roce 1979 se Auriol poprvé zúčastnil Rally Paříž - Dakar. Až do roku 1994 nikdy nechyběl na startu. V prvních devíti případech za motocyklovými řídítky, zbylých sedm absolvoval v kokpitu automobilu. Stal se historicky prvním jezdcem, jenž opanoval Dakar v hodnocení motocyklů (1981, 1983 - BMW R80G/S - BMW France) i automobilů (1992).
V roce 1987 si po pádu v předposlední etapě zlomil oba kotníky, zatímco vévodil kategorii motocyklů. V roce 1990 zase musel přenechat vítězství Arimu Vatanenovi v týmu Citroën. Proto přestoupil k Mitsubishi s modelem Pajero a navigátorem Philippem Monnetem pokořil Dakar (cíl byl v Kapském Městě) i na čtyřech kolech.
V roce 1994 vstoupil do organizačního týmu Rally Dakar (ASO) a od roku 1995 se stal ředitelem závodu. V této pozici setrval až do ročníku 2004, kdy ho v této pozici nahradil Patrick Zaniroli.
Hubert Auriol, jenž žije v Suresnes, těžce nesl konec dakarských aktivit na africkém kontinentu (2008) a společně s Reném Metgem inicioval vznik Africa Eco Race. Spory společnosti ASO a závodu Africa Eco Race šly tak daleko, že se ASO soudně snažila konání prvního ročníku v roce 2009 zakázat. Nepodařilo se.
A tak se Hubert Auriol znovu vrácí do Afriky. Letos dokonce za volantem buginy Predator X-18S („Predator X-18 je ideální vůz pro budoucnost této disciplíny. Je motoricky silné, lehké a přitom velmi dobře ovladatelné. Samozřejmě ani jeho provozní náklady nejsou přehnané.". Jeho start je spojen s nadací Chain of Hope (Chaine de l´Espoir), která v Dakaru vybaví chirurgické centrum v jedné z dětských nemocnic.
„Dálkové soutěže nejdou z mého srdce vymazat, a tak jsme s Jean-Paulem Forthommem zpět v akci. Chci startem podpořil Africa Eco Race a setkat se se všemi, kteří mají v africkém závodění stejnou zálibu jako já," uvedl Auriol.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!