Ted tuhle motorku docela aktivne resim!Ale neni to tak jednoduchy.Za prve je to vedle basica nejdrazsi dvouventil co se da koupit.(nepocitam HPN prestavby).Za druhe je jich malo na vyber.Za treti.Muzu to vyresit koupi obyc 80G/S a dokoupit velkou nadrz,jednosedlo,stribrny vyfuk a zkusit sehnat kryt vyfuku,kterej se uz neprodava.Ale celkove je to taky pekna palka!
Nebo muzu koupit orig.PD,jenze tezko zjistim,jestli je to orig PD nebo kit.(musi to byt rok vyroby 84-87.)Ty kity maj vetsinou jen velkou nadrz a cervene jednosedlo,ale uz malokdo meni vyfuk a necha tam puvodni cernej.Pak je to jasny.Ale pokud souhlasi rok i vyfuk,pak mi to asi musi jedine dolozit majitel kupni smlouvou,nebo fotkou nove motorky nebo nevim.Do technicaku se totiz to oznaceni PD nepsalo(u 100 GS PD taky ne).A jedinej rozdil mezi orig.PD a dokonalym kitem je,ze PD ma vyssi kroutak pri nizsich otackach.Jenze prave kroutak se do starych nemeckych technicaku nezapisoval.Original PD nadrz taky mela podpis Gastona Rahiera,jenze nevim,jestli to meli vsechny rocniky.helpless(Dnes se to da koupit jako samolepka)Navic nektere kusy uz maji nadrze prestrikane.
PD taky maj cernou vidlici a cerny plasty kolem svetla.To maj ale nektere obyc G/S taky.Zalezi na barevne kombinaci.
Ono by nastvalo dat treba 7000eur nebo vic za orig. PD a pak zjistit,ze je to kit,ktery si muzu udelat sam,nebo ho koupit levneji.
Na druhou stranu i kdyz si ten kit udelam sam,tak stejne moc neusetrim.
Jestli nekdo vite,jestli ten podpis maj vsechny rocniky(84-87) nebo jen nekterej vyrocni,tak sem s tim.Taky by me zajimalo,jak je ten orig.podpis resenej.Jestli je to samolepka nebo je to tam nejak barvou a je to pod lakem?
A taky jestli nekdo vi,jestli existuje nejakej seznam VIN pro provedeni PD?Ale to pochybuju.
Upravil vevis dne 05.03.2011 18:45
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
To pochybuju.Nejlepsi je,ze Thomas kdysi PD mel.Najel na nem 120000km a pak ho prodal asi za 4000DM.Mel tam ladeny vyfuky,mel tam nejake HPN plexi a mozna to mel predelany na litr.Jednou to lehce naboural a shanel nove vidle.Podarilo se mu koupit jine PD,tusim se spatnym motorem a ty vidle a par dilu z toho pouzil.
A do dnes se tluce do hlavy,protoze se s nekym opil a to druhe PD,kde byla dobra prevodovka,kardan a hlavne orig.nadrz vcetne samolepek atd.,mu nechal na nahradni dily vice mene za par piv! A dnes kouka,za kolik by se to na eBay nechalo rozprodat!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pozor některé PD měli vidlici stříbrnou, viděl jsem originál kus včetně foto a dokladů a byla vážně stříbrná i když na prospektech se ukazovala jen ta čená??? Já ještě potřebuji takové ty dva plastové šroubky co drží jednosedlo at se člověk dostane pro nářadí???
Popravde netusim,jak je u G/S jednosedlo pridelany.Mam doma jednosedlo ke 100GS PD a tam je to tusim k tomu zavazadlovemu mustku za sedlem.Zadny extra plastovy sroubky tam nejsou.Ale mozna se pletu,zejtra se podivam.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tady to asi neni? http://www.realoe...&fg=20
Kdyz mam u monolevera dvousedadlo,tak tam predpokladam,to co shanis nemam.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
tam to je , ale otázka jestli to je ještě k dodání. Jelikož je u toho cena????? Tak asi pujdu vyzkoušet přímo BMW?
Upravil easyrider dne 05.03.2011 22:42
Nevim jakej dil to presne je.Zkusil jsem c. 20 a u Krotila mi to normalne vyhodilo cenu asi 30kc.
Na 100 GS PD jsem podobne drobnosti normalne koupil.Urcite bych to zkusil.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
easyrider napsal:
Pozor některé PD měli vidlici stříbrnou, viděl jsem originál kus včetně foto a dokladů a byla vážně stříbrná i když na prospektech se ukazovala jen ta čená???
Mas pravdu!Asi to bude dane rokem vyroby.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
PD jeste nema ty podsedlovy plasty.Podle nich se to ,ale posuzovat neda,protoze kdyz je nekdo chtel,tak si je mohl dokoupit a pridelat tam jdou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
easyrider napsal:
Pozor některé PD měli vidlici stříbrnou, viděl jsem originál kus včetně foto a dokladů a byla vážně stříbrná i když na prospektech se ukazovala jen ta čená???
Na 99% je to dane rokem vyroby.84 a 85 meli stribrnou.Pozdejsi rocniky uz cernou.
Kdy presne se to zmenilo(jaky mesic)nevim.
A bylo to tak i u obycejne 80G/S.Starsi rocniky meli stribrnou,novejsi cernou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!