·
BMW GS
·
Fórum
·
Články
·
Zprávy
·
Galerie
·
Naše fotografie
·
Odkazy
·
Ke stažení
·
Inzerce
·
Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Květen 2025
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Poslední komentáře
Články
Po roce i když jsem loni prd najel,si stále stojím za prve popsaným. Přidány stupačky PIVOT-velice dobrá věc. Stupačka se natáčí podle sklonu podrážky boty,takže když přenášíte váhu dopředu-dozadu,stále stojíte celou plochou podrážky na stupačce a ta se natáčí. Navíc jsou širší,než origo. Je to znát,když na tom stojíte c elej den. Netlačí to tak do šlapek. Výměna předních pružin za progresy od WIRTHU a o 2cm zvedlé řídítka. To zvednutí způsobilo,že za to tak netahám a víc se kochám krajinou*clap*. Dal jsem tam i nějakou tu lehkou baterku tuším označení LiPol,super bylo,že se to dá sledovat na telefonu. Horší už to,že jak tam padne napětí pod nějakou mez (tuším 11,2V)což se mi stalo, tak se to už potom nedá dobít. Takže do koše a zpět olovo.:|
Mám jej druhým rokem. Pokaždé když na něj vlezu po pár dnech,nedej bože po svezení na jiné motorce,si říkám: "Co to je?? Na tom se přece nedá jezdit":o Ze začátku to byl dost děs:| Dnes už vím,že po cca 20ti minutách se to nějak porovná. Po cca hodince je to jakž takž cajk. Když se vracím dom,tak se mi moc nechce a nejraděj bych to ještě někam protáhnul. Když na to vlezu hned následující den,tak je to od začátku o 50% lepší, no a navečer mám v helmě hubu od ucha k uchu. Parádní mašinka na cesty necesty.Na dálnice zapomeňte,silnice I.tř.jen nezbytně nutně. Na okreskách (českých)je doma. Nejlíp se cítí na šotolině, můžete na ní sedět celý den a jen tak trajdat krajinou,aniž by bolely záda,prdel,nebo ruce. Nechá si líbit i ostřejší tempo s driftíkama a nevadí jí u toho ani kufry. *clap* Takže celkově velice slušný a odolný stroj. Má i svoje mouchy. Soudruzi z BMW v rámci zajištění práce pro své mechaniky,vytvořily na motce pár vychytávek týkajících se servisních prací, při kterých u mne dochází pravidelně k vyvrcholení. (výměna svíček,výměna oleje,přístup k AKU,olejová trubka kolem motoru,spodní rolna řetězu...) navíc k většině úkonů je potřeba hromada nářadí. Ještě že se ta motorka nes.re v terénu. K sériovce dokoupit akorát nějakej padák,hlavní stojan,posílit přední vidle a hurá do Rumunska.*tup*
Vozíš nějakou ochranu sluchu s sebou?
Zdarím páni, pred nedávnom som si robil prestavbu ABS cez relé a tuším som narazil niekde na foru na info že to nejde spraviť súčastne s touto vychytávkou bočného stojana. Teraz by som rád vyriešil aj toto zapojenie bočného stojanu cez rele. Pojde mi to keď už mám takto prerobené ABS ? Ďakujem. :)
U jedenáctky odzkoušeno, díky
Jako vždy... ;) *tup*
Mr GS - však ho znáš. Prkno s kusem flákoty musí být na našich výletech pořád při ruce. On je Uzel takovej náš "stravovací referent";)*yummy*B)
Ten Uzel kdekoliv a kdykoliv s prkýnkem :-D
Ode dneška mi to už taky chodí. Děkuji za informace.:)
Parádní cestopis????
co na to říct, moc hezký splněný sen *clap*
Super, krásne popísaný výlet. Mal som pocit, že som tam bol s vami. *clap*
mirek: tyhle dotazy sem vůbec nepatří, od toho je forum. Ano, stačí.
to je bomba :) prostě krása. Také plánuju výlet za hranice ČR i všedních dnů – budu si kupovat kompresor na pneumatiky, bude mi stačit tento (ne samozřejmě na cesty) :D[url]http://goo.gl/X46Ic3[/url], nebo potřebuju silnější?
To je nádhera. Akorát koukám, že tam mraky dementů jezdí v protisměru :o:D
Jako již tradičně - standardně luxusní *tup*
Pěkný, a ještě k tomu takové počasí...
No luxus.
Paráááda *clap*
Perfektní cestopis a super inspirace!!*tup*
Tondo,prostě nááádhera.:)
Zase pěkný čtení Toníku... *clap*
Diky za skvely clanek.
Pokud by někdo chtěl udržovat výše uvedenou tabulku, tak jsem narazil na následující podklady: R 80 G/S - 1980-1987 - 33.247 ks R 100 GS - 1987-1996 - 43.628 ks R 1100 GS - 1994-1999 - 43.596 ks R 850 GS - 1998-2000 - 2.185 ks R 1150 GS - 1999-2004 - 57.095 ks R 1150 GSA - 2002-2005 - 17.828 ks R 1200 GS - 2004-2012 - 184.409 ks R 1200 GSA - 2006-2012 - 79.118 ks R 1200 GS - 2013-do teď - 55.529 ks R 1200 GSA - 2014-do teď - 16.374 ks
Clanek jak se co zapina a kde je jaka kapsa. Pomohlo to nekomu? Ja bych spis uvital jine podrobnosti. Jak funguje gore-texova vlozka v desti? Jaky je teplotni komfort v horku, zime, vetru, desti...? Jak je to pevny, co to vyrzi? Atd. Zapnout zip nebo najit kapsu uz bych snad zvladl intuitivne. :)
Vypadá dobře :)
Nadhera !!!! Precetl jsem to na jeden zatah. Musela to byt krasa. Pekne napsany hezky fotky . Spousta udaju z GPS. Uplne mam chut se tam vydat.....
Hezké fotky, dobře napsané. Pro mne velmi zajímavé, protože téměř identickou cestu jsem absolvoval přesně rok před klukama, ale autem. Tomáš Vaníček
*tup* Jako vždy *yes*
Pěkné*tup*podle fotek to byl super pohodový výlet....:)Takové jízdy miluju*music*pokud by jsi měl příště nedostatek účastníků moc rád bych se přidal*pray*
Paráda *tup*
Vypadá to jako parádní výlet, až na to počasí :)
Paráda *clap* Super místa *tup*
Nejdou mi otevřít ty fotky z TT, ostatním se to povedlo?
http://www.berrt.nl/r1150enduro/ Na mysli je tato moto? Už na ni na Bertově stránce nějaký čas koukám, bylo by pěkné mít ji doma. Co by ale vyšla stavba samotná, jak by to bylo s homologací?
krása nádhera *clap*
… krásné fotky, skvělý trip, je na co vzpomínat! Třeba někdy v budoucnu taky vyšetřím čas na podobnou radůstku … *clap*
Ahoj, chceme to jet podobně, do Sospel, kde mame zajištěnou chatku a bohužel podobně v polovičce června, Ty doporučuješ červenec, srpen kvůli sněhu. Čemu bychom se měli vyhnout a mohl by jsi mi poslat cestopis na e-mail: mkrupova@valachnet.cz? Rád bych čerpal od zkušeného. Díky, Č.Krupa
Ahoj, chceme to jet podobně, do Sospel, kde mame zajištěnou chatku a bohužel podobně v polovičce června, Ty doporučuješ červenec, srpen kvůli sněhu. Čemu bychom se měli vyhnout a mohl by jsi mi poslat cestopis na e-mail: mkrupova@valachnet.cz? Rád bych čerpal od zkušeného. Díky, Č.Krupa
Možná záleží na roku výroby, protože jsem nedávno měnil olej v převodovce a vlezl se tam celý litr. Díval jsem se také do manuálu a v originál německé verzi, kterou jsem dostal s motocyklem, tak je uveden 1 litr. V českém oskenovaném manuálu (od jiné motorky) je ale jen 0,8 litru.
Dnes jsem se koukal na výměnu oleje v servisní knížce a tam jsem se dočetl, že je v převodovce jen 0,8 litru oleje, tak jsem volal ke Žlábkovi do servisu a opravdu tam má být jen 0,8 litru
Vďaka *tup*
moc pěkný ;)*clap*
Krásný cestopis*clap*. Nemá se to, ale závidím...*bye*
Kluci super..Lepší jak Liška a spol..*clap*
paráda....*clap*
Zaujímavé čítanie, obzvlášť ten koniec - presne takú čiernobielu fotku (len na ľavej ruke) mi spravili 16.9.2011 na chirurgii v Bratislave *hilarious* ... 4.5.2012 som už rajtoval na prvom výjazde na Cendure v Dolnom Kubíne :D Držím palce nech Ti sa to dobre hojí, nech mašina smutne netrčí u Pepu v garáži... *tup*
od milanosor, at jeto v jednom. [url]http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet471520.htm[/url] obrázky
moc pěkný článěk, byť s neveselým koncem ... ale když má člověk OPRAVDOVÉ kamarády a štěstí na správné lidičky, tak vše dopadně dobře ... přeju rychlou a úspěšnou rekonvalenscenci ....
Ahoj, tak jsem se projel v duchu po tvé cestě, hezky se to četlo, škoda, že hůř dopadlo. Srůstej,ať na jaře můžeš zase někam vyrazit. Dám panáčka na tvé zdraví :D.
Pěknej článek škoda že to mělo horší konec.
Pjekny poctenicko a taky preju at se das do jara do kupy.*flower*
Pěkně napsané! *clap* A taky se Tě všichni ptají, jestli ještě někdy budeš jezdit na motorce? :D Úspěšnou rehabilitaci a co nejrychlejší návrat "do sedla"
Moc pěkně napsané. Četlo se to samo. No, každý den nemůže být posvícení. Sám jsem si zažil, že jsem se z jedné vyjížďky vracel vrtulníkem - naštěstí tady v ČR. Držím palce, ať jsi brzo fit a bez větších následků s hybností.
pěkně jsem si početl *clap*, jinak taky přeju rychlé uzdravení ;)
pěkné počtení*tup*, přeji brzké uzdravení a návrat do jedné stopy
Pěkný...pár užitečných informací na podobnou cestu... At vám to dál jezdí. koečkama na zemi.*clap*
Chlapi, jsem rád, že se to líbiloB) Payo78: Mavrovo - Lazaropole fakt nemá chybu. Ta cesta na Ivančišta vede víc lesem, takže z ní nejsou takové výhledy. Ale taky stojí za to - pro nás to byla spíše výzva. Není tak pohodová jako Mavrovo - Lazaropole. Jsou tam větší kameny, trčej větve stromů, korýtka od dešťové vody která ti kradou přední kolo;):) atd. atd. Trochu jsme tam i bloudili (zajeli jsme si cca 6km) než jsme našli tu správnou odbočku. Ani jsme tam moc nefotili - je to od videa č.247 po fotku č.260. Z Bosilevgradu na Ljubatu je to od fotky č.167 po č.196 - je to zase jiná krajina. Úžasný jsou ty možnosti výjezdů na ty okolní vrcholy.
Super cestopis.*clap* Po prečítaní som dostal neskutočnú túžbu: 1. niekam vyraziť 2. ísť sa najesť :D Tonda - tie tvoje foto 177-195 je tá cesta od Bosilegradu na Dolnú Lubjatu? Ten tvoj tip Mavrovo - Lazaropole je skutočne úžasný. My sme tiež potom z Lazaropole chceli ísť na Ivančišta, ale nevedeli sme kadiaľ a jeden domáci nás presviedčal, že tam žiadna cesta nie je a neprejdeme to *mad*
Ahoj Tondo, fantastický výlet. Tiše závidím (ale v dobrém slova smyslu) *clap*
Super čtení Toníku...*tup* Hned bych jel s váma...
.. z toho čiší taková pohoda, že může člověk jen závidět ..
Parádní cestopis Tondo *clap*
Lejt do toho 98 je ukázka absolutní neznalosti konstruce motoru. Oktanové číslo neznamená zvýšení výkonu ale odolnost paliva proti detonacím. Čím vyšší komprese motoru, tím jr nutno lít benzín s vyšším oktanovým číslem. Pokud je přžedpsán benzín 91, tak vše ostatní je vyhození peněz.*finger*
Díky za pochvalu;)B) Tahle část Alp je fakt parádní a my zdaleka neprojeli vše - ale aspoň se tam můžu vrátit;):). Pěkný fotky dával do vlákna "šotolina v Alpách" i milánek a Melizoy - i z toho jde hodně čerpat. Já bych chtěl jen poradit každému, kdo se na něco podobného chystá - jeďte co nejpozději - ideálně červenec, srpen - my jeli moc brzo a díky tomu jsme se na spoustu míst nedostali kvůli sněhu.B)
Super čtení...*tup*
Mekánik vypadající jako Bud Spencer a Tonda mu vysvětluje"la problem,la vercajk".Když si na to vzpomenu,jak jsi to vyprávěl,tak se směju ještě teď.
pekny tak chci neco podobnyho
Super počtení, parádní fotky *clap* Akorát nechápu, jak při té vší práci co máš, ještě stíháš toto napsat, klobouk dolů*clap**clap*
fajn inspirace a pěkné fotky :)
Moc pěkně napsaný Tondo :)
KOLIK SE VYROBILO MODELU F 650GS
Ještě dodatečně můj tip: když jsem vařil COčkem na autě, odpojil jsem baterku a spojil plusový a mínusový drát k sobě (ne kontakty baterky!!!). Pak se nikdy nic nestalo.
Tak pánove to potrebne relé je možne kúpit v obchodoch ako napr. Intercars alebo Autokelly Bosch relay 0332 019 150 v cene okolo 150,-kc. Ja som si kúpil rovno 2ks ja pre ABS-ko. Dakujem pánove za dobré vylepšenia našich milačkov.*tup**clap*
Měl jsem také problém s ABS po startu kdy se ABS nechytlo a problém se stále zhoršoval,potřeboval jsem 2 a více startů než se ABS chytlo, pak jsem našel tenhle článek ,vyndal startér , rozebral,vyčistil (naštěstí všechny části ok), složil,se staženou prdelí namontoval - startuje :) a problém s ABS je vyřešen , tímto moc děkuji za radu .
Jo přesně tuhle barvu jsem chtěl když jsem se pro 11ctku rozhodl*tup*.Jenže jak naschvál nebyla žádná ve slušném stavu na prodej.*cry*Tak jsem koupil červenou a nádrž zamaskoval Bagsterem:) Kdyby někdo mtoužil po červené místo Yellow tak bych i vyměnil (myslím ty barevné díly ne motorku):D
Pánové,já to vidím asi takto:BMW R100GSPD mám 10let a mám na něm najeto 140000km.Je to velmi dobrý stroj.Vloni jsem přikoupil R1100GS abych mohl zodpovědně provést srovnávací test.Zatí jsem na 11ctce najel 10000km a vidím to takto: 11ctka má vyšší výkon,větší krouťák,lepší brzdy,jiízdní vlastnosti na asfaltu,menší spotřebu atd.R 100vka je lepší mimo asfalt a má jednodušší servis (i když častější) no tak kdybych se měl rozhodnout jakou motorku bych si nechal kdybych mohl mít jen jednu,bez zaváhání řeknu YAMAHA XT600 Ténéré 3AJ.Možná si myslíte (co myslíte,Vy to víte) že mi hráblo ale XT je opravdu jednička jako motorka pro život.Jako vždy: nakonec je nejlepší ten Japonec. *tup*jen tak pro info jsem tu 11ctku letos prodal,bo ta 100vka je fakt lepší:)
Článek pěkný,ale zajímalo by mne jestli mají opravdu poslední modely GS (800a 1200) nenáročnou údržbu.:|
K spotreba, nedávno som sa vrátil z Albánska a poctivo som meral spotrebu, každá tankovačka šla po plnú nádrž. Moto nabalená bez bočných kufrov iba plný topcase a za mnou veľký vak. Tempo normálne 110-120 asfaltové presuny cez Bosnu "preteky" v kolónach ciže nie uspávacia jazda. Spotrebu na asfalte som nikdy nespravil väčšiu než 4.58 najnižšiu som zajazdil 4.32 v horách mi vyskočila spotreba na 6.15 max.
Medik: já mám sice jen 93 kg, ale přes 5.5 jsem ještě nešel.
Medik : ohladne spotreby sice na 1200 GS ale predsa .. ja mam okolo 5,3 az 5,5l na 100km , ak som nalozeny a kufre tak pojdem na 5,8 max 6.0 l mam najazdenych 72 000 km bez problemov ... ale je pravda ze mam Y zvod a von katalizator a to zevraj roby dost do spotreby ... a este dodam hmostno cca 120og a vyska 193cm
Já prostě nechápu, jak se lidem daří jezdit pod 6 litrů. Já jsem rád, když jedu pod 7 a to i při kochačce. Pravdou je, že je skoro jedno, jak tahám za plyn, rozdíl ve spotřebě je 0,5l na 100. Možná to má i něco společného s postavou*helpless* Jsem třícifernej v hmostnosti a do 2 metrů mě chybí kousek. A s velitelkou, oblečení , hravě dáme ty metráky dva. K tomu kufry........ Jo a netvrdil bych, že [b]na cestování po silnici jsou jiné stroje[/b]. Ano, jsou i jiné stroje, ale GSku sluší silnice stejně jako šotolina. Nemám krosové ambice a pokud mě to chytí, na bahnění si pořídím něco lehkého. Já bych charkterizoval 1100 jako motorku pro bl bce (pardon vespolek).:D Oni to Germáni totiž vychytali tak, že je to motorka opravdu pro blbé - vyžehlí a napraví kdejakou jezdeckou chybu a údržba je minimáílní. Takže kochač nemusí tolik řešit, po čem jede a zda dojede. Mám srovnání s vícestroji, ale na 1100 opravdu neřeším a jezdím, až se kolikrát stydím, jaký jsem čuně.:o Kdybych neměnil plexy, tak bych tam měl mouchy již za několik sezón. nyní jesou tam pouze dvoleté;) Ale určitě nějaké přibudou. Inu co, nejlépe se umývá v dešti a nebo brodem:P
3,6 litru s drapakem... vážím 93kilo plus oblečeni cirka 7 kilo.
Nechápu že jsi nečekal ty opravy u motorky z roku 97 u které může být vše co jsi měnil originální.... To že pan ze Švýcarska nikdy nevyměnil olej v brzdách hovoří myslím za vše..... Je to výborná motorka.... Jinak spousta protimluvů.... Špatná recenze nic nevypovídající Jo a to že to má TKC sjeté uprostřed svědči o čem? Že se s ní jezdilo jen rovně po dálnici? :D takové rady ti dal kdo? Nebo co tím chtěl básník říct?
Prosim pekne a na mokrej ceste sa ako spravaju. Dakujem
dakujem, konecne nemusim zhasinat motorku ked otvaram branicku :D
Pěkně napsaný, škoda jen že se nedělá E-10 také na menší motorky (BMW F 650 GS). U E-07 mi dnes vadí že na trávě je absolutně nepoužitelná a v blátě téměř také. Na tý druhý fotce, ti to bez tý helmy sluší *saycheese*
Pěkná recenze. Určitě bych si po sjetí Tourancek dal zase Mitas. Měl jsem na SuperTénéré XTZ 750 mitas 09 - super držela, na Dominátorovi také mitas E08. Mitas super, bez připomínek. Největší zklamání byla TKC 80. Zatím pro mne nejhorší...
Chci ne jinak, dám na osmikilo sadu E10 a uvidím.
S tím huštěním je to asi tak, že bohužel nelze řící jednoznačně kolik foukat. Je to z toho důvodu, že někdo váží sám tolik co jeden plus bagáž:D. Vždycky doporučuji plnit podle údajů výrobce a kontrolovat pneu při prvních pár stovkách kilometrů. Popřípadě buď upustit nebo přidat tlak. Hodnoty výrobce uvádí tak, jak to nejlépe vychází na zkouškách. Hodně kluků se děsí popřípadě pneu přefouknout nad údaj výrobce s tím, aby nedošlo k poškození. Je to nesmysl sám v případě lehkého úniku tlaku po přezutí pneu přefouknu na 4 atm po ujetí asi 20 km ji upustím na správnou hodnotu a ve většině případů si guma sedne a drží. Při různých typech pneu se ve většině případů pohybuji při sólu mezi hranicí 2,3 - 2,6 atm.
A neměl by jsi, prosím tě, někde napsanou tabulku huštění na různé typy a zatížení dle tvých zkušeností. Takové ty nejlepší poměry mezi kvalitou odvalování, životností a ovladatelností. Jinak můžu potrvdit, že E-09 sedí na suchém asfaltu jak přikovaná a mám u ní obrovskou jistotu aji při sportovní jízdě na GSu.
Pokud se rozhodneš pro zadní E-09, tak na předek určitě E-10. Na off je srovnatelná s TKC a o trošku míň hučí.
Ja vozím zo sebou ešte malú skladacú pílku Fiskar na večer k ohňu. Ale pekne napísané. A tá Hudy ťa za to platí?:)
Rudo ? A co říkáš na přední E10 ? Vyrovná se TKC ? Hodně lidí jezdí zadek e09 a do předu dávají TKC80. Máš určitě vyzkouseny oboje varianty, tak sem hoď jak to vidíš. Díky
Pěkně popsané. Škoda, že takových testů (věřím, nezaujatých) není více (testů bez předem známých výsledků). *clap*
Dodal by som ešte vlhčené papierové obrúsky *tup*
Jen bych dodal,že co nemáš nepotřebuješ.Pěkně jsi to napsal.Zdravím Tě!!
Super článek, 4.5. je odjezd do Albánie, kdyby se chtěl někdo přidat, ale jen v páru, ať ta moja má s kým klábosit:)
No a po precteni se mi zase hrozne chce na Balkan.*tup*
Asi je chyba v technických údajích. Např. u 1100GS je uvedeno vrtání 99 mm a zdvih 38 mm - to bude nějaký omyl. Podobně u 1150 GS. Byl by to až neuvěřitelně podčtvercový motor s poměrem 2.61:1 respektive 2.24:1... A když se z těch zřejmě chybných údajů spočítá celkový objem obou válců, vychází u 1100 GS objem pouze 2x 292.5 = 585 ccm a u 1150 GS pouze 2x 360.5 = 721 ccm. Za předpokladu "evolučního" většího vrtání u 1150GS a stejného zdvihu (stejné klikové hřídele u 1100GS a 1150GS) by pro správné objemy obou motorů (1085 ccm a 1130 ccm) vyšel zdvih 70.5 mm.
Přihlášení
Jméno
Heslo
Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 168
Členové on-line: 0
Registrováno: 8,603
Nejnovější člen:
marecek1332
Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.04 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ |
Kontakt
|
Časté dotazy
|
Pravidla portálu
|
Hosting poskytuje CGI