Tak koukni na mobile.de nebo eBay.Ale jestli ti nejde o konkretni typ,tak bych sel radsi do 100gs.Nemusis potom investovat do Siebenrock sady pistu a valcu.
Na druhou stranu nejlevneji asi koupis r 80 gs r.v.91-94.Obcas se najde i kolem 2200eur.
G/S je drahy i ve spatnym stavu a 100 GS PD jsou ted taky dost nahore.Obyc 100 gs 91-94 se nechaj koupit asi od 2800 eur. Provedeni 80 gs a 100 gs 87-90 s kulatym svetlem jsou ted videt malo a vetsinou jsou drazsi nez ta novejsi verze.
Nizsi ceny jsou vetsinou na eBay,ale nesmis spechat.Na mobile.de jsou nektery motorky dost predrazeny.A problem je,ze kdyz se objevi pekna a levna,tak je rychle pryc a nemas temer sanci ji stihnout koupit.
Par kousku je taky na motoinzerci.Nektery tam byli za dost premrsteny ceny a sli trochu dolu.A ty co nesli tam jsou uz taky dost dlouho,tak si myslim,ze by se nechalo neco usmlouvat.
Konkretne TAHLE R 80 GS PD uz sla s cenou dost dolu.Je to PD delane pro svycarsko,kde kvuli emisim nebo necemu museli davat misto stovky pouze osmdesatku motor.Tezko rict jak se na ni podepsalo,ze 5 let stala?
Ale pro prestavbu mas velkou nadrz atd za slusnou cenu. TAHLE by asi byla lepsi.Sice je drazsi,ale jen samotnej zadni öhlins tlumic stoji 22000kc.Loziska v kyvce jsou taky plus a Cyril je asi overenej prodejce.
Je dobry,ze obe maj olej.chladic,takze pri zvysovani vykonu o investici min.
Upravil vevis dne 26.02.2011 15:07
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Na kolik tak cca vyjde ta prestavba z 80 na 100? Myslim ciste motor, treba v pripade tech motorek, co sem daval vevis. Sam si tak max. natankuju, takze i s praci.
Na 44 kw 719eur,na 47kw 798eur.Nove hlavy nejsou potreba.U tech svycarskych PD je vyhoda toho olejoveho chladice,kterej tam je diky tomu,ze to je prakticky 100GS PD s mensim motorem a chladic tam nechali.U bezne 80GS bys musel koupit jeste chladic(novej asi 10000kc)nebo alespon vetsi olejovou vanu.
Ceny siebenrockhttp://shop.siebe...index1.php
Klikni na onlineshop a pak na motor.
Urcite to najdes i na eBay atd.
Upravil vevis dne 26.02.2011 15:07
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis> moc pekny veci tam maji, diky za link predpokladam, ze ten levnejsi je stejnej kit co prodava touratech (o tom jsem vedel). kolik bys tak odhodnul cenu za praci?
Za prácu se to těžko odhadne,záleží v jakým stavu budeš mět motorku a co dalšího se tam najde.Například já doloval motor z R 100 týden jak byly tyčky co drží motor zarostlý Je to stará motorka takže na co chytneš to može upadnůt...
Kupredu spatki ni krok...
Tu přestavbu mám za sebou a není to nic náročného. Pokud, jak píše Bohůš, nic neutrhneš, tak to zvládneš za sobotu a v neděli to zajedeš. Zvýšení výkonu a hlavně průběh krouťáku je fakt znát...
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Ja to nikdy nedelal,ale u boxera by to melo byt relativne jednoduche.FunTomas to delal,tak se zeptej primo jeho.Kdyz clovek vi jak na to,tak odhaduju 3h prace.Tonda by ti taky rekl jak dlouho by to asi trvalo.
Ale asi jak rika Bohumil,nesmi se vyskytnout zadna necekana komplikace.
Tak koukam,ze FunTomas me predbehl.Ty 3h byl asi hodne optimistickej odhad.
Urcite by bylo lepsi to dat dokupy za rozumnou cenu s nekterym ze zdejsich sikovnych clenu.
Na druhou stranu cena toho zvyseni vykonu priblizne odpovida rozdilu v cene mezi 80gs a 100gs.Takze je to na zvazenou.Fakt je,ze po te prestavbe mas vlastne velkou cast motoru novou.
Upravil vevis dne 26.02.2011 17:39
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
chlapi, diky za info. vevisu, presne tak, budu mit novej motor a zaroven bych tam tech uprav udelal vic. ono uz ani nemcourum se neda verit, viz jedna ma zkusenost. to PeDecko u Cyrila nevypada spatne, navic bych si usetril trapeni z prihlasenim s D, ktery je kvuli moji nynejsi vytizenosti dost problem (jeste nemam ani prihlasenyho Fazera, ani evidencku jsem nestihl - jsem ostuda)
nezna nekdo ten stroj u Cyrila nejak bliz? neprohlizel si ho nekdo?