Ahojte.
Mám padáky na r1100gs, výrobcu netuším ale sú uchytené na prednej spodnej časti motora v tom veľkom oku.
Potreboval by som ich vymeniť za variant bez tohto uchytenia, napríklad Hepco & Becker. H&B má v katalógu padáky pre 1100 a 1150 pod rôznymi objednávacími číslami, ale aj tak sa chcem spýtať či má niekto skúsenosť s inštaláciou padákov z 1150gs na 1100 gs, reps, či sú tam značné rozdiely.
Prístup k 1150ke nemám tak si to neviem porovnať.
Ďakujem
Malakh napsal:
Ahojte.
Mám padáky na r1100gs, výrobcu netuším ale sú uchytené na prednej spodnej časti motora v tom veľkom oku.
Potreboval by som ich vymeniť za variant bez tohto uchytenia, napríklad Hepco & Becker. H&B má v katalógu padáky pre 1100 a 1150 pod rôznymi objednávacími číslami, ale aj tak sa chcem spýtať či má niekto skúsenosť s inštaláciou padákov z 1150gs na 1100 gs, reps, či sú tam značné rozdiely.
Prístup k 1150ke nemám tak si to neviem porovnať.
Ďakujem
Zkusenost ma Hrabe X.Nejak to tam napasoval,ale idealni to neni.To uchyceni se opravdu lisi.Myslim,ze dole na susplechu je rozdil.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jo, u toho šusplechu se to liší. Hrabě X tam má na svojí 1100GS udělaný vymezovací "mezikusy", aby tam padací rám z 1150GS šel namontovat. Co si pamatuju, tak to trochu trčí pod motorkou - obdobně jako padáky SW motech.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Jo, u toho šusplechu se to liší. Hrabě X tam má na svojí 1100GS udělaný vymezovací "mezikusy", aby tam padací rám z 1150GS šel namontovat. Co si pamatuju, tak to trochu trčí pod motorkou - obdobně jako padáky SW motech.
Tady se nic neutají. Až budou moji vnuci prodávat motorku, nový majitel bude moci vypátrat kompletní servisní hystorii ve formě povídek, legend a bájí.
1150 má jinej, širší "šucplech".
Na konci trubek padáků je navařene plocháč s úchytem pod šucplech. Ten plocháč kopíruje šucplech a pod motorem je na šroubech.
Padáky z 1150 pasujou na 11tku přesně na rozteče šroubů silentbloků.
Vzadu je vůle 2cm na bocích mezi plocháčem padáku a plechem. Zespodu to ale pasuje přesně.
Vepředu je po bocích vůle stejná jako vzadu a pod motorem je asi taky 2cm vůle. Tož jsem zespod mezi plocháč a šucplech vyrobil nerezové, vymezovací kroužky asi 2cm dlouhé a specielní matice, které se prostrčí plocháčem padáku, zasunou do vymezovacího kroužku a utáhnou na šrouby původního silentbloku.
Nevýhody:
-plocháč nekopíruje přesně tvar šucplechu - na bokách je asi 2cm vůle.
-mezikus pod předními silentbloky trčí 2cm k padáku, což snižuje teoretickou světlou výšku.
Výhody:
po povolení šroubů šucplechu a vyjmutí příčky před motorem (při výměně oleje), se šucplech vyndá bez dalšího mordování padáků a povolování dalších šroubů.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
"...Tady se nic neutají. Až budou moji vnuci prodávat motorku, nový majitel bude moci vypátrat kompletní servisní hystorii ve formě povídek, legend a bájí..."
Upravil Tonda dne 23.03.2011 12:12
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
V přední části šucplechu je vybrání, proto je potřeba udělat mezikus, který to vybrání vymezí....
Světlost podvozku to tedy nesnižuje = to jsem uvedl špatně. Jen to vpředu více trčí.
Když by někdo měl v garáži tytéž origo padáky na 11tku a chtěl upgreade na 1150... nabízím mu výměnu. Jen krásné (neopadané) za podobně krásné.
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[104.99Kb]
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
jt napsal:
H-B padáky jsou řekl bych stejné,až na jeden bazmek upravé stupačky ten má 1100GS navíc.
To je tvoje motorka?
Máš benzínovj filtr vyhozenej z nádrže ven? (Či kýho vejra to jest...).
Pročpak?H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
ako píše jt, vyzerá to tak, že padáky HB sa pre 1100 a 1150 líšia len zabaleným príslušenstvom kde pre 1100 je pre pravú stranu plechové L-ko pre zadné uchytenie k prevodovke.
jt napsal:
H-B padáky jsou řekl bych stejné,až na jeden bazmek upravé stupačky ten má 1100GS navíc.
To je tvoje motorka?
Máš benzínovj filtr vyhozenej z nádrže ven? (Či kýho vejra to jest...).
Pročpak?
no jo to vypadá hustě-tak trochu jako umělej vývod střeva. Ale na to že se to má měnit každejch 40 tis. celkem zbytečný. Ovšem o praktičnosti není pochyb.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...