nazdar chlapi chtěl bych koupit GS 650 dakar r.v. 2002 a je z Německa a má 25KW a nevím jak velkej problém je to předělat zpátky na 37 KW, papírově mě to nevadí, ale spíš fyzicky, zajímá mě jestli je to jenom nějaká formalita nebo jestli je to něco, co by stálo víc peněz a starostí. Díky za všechny rady
Upravil Pavel Halir dne 15.02.2011 20:14
Pavel Halir napsal:
díky borci podle toho co jsem videl by se to nemuselo ani kupovat nový jen by podle mě stačilo upravit ( uříznout doraz )
No tak to by teda nešlo.Na vstřikování je kladka s dvěma dráhama a 37kw má delší dráhu lanka-dál od vstřikování a 25kw má kratší dráhu blíž k vstřikování. Ale ten plech na 37kw by šel asi snadno udělat.Tady je fotka toho 25kw. Plech pro 37kw má delší obě dvě plošky.
toli přiložený následující obrázek:
[27.28Kb]
Upravil toli dne 15.02.2011 21:03
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Záleží, co máš za papíry v ruce, ale je docela možný, že máš motorku "odškrcenou", ani o tom nevíš.
Já koupila Dakárka z Německa, při přihlašování jsem doložila papíry o "odškrcení" a přesto mám v TP napsáno25 kW.
Dnes mi to je jedno, motorka MÁ 37 kW, jezdí jako VÍNO a vlastně se na ní může "papírově" vozit i má dcera.
A při případném prodeji (což u mně nehrozí) to může být taky PLUS....
Batman forever :-)
petr22j napsal:
čus jenom taková otazečka o kW dá se poznat kolik mám kW podle rychlosti když mám zařazenej 5 stupeň jedu 100km/h a mám 4000 otaček.
Tak to máš neškrcenou verzi. Na 4000 otáček bys 100 km/hod nedal.
Ale podle mně motorku "podtáčíš".
Upravil joni dne 15.02.2011 22:31
Batman forever :-)
petr22j napsal:
čus jenom taková otazečka o kW dá se poznat kolik mám kW podle rychlosti když mám zařazenej 5 stupeň jedu 100km/h a mám 4000 otaček.
Tak to máš neškrcenou verzi. Na 4000 otáček bys 100 km/hod nedal.
Ale podle mně motorku "podtáčíš".
Prosím Tě, proč ho plašíš?
Na základě čeho se domníváš, že motorku podtáčí? Že jede (zřejmě sám a po rovině) na malým GS báwu na pětku stovkou nebo že mu motor točí 4000 otáček za minutu?
To přece není žádné podtáčení, ale naopak - pohybuje se v pásmu optimálních otáček, kdy už má ten jednobuch dostatek točivého momentu (křivka průběhu krouticího momentu je u F650 GS relativně velmi plochá) a zároveň to nejsou zbytečně vysoké otáčky. Čili optimum i z hlediska životnosti motoru a spotřeby paliva. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
No a dodal bych že zcela logicky takhle nepoznáš nic - stejný otáčky při stejný rychlosti bude mít uškrcená i odškrcená verze. Poznáš to podle zrychlení a maximální rychlosti.
Čau, Tom