Ahoj, dnes jsem přidělal na motorku padací rám Hepco i s tím vrchním dílem kolem nádrže (moto je "jen" GS). Chtěl jsem se zeptat, zda jde teďka sundat plastový kryt nádrže - ty černé boky. Mě to teďka s tím rámem sundat nejde, tak se chci informovat, zda je to někde moje chyba nebo je to normální. Protože pravý kryt se musí sundávat, když se mění vzduchový filtr, tak nevím, zda je to vyřešené dobře... Dík
Upravil maser dne 16.03.2011 22:21
maser napsal:
Ahoj, dnes jsem přidělal na motorku padací rám Hepco i s tím vrchním dílem kolem nádrže (moto je "jen" GS). Chtěl jsem se zeptat, zda jde teďka sundat plastový kryt nádrže - ty černé boky. Mě to teďka s tím rámem sundat nejde, tak se chci informovat, zda je to někde moje chyba nebo je to normální. Protože pravý kryt se musí sundávat, když se mění vzduchový filtr, tak nevím, zda je to vyřešené dobře... Dík
Ahoj,
Ja jsem presne tyto mel a nakonec jsem je prodal a koupil si od TT, protoze me tam vadilo par veci:
1. jsem poradne nedokazal sundat ty cerny plasty co jsou na nadrzi
2. Symetrie tech trubek kolem nadrze a celkove kolem motorky neni vybec dotazena.
Nekde to je 1 cm a nekde kolem nadrze to je 3 cm. Jako kdyby toto mel byt nejaky prototyp. Na prvni pohled jde videt, ze to nepatri k tomu.
(ale mozna jsem to mel i spatne namontovany nevim...)
3. Dolni cast ramu ma trubku na strane nohou, takze kdykoli jsem zastavil nebo to se mnou hodilo, tak jsem se vzdy majznul holeni do tech trubek.
Takto kdyz clovek prilezitostne bouhne holeni do valce tak to tak neboli jak do te trubky. Nerikam, ze jsem do toho kopal,ale parkrat se se o tom prastil.
4. Uchyceni. Na misto, aby se to chytlo na standartni diry co pouziva BMW, tak se to sroubovalo na ty samy srouby, ktere drzeli motor (presne si nepamatuji, ale ten uchyt byl nestandartni)
Toto jsou moje postrehy. Doufam, ze jsem vam to nejak neznechutil to bych fakt nerad ;-(.
No a ted se me leva strana uplne ohla od TT, protoze jsem sejmul auto na magistrale a ted uz tam mam objednany novy u TT.
koupil jsem kufry, nosiče od SW-MOTECH, držák na navigaci taky, u všeho prozatím spokojenost. Navíc bydlím v Brně - do SUMOTA kousek. Ale mám tak nějak pocit, že tady na fóru věci od SW MOTECHu nejsou moc populární. Přesto, když mám tak dobré zkušenosti s kuframa a držákem uvažuju i o padácích.
Máte s nima někdo zkušenost - dobrou i špatnou ?
Díky všem za info.
Tom
Z mého pohledu jednoznačně vítězí TT, konstrukcí i upevněním u mne rozhodně budí větší důvěru než SW Motech, které jsem nejprve zkoušel, ale z důvodu toho, že SW nejde namontovat současně s kryty hlav od TT, tak jsem se jich zbavil dříve, než jsem je měl šanci vyzkoušet. Jinak z vlastní zkušenosti, TT vydrží opravdu hodně a hlavně UCHRÁNÍ motor. R 1200 GS
SUZUKI GRAND VITARA 2.4 JLX
Na mé staré R 1200 GS, jsem měl SW MOTECH. Nahradil jsem spodní pásovinu pod motorem za delší, mezi motor a padáky, jsem dal "válečky z trubky" cca 5cm..už si to přesně nepamatuji..No a tím, jsem je celkově rozšířil o nějaký ten cm, jak od bočních plastů nádrže (pak se lépe sundávají plasty, i při pádu nehrozí, že se padáky dotknou plastů), no a dále vznikla mezera i mezi padákem a víkem válců (dobré např.pro přidání krytů z ADV, či dělání ventilů) a každopádně, když jsem spadl a neměl padáky nadstavené těma trubkama, i když tam byl ten padák, prodral jsem víko válce od krytu svíčky nahoru. Pak bylo vše upraveno,(rozšířeno)spadl jsem znovu a bez újmy na plastech apoškození víka válce, jen jsem odral trubky. Pokud budeš chtít, vše poměřím, nafotím a pošlu. Prodal jsem ji jen 3 km dál, tak není problém. Jedná se o úpravu padáků SW MOTECH.Jo a hlavně o proti ostatním si myslím, že jsou to fakt pořádné trubky a ne nějaké tintítka. Tož, snad jsem se do toho tady nezamotal.
Upravil Milan V dne 13.06.2011 21:54
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/